• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag wanneer wel / niet aanvallen

Combatiente

Slingeraar
Ik speel al jaren maar nog nooit met de nieuwe regels. Vind het moeilijk te wennen.
Maar wat ik niet begrijp is dit... als ik een stad wil aanval krij ik een melding dat "het doelwit de zwak of te sterk is"
Wat kan ik hier mee, aanval kan dus niet???
 

DeletedUser27802

Gast
Aan de omschrijving van de melding, neem ik aan dat je op de casual wereld (Apollonia) speelt. Deze heeft beperkingen met betrekking tot aanvallen. Waar de 'normale' werelden er geen regels zijn die aanvallen beperken (naast beginnersbescherming en spelers die een niet-aanvalbare ban hebben gehad)

"Op Casual werelden kunnen spelers andere spelers niet aanvallen wanneer er meer dan 20% verschil in punten zit. "
via: https://wiki.nl.grepolis.com/wiki/Casual_Werelden
 
Bovenaan