• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

vreemde spelregel

DeletedUser

Gast
nadat ik de spelregels eens doorlas viel deze regel me op:

Het is toegelaten om een speler grondstoffen af te persen.

dus je mag iemand gaan bedreigen dat je hem aanvalt als hij je geen grondstoffen geeft? interessant :D, even mijn eerste slachtoffer gaan zoeken :D
 

DeletedUser

Gast
AW: vreemde spelregel

waarom is die regel vreemd, zolang het ingame is en het niet om goud gaat, mag binnen de grenzen van fatsoen en redelijkheid vrij veel. Ik wacht je dreigement wel af ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: vreemde spelregel

Omdat het nogal makkelijk is om zo grondstoffen binnen te krijgen...je hoeft geen troepen of wat te zenden.
 

DeletedUser

Gast
AW: vreemde spelregel

als jij denkt zo makkelijk aan je gs te komen, leef je uit ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: vreemde spelregel

ik hoop het :D.
in ieder geval opent die spelregel een heel nieuwe manier van spelen :D.
 

DeletedUser7948

Gast
AW: vreemde spelregel

Sommige doen het!

Ik heb ook eens 2 spelers gedwongen om elke week 3x tevredenheid intezetten omdat ze anders aangevallen blijven worden!

Dit denk ik toch dat het mag!
 

DeletedUser

Gast
AW: vreemde spelregel

Sommige doen het!

Ik heb ook eens 2 spelers gedwongen om elke week 3x tevredenheid intezetten omdat ze anders aangevallen blijven worden!

Dit denk ik toch dat het mag!

Ja ook dit mag ;)
Zolang het maar niet om echt geld gaat
 

DeletedUser9038

Gast
AW: vreemde spelregel

Dat is er eentje om te onthouden. GS is gewoon te farmen maar gunst niet.
 

DeletedUser

Gast
AW: vreemde spelregel

gunsten mag wel hoor.
alleen goud mag niet want dat zal echt afpersen zijn

Dat zegt hij ook niet. Hij zegt dat grondstoffen gewoon te farmen zijn. Gunsten moet je op wachten, dus die is handiger om af te persen ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: vreemde spelregel

Ik vind afpersen sowieso niks, als je daartoe vervalt ben je voor mij geen goede speler ;)
 
Bovenaan