• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Vredestijd Pasen

DeletedUser24113

Gast
Hebben we niet altijd vredestijd met Pasen? Ze hadden Pandosia gwn 1 dag later moeten starten, simpel zat.
 

DeletedUser27170

Gast
Ik zie dat jullie al een vredestijd hebben aangekondigd op Pandosia waar je ook geen gebouwen kunt bouwen en gs kunt opeisen, of zijn dat gewoon de servers?
 

DeletedUser24930

Gast
Wat een klucht neem al die noobs nog wat in bescherming.

In plaats van bezig te zijn met al die nutteloze shizzle zou je beter de servers eens fixen.
 

jeangenie

Harpij
Akkoord dat Grepolis in zo'n geval je laatste zorg zou moeten zijn. Maar toch zijn er spelers die met dergelijke vragen bij ons komen die Grepolis toch belangrijk genoeg vinden, hun alliantie niet in de steek willen laten of voor wie Grepolis tussendoor toch een leuke afleiding is maar niet 24/7 online kunnen zijn.

Individueel ingrijpen doen we niet, alle aanvragen daarop zijn afgewezen. Je mag nog 1000+ euro in het spel pompen. Support is autonoom en niemand van ons wordt betaald om dit te doen dus mij kan het persoonlijk geen moer schelen hoeveel je uitgeeft, ik merk er toch niks van.

Op het einde van de dag had ik ook gewoon liever op maandag aangevallen, maar ik denk niet dat één dag uitstel zo een ramp is.
en wederom wordt je betrapt op onwaarheden. Support wordt betaald met goud . Welke hoeveelheid dat ook is, het is betaald worden. dus misschien is het verstandig dat jij je terug trekt uit support exalted want je beledigt de spelers buiten support met je antwoorden
 

DeletedUser29138

Gast
en wederom wordt je betrapt op onwaarheden. Support wordt betaald met goud . Welke hoeveelheid dat ook is, het is betaald worden. dus misschien is het verstandig dat jij je terug trekt uit support exalted want je beledigt de spelers buiten support met je antwoorden

We doen dit op een vrijwillige basis en ontvangen daarvoor een kleine hoeveelheid goud, klopt dat is geen geheim dat staat ook gewoon publiekelijk terug te vinden. De exacte hoeveelheid mag ik helaas niet delen omdat dit als interne info beschouwd wordt maar ik kan je zeggen dat je geen moderator hoeft te worden voor het goud alleen. Ik ben er ook van overtuigd dat je eender welke persoon uit het team kan vragen of hij zonder die kleine vergoeding ook moderator zou zijn en dat het antwoord "Ja" zou zijn.

In deze context had ik het over betaald als in een volwaardig job. De speler wiens reactie ik citeer insinueert dat spelers die meer geld zouden uitgeven aan het spel een voordeel van ons zouden krijgen. Ik weerleg dat door te zeggen dat wij hier niet voor betaald worden, als in: "Dit is niet onze job." Er is geen correlatie tussen de moderatoren en de inkomsten van InnoGames, bijgevolg is het vrij makkelijk om ons niet te laten beïnvloeden door het goudgebruik van spelers.
 

jeangenie

Harpij
Het lijkt erop dat jullie vergeten dat er tig spelers, gezinnen, vrienden en kennissen überhaupt niet kunnen spelen of wel iets anders aan hun hoofd hebben. In die zin dienen wij naar het groter geheel te kijken dan alleen spelers die nu juist extra veel tijd hebben om het spel te spelen. Laten we ook zeker niet diegenen vergeten die nu juist (extra) keihard moeten werken om het verschil te maken.

Wij doen ons best deze hele situatie voor iedereen zo goed mogelijk in te vullen, voor zover dat gaat. In die zin bieden wij ondertussen iets voor alle situaties/scenarios:

Voor getroffenen:
Vredestijd tijdens pasen

Voor zij die thuis veel kunnen spelen:
Een extra hardcore spelwereld met voorkeursinstellingen

Voor iedereen:
14 extra VM dagen om in te vulen naar ieders wens

Ik vind het jammer om te zien dat hier weer zo keihard en respectloos tegen in gegaan wordt. Wij doen ons best deze hele periode voor iedereen zo draaglijk mogelijk te maken. Dat kun je nooit voor iedereen goed doen, maar 2 dagen niet aanvallen hoeft nu ook weer niet zo groot gemaakt te worden.

