• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag vraag opeisen/plunderen 8 dorpen op eiland

DeletedUser18950

Gast
goede morgen,

ik spel op de wereld Olympia

gisteren heerlijk gespeeld echter aan het eind van de dag ergens 23.30 uur wilde ik als laatste voor 8 uur mijn 7 van de 8 dorpen plunderen (heb 5 uur gedwongen loyaliteit aanstaan) gaf het spel aan limiet voor dit dorp qua(rode balk op scherm)

ik kon zelfs niet 8 uur gewoon opeisen.

( extra info heb de hele dag gespeeld dus vaak 5 min of geplunderd of opgeeist

mijn vraag klopt dat er een limiet aan grondstoffen is.

Hoor graag van jullie

groet Ralph
 

Maximus le Petit

Winnaar Adventswedstrijd 2019
Ja, ik heb hier soms 'last' van. Dit staat uitgelegd in de wiki als volgt:
Houd er rekening mee dat er een dagelijks limiet is, welke in het scherm van het boerendorp wordt weergegeven. Als je binnen een dag deze limiet bereikt, is het onmogelijk nog meer grondstoffen te ontvangen uit de boerendorpen.
Bron: Klik!
Op onderstaande afbeelding: het balkje linksonder geeft aan hoeveel je kunt plunderen/opeisen die dag.
Qwx3JuRb.png
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser19428

Gast
hoe hoger het level van het boerendorp is hoe meer je krijgt aan gs en hoe hoger de daglimiet wordt
 
Bovenaan