• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraagje of het Algemene forum

DeletedUser28076

Gast
Mijn kwestie is dat het forum de verkeerde tijd geeft, wanneer een post is geplaatst.
Mijn tijd op mijn pc staat wel gewoon goed en op mijn mobiel doet ie het ook. (Het loopt dan een uur achter.)

Mijn vraag is dus, waar kan ik dit melden zo dat er naar word gekeken? (supportdienst? Maar volgens mij is dat meer voor in-game.)

Met vriendelijke groet,

Hertog Takkie
 

Dorremans

Mentor
Je kan hierover gewoon een support ticket aanmaken. Je kiest dan gewoon de categorie "community forum" en wereld "geen".

Mmfn5EedROuIeVLl9C2eEw.png
 

DeletedUser23442

Gast
Mijn kwestie is dat het forum de verkeerde tijd geeft, wanneer een post is geplaatst.
Mijn tijd op mijn pc staat wel gewoon goed en op mijn mobiel doet ie het ook. (Het loopt dan een uur achter.)

Mijn vraag is dus, waar kan ik dit melden zo dat er naar word gekeken? (supportdienst? Maar volgens mij is dat meer voor in-game.)

Met vriendelijke groet,

Hertog Takkie
Kijk eens of de tijzone in je forum instellingen goed staat?

-Klik op je avatar rechts onderin
-Klik in het menu links op "voorkeuren" (onder instellingen)
-Kijk of je tijdzone goed staat ingesteld, (onder locale, helemaal bovenaan)

O774dJytTy2GgbLvom_zbw.png
 
Bovenaan