• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Vraagje over teveel eenheden

  • Topicstarter DeletedUser25035
  • Startdatum

DeletedUser25035

Gast
Hallo,

ik heb zojuist een spionage gedaan op me grootste vijand die me regelmatig aanvalt!!
en ik zit even alles te berekenen.
dit is het rapport

586 zwaard is dus 586 inwoners
248 slingers is 248 inwoners
583 boogschutters is 583 inwoners
760 hoplieten is 760 inwoners
138 ruiters is x3 dus 414 inwoners
27 katapults is x15 dus 405 inwoners
120 transportboten x7 is 700 inwoners
5 vuurschepen x10 is 50 inwoners

kom ik op het totaal van 3746

hij heeft een boerderij van lvl 41 en max is 45 bij marathon
hij heeft geen badhuis


maar ik heb me boerderij helemaal op maximaal en een badhuis erbij en extra vrij inwoners
dus mijn max is 4000 inwoners voor gebouwen..boten en eenheden
maar ik ben al 1100 inwoners kwijt aan me gebouwen...wat dus uitkomt op 2900 vrij inwoners

dus nu is me vraag waarom kan iemand 3700 vrij inwoners hebben op een stad van 13000 punten met hoge gebouwen?

ik heb een spionage gedaan...maar dit zijn volgens mij de troepen uit zijn stad want ondersteunende eenheden worden niet weergegeven volgens mij want ik heb vaker een stad aangevallen was die bij spionage leeg val ik aan was ik alles kwijt
en dan was het een spookstad!!

hoor graag of iemand weet hoe dit kan
 

DeletedUser

Gast
Zijn wel ondersteunende eenheden, die laat een spionagerapport wel zien, vandaar ;)
 

DeletedUser25035

Gast
oke zie je dan alleen ondersteunde eenheden van dezelfde speler zeker?
want as iemand anders hem zou ondersteunen dan zie je die eenheden niet denk ik
 

DeletedUser24083

Gast
Je ziet gewoon alle troepen die daar, op het moment dat de spion aankomt, staan. Maakt niet uit van wie ze zijn.
 
Bovenaan