• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Vraag ivm tabs in alliantie forum

DeletedUser29624

Gast
Mijn vraag gaat dus over de tabs in het alliantie forum.

Bij mij staat er juist in het eerste tab wat tekst en in die erna niets, ook de vakjes zijn heel klein. Bij andere alliantieleden is er geen probleem.
Hier is een foto ter verduidelijking:
DhDV99P.png


Ook als ik rechts onder op 'maximaliseren' klik staat er geen tekst in.
Weer foto ter verduidelijking:
xzl18F1.png


Mijn vraag is nu of iemand hier een fix voor weet.

Alvast bedankt
DeadGhosT542
 

DeletedUser29138

Gast
Hey DeadGhosT,

Kan je eens proberen om je ingame cache te legen (Instellingen -> tussentijdse cache opslaan -> inhoud verwijderen). Indien dit het niet oplost probeer ook eens je game te laden zonder scripts.
 

DeletedUser29624

Gast
het cache verwijderen heeft niet geholpen.
(mss wat extra info: het is al zo van toen ik begon met spelen 1.5 weken geleden)

en wat bedoel je met zonder scripts laden?
 

DeletedUser27170

Gast
Ik weet niet of je GRCRTools hebt geïnstalleerd (meeste mensen hebben dit wel, dat is het roze inktvisje rechts onder). Wat @The Exalted One dus bedoeld is dat je die even moet uitzetten en dan kijken of je het probleem nog steeds hebt.

Mocht dit niet werken dan zou ik gewoon mijn computer tegen de muur aan smijten want ik heb het geduld niet voor dit soort gekloot
 

DeletedUser29138

Gast
het cache verwijderen heeft niet geholpen.
(mss wat extra info: het is al zo van toen ik begon met spelen 1.5 weken geleden)

en wat bedoel je met zonder scripts laden?

Als het zonder scripts ook niet gefixt is maak een support ticket aan. Dit kan ingame via de support knop bij instellingen, dan kunnen de moderatoren je beter helpen.
upload_2018-10-18_22-30-41.png
 

DeletedUser29624

Gast
Blijkt dat de ADblock extensie die ik gebruik in chrome het probleem was, als ik deze uit zet is het probleem opgelost.
 
Bovenaan