• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

vraag

DeletedUser

Gast
wat gebeurd er als je iemand ondersteund met troepen en ze dus vervoert met transporten en dan die transporten kapot gaan (Niet dat dit mij gebeurd maar toch ;))
 

DeletedUser

Gast
AW: vraag

Transportboten kunnen pas kapot als alle andere boten en landtroepen kapot zijn ;) Er kunnen dus geen troepen overblijven zonder transportboten.
 

DeletedUser

Gast
AW: vraag

Hou je wel even aan de regels:
forumregels zei:
§3: Overzichtelijkheid
Plaats a.u.b. enkel berichten die betrekking hebben op het onderwerp. Als je geen bericht kunt formuleren die een toevoeging is aan het onderwerp, is het beter om helemaal niet te antwoorden. (vb: 'slotje', bumpen, 'idd', 'vind ik ook', etc.)

Gebruik passende titels wanneer je een onderwerp start. Onduidelijke benamingen zoals "Ik heb een vraag" in het Vragen en Hulp forum of "fout gevonden" in het Fouten melden forum wensen wij te vermijden.

Kijk zorgvuldig of er niet al een onderwerp met dezelfde vraag/inhoud is geweest alvorens je een nieuw onderwerp start, om herhalingen in discussies te voorkomen is het handig om altijd het hele topic te lezen voor je een bericht plaatst. Gebruik hierbij ook de zoekfunctie.

Zorg ervoor dat je zeker weet dat je in het juiste gedeelte van het forum je bericht plaatst.

Schrijf geen twee bijdragen na elkaar in één onderwerp: Als je merkt dat je iets bent vergeten, dan klik bij je bijdrage op 'Bewerk bericht' (), dan kan je de tekst bewerken. Herlees je bericht voor je het plaatst.

Als je op meerdere bijdragen in één onderwerp wilt reageren, gebruik dan de zogenaamde 'multiquote' functie (). Klik bij alle bijdragen die je wilt citeren op de kleine button naast 'quote antwoord'. ()

Dialogen, discussies en andere woord wisselingen tussen twee personen behoren privé gevoerd te worden. Gebruik het privé-berichten systeem ingebouwd in dit forum, of andere toepassingen (zoals: IRC, Skype, MSN, etc).

Citeer met mate, citeer enkel de relevante gedeeltes zodat berichten niet onnodig lang worden. Als je teksten van bronnen buiten Grepolis citeert, schrijf dan ook erbij waar je deze tekst vandaan hebt.

Handtekeningen horen niet langer te zijn dan 4 regels tekst in de standaardtekstgrootte, er zijn maximum 2 spoilers toegelaten in je handtekening. Indien je gebruik maakt van een signature (afbeelding in je handtekening) mag je maximaal 1 tekstregel erbij toevoegen.
 

DeletedUser

Gast
AW: vraag

zoekfunctie is ook nuttig, ik had hier namelijk ook al een topic over...
 
Bovenaan