En dat extra dagje BB op Pandosia... waar doen we toch allemaal zo moeilijk over? Denk dat er toch wel ergere dingen zijn waar we mee te maken hebben.

En nee, er volgt niet ook nog andere vredestijden.
alles wat je zegt is niet voor waarheid aan te nemen. Er was tot voor kort geen paas vredetijd misschien wordt er wel iets verzonnen om met pinksteren een vredestijd in te voeren.. waarom niet.. dan zijn spelers ook vrij.
en wat heeft corona te maken met vredestijd? waarom deze vervelende situatie als reden gebruiken om een vredestijd te implementeren? als ziekte iets is om aanpassingen te doen dan moet er maar eens wat speciaals voor mij gebeuren want ik heb al tien jaar last van een herseninfarct en daar wordt toch ook niets voor gedaan? ken wel meer mensen met mijn probleem die dit spel proberen te spelen, maar met die wisselende zaken is het niet leuker geworden
 

DeletedUser29138

Gast
alles wat je zegt is niet voor waarheid aan te nemen. Er was tot voor kort geen paas vredetijd misschien wordt er wel iets verzonnen om met pinksteren een vredestijd in te voeren.. waarom niet.. dan zijn spelers ook vrij.
en wat heeft corona te maken met vredestijd? waarom deze vervelende situatie als reden gebruiken om een vredestijd te implementeren? als ziekte iets is om aanpassingen te doen dan moet er maar eens wat speciaals voor mij gebeuren want ik heb al tien jaar last van een herseninfarct en daar wordt toch ook niets voor gedaan? ken wel meer mensen met mijn probleem die dit spel proberen te spelen, maar met die wisselende zaken is het niet leuker geworden

Je kan teruglezen in dit topic, Kroenuh onderbouwd duidelijk de redenering waarom er voor een vredestijd gekozen is. Ik kan hier niks aan veranderen.

Hoe vervelend ik het ook vind te moeten horen dat je problemen hebt met jouw gezondheid, dit is een wereldwijde pandemie en niet gewoon een aantal personen die wat ziekjes zijn. Deze situatie wordt niet gebruikt om een nieuwe vredestijd in te voeren, dit is éénmalig dit jaar.
 

DeletedUser27170

Gast
Aangezien Exalted er toezicht op houdt dat de censuur hier wel toegepast blijft worden, hier een anders geformuleerde reactie (vorige heeft ie verwijderd).

Om in te haken op de discussie, het punt wat Jean maakt is nergens op gebaseerd, de toelichting om de vredestijd in te schakelen staat in het daarvoor aangewezen topic, Ondanks dat het niet de beste reden is, slaat de reden dat dit gebruikt wordt om nieuwe dingen te implementeren nergens op. Ze hebben nota bene een nieuwe wereld gestart. x)
 

jeangenie

Harpij
Je kan teruglezen in dit topic, Kroenuh onderbouwd duidelijk de redenering waarom er voor een vredestijd gekozen is. Ik kan hier niks aan veranderen.

Hoe vervelend ik het ook vind te moeten horen dat je problemen hebt met jouw gezondheid, dit is een wereldwijde pandemie en niet gewoon een aantal personen die wat ziekjes zijn. Deze situatie wordt niet gebruikt om een nieuwe vredestijd in te voeren, dit is éénmalig dit jaar.
jij wil het niet begrijpen. dit is een spel dat gespeeld moet kunnen worden op elk moment van de dag en wanneer in het jaar. Toen er een tsunami was gingen we ook door. Je moet je redenen goed neerzetten en niet met een smoes komen omdat er een vreselijk virus rondwaard. Het is juist in dit soort tijden dat mensen afleiding nodig hebben en dit is een van de manieren. Het is niet voor niets dat er veel organisaties gratis extra tv mogelijkheiden geven of gratis films etc etc. en jullie gaan dan de boel stilleggen opdat de spelers de ellende die er misschien is goed tot zich door kunnen laten dringen ? wat zijn jullie voor een beulen die dit doen, jullie veroorzaken een hoop , hele hoop ellende om niks. bah
 

