• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Vrededagen te veel?

DeletedUser24673

Gast
Wat ik mij afvroeg is waarom er zoveel vredesdagen zijn?

Ik vind de vredestijd sowieso al niet goed, als je weet dat je geen tijd gaat hebben ga je maar in VM vind ik.
De vredestijd begint dus ongeveer vanaf kerstavond dat is voor mij allemaal goed en kerstdag ook maar waarom moet die hele zaterdag daar nog bij? Wat is hier zo special aan toch en normale dag lijkt me.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
In België wordt Kerstmis (toch in mijn geburen, dus ik denk over het algemeen wel) ook vooral op 2e Kerstdag gevierd.
Aleja, zo doen wij het hier. Waardoor men waarschijnlijk beide dagen heeft genomen om aan zowel Belgen als Nederlanders tegemoet te komen.

(Kan zijn dat ik verkeerd zijn, maar hier in de buurt vieren de meesten het ook echt wel op de 26e)
 

DeletedUser22289

Gast
Bij mij ook ongeveer, maar dat heeft meer te maken met mijn gescheiden ouders denk ik.
 

DeletedUser9104

Gast
Ik heb normaal meer familieverplichtingen, dan is het wel fijn dat zowel eerste als tweede kerstdag het vrede is.
 

DeletedUser

Gast
Ik heb ook een sociaal leven inderdaad, dan is het ook wel prettig dat je in die paar dagen in het jaar, je gewoon in alles rust Kerst kan vieren.
smiley_emoticons_ins-auge-stechen.gif
 
Bovenaan