• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Afbeeldingen voor de grafisch genie.........

DeletedUser

Gast
Wie kan er een geweldig plaatje creeren voor een aliantie met de naam; The Iron Alliance?

En heeft dezelfde grafischemeester een plaatje voor de nickname Peany??
 

DeletedUser

Gast
En heeft deze noob ook wat meer info?

Hier is niemand dus iets mee..
 

DeletedUser

Gast
best wel veel hoor, maar heb geen tijd om er een te maken. maar wat wil je er in hebben als render een transformen meer infomatie zal handig zijn.
 

DeletedUser9889

Gast
Ik maak wel wat, met mijn nieuwe video resource pack! Ik pak wat fragmenten en doe ze bij elkaar :p
Hoop dat het wat wordt!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
10 minuten later...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kijk, hier is ie!

Iron%20Alliance.png


Hoop dat je hem leuk vindt!

Odypous
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser11313

Gast
Ik maak wel wat, met mijn nieuwe video resource pack! Ik pak wat fragmenten en doe ze bij elkaar :p
Hoop dat het wat wordt!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
10 minuten later...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kijk, hier is ie!

Iron%20Alliance.png


Hoop dat je hem leuk vindt!

Odypous

Lol die is wel n1
 

DeletedUser

Gast
render wat voor soort plaatje je wilt, welke kleuren je mooi vindt.
 

DeletedUser

Gast
Voor de alliantie is duidelijk dat ijzer / iron de hoofdmoot moet zijn. dat geld ook voor de kleuren metalic, ijzer, grijzig.... maar een heel concreet idee van een plaatje kan ik er helaas niet bij bedenken meteen.......

Ik hoop eigenlijk dat er iemand is die me gewoon heel erg blij kan verrassen
 

DeletedUser18257

Gast
Ik maak wel wat, met mijn nieuwe video resource pack! Ik pak wat fragmenten en doe ze bij elkaar :p
Hoop dat het wat wordt!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
10 minuten later...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kijk, hier is ie!

Iron%20Alliance.png


Hoop dat je hem leuk vindt!

Odypous

Hey, Zou jij er misschien 1 voor mijn Minecraft Server willen maken?

Ik wil er graag in vermeld hebben;

- Naam; VitaCraft
- IP; 66.85.137.78:25565
- Functies; Survival/Iconomy/Factions/NoGrieff/Nolagg

Als je meer info nodig hebt hoor ik het graag ;)
Add me e.v.t op Skype: Ipk3d_yah <-- skype
 

DeletedUser

Gast
hij vondt hem niet mooi, hij pmde mij of ik een ingewikkelde wil maken. niet gedaan hij is al niet actief meer
 

DeletedUser

Gast
Beste,

Best vreemd, welke aspecten er hier allemaal geëist worden.
Ten eerste, heb je als designer helemaal geen render nodig, integendeel ik persoonlijk heb zelf liever dat ikzelf de render kan kiezen.
En ten tweede, kleur kun je pas weten als je een idee hebt van welke style je zult toepassen en hoe de persoon is die het design vraagt.
Vooraleer je een design maakt moet je dus ook een beetje de persoonlijkheid kennen van de "vrager".

@ Odypous:
Best een leuke creatie maar ik vind de letters toch niet zo goed gedaan, trouwens bij de L is het onderste een beetje te bruin.
Je moet er in het gevolg de tijd voor nemen.

MVG Darleader (gekend als S-design uit Stylo of Soulsister van andere online games)
 
Bovenaan