DeletedUser29138

Gast
jij wil het niet begrijpen. dit is een spel dat gespeeld moet kunnen worden op elk moment van de dag en wanneer in het jaar. Toen er een tsunami was gingen we ook door. Je moet je redenen goed neerzetten en niet met een smoes komen omdat er een vreselijk virus rondwaard. Het is juist in dit soort tijden dat mensen afleiding nodig hebben en dit is een van de manieren. Het is niet voor niets dat er veel organisaties gratis extra tv mogelijkheiden geven of gratis films etc etc. en jullie gaan dan de boel stilleggen opdat de spelers de ellende die er misschien is goed tot zich door kunnen laten dringen ? wat zijn jullie voor een beulen die dit doen, jullie veroorzaken een hoop , hele hoop ellende om niks. bah

Je hoeft niet al je frustratie op mij af te reageren, ik bepaal deze vredestijd niet ik ben slechts een moderator.

Nogmaals terug in dit topic staat de redenering voor deze vredestijd te lezen in de reacties van Kroenuh.
 

DeletedUser24930

Gast
Lekker hoor dat ik wel kan blijven spioneren maar niet aanvallen sad :/
 

jeangenie

Harpij
Al dat geouwhoer over dat spelers hebben gevraagd om geen vredestijd , spelers hebben feedback gegeven. Wat schets mijn verbazing, de speler met de grootste mond en het meeste voordeel (eigen voordeel blijkt nu) is dus : the exalted one, want die wist precies wat er ging gebeuren en is op dit moment de grootste speler van die snelle wereld. Mij maak je niet meer wijs daer geen dubbele agenda was. .. driewerf bah.
 

DeletedUser9170

Gast
Ach Jeangenie, we weten al langer dat men achter alles iets zoekt. Luister je niet naar de community, ben je slecht. Luister je wel naar de community, is het als nog allemaal onzin, heeft men een dubbele agenda en dus is men slecht.

Het maakt niets uit wat men doet, er word overal wat achter gezocht. Dus men denkt maar wat men wil, de uitkomst ervan is toch altijd hetzelfde.
 

DeletedUser25006

Gast
Al dat geouwhoer over dat spelers hebben gevraagd om geen vredestijd , spelers hebben feedback gegeven. Wat schets mijn verbazing, de speler met de grootste mond en het meeste voordeel (eigen voordeel blijkt nu) is dus : the exalted one, want die wist precies wat er ging gebeuren en is op dit moment de grootste speler van die snelle wereld. Mij maak je niet meer wijs daer geen dubbele agenda was. .. driewerf bah.

Ik zal mij niet snel bemoeien met discussies maar in dit specifieke geval ga ik dat wel even doen. Waar haal je deze uitspraken vandaan @jeangenie ? Ik vind het nogal iets dat je hier zegt. Heb je daar op welke manier dan ook enig bewijs voor? In het geval van 'ja' laat dat ons dan eens zien, in het geval van 'nee' hou dan vooral je mond want er komt niks zinnigs uit.

Alle moderators hebben geen enkele bevoegdheid en zicht op de werelden waar ze modereren, dat is altijd zo geweest en dat is nu nog steeds zo. Daar hoeft ook niet aan getwijfeld te worden. Als een moderator op een wereld speelt dan is hij daar een speler en niet meer dan dat. Dat geldt nu en ook voor wat komen gaat.

Ik adviseer je vriendelijk doch zeer dringend je toon te matigen en alleen dingen te zeggen die je kunt onderbouwen.
 

Armand0

Manticore
Al dat geouwhoer over dat spelers hebben gevraagd om geen vredestijd , spelers hebben feedback gegeven. Wat schets mijn verbazing, de speler met de grootste mond en het meeste voordeel (eigen voordeel blijkt nu) is dus : the exalted one, want die wist precies wat er ging gebeuren en is op dit moment de grootste speler van die snelle wereld. Mij maak je niet meer wijs daer geen dubbele agenda was. .. driewerf bah.

Goed verhaal. Ik vermoed dat hij ook zendmasten in de hens steekt om de verbinding van andere spelers te saboteren.
 
Bovenaan