• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vriend

DeletedUser

Gast
IK ga straks naar een vriend. Die speelt ook op Iota. Kunnen we na elkaar inloggen of worden we dan geblokkeerd? Kan ik dit ook voor de zekerheid aan de support vragen bij spelgerelateerde vragen ofzo?
 

DeletedUser3159

Gast
AW: Vriend

Ik zit er vaak genoeg bij vrienden op. Dus kan wel ;)
 

DeletedUser199

Gast
AW: Vriend

IK ga straks naar een vriend. Die speelt ook op Iota. Kunnen we na elkaar inloggen of worden we dan geblokkeerd? Kan ik dit ook voor de zekerheid aan de support vragen bij spelgerelateerde vragen ofzo?
Dit mag, je moet wel internetdelen aanzetten ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: Vriend

En kan ik dat internet delen dan gewoon altijd laten aanstaan ook al zit ik niet elke dag bij hem op Grepolis? en maakt het niet uit als ik 10x in en uit log? Want dat had ik thuis met m'n broertje
 

DeletedUser199

Gast
AW: Vriend

En kan ik dat internet delen dan gewoon altijd laten aanstaan ook al zit ik niet elke dag bij hem op Grepolis? en maakt het niet uit als ik 10x in en uit log? Want dat had ik thuis met m'n broertje

Voor zover ik weet kan dat gewoon.
Je mag elkaar alleen niet aanvallen/ondersteunen/handeldrijven enz.
 

DeletedUser

Gast
AW: Vriend

Zorg zowiezo dat je niet op elkaars account in gaat loggen. ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: Vriend

nee dat doen we niet maar kunnen we wel gewoon omstebeurt inloggen. en bedoel je tegelijk? dat mag niet toch?
 

DeletedUser8448

Gast
AW: Vriend

Als je iemand hebt ingevoerd bij internet verbinding delen, hoe lang duurt het dan voordat dit echt werkt?
 

DeletedUser

Gast
AW: Vriend

Ik heb dus een broertje en ik had internet verdeling. We deden geen handeldrijven, aanvallen, ondersteunen enz. En toch werden we geblokkeerd, dus ik zou wel uitkijken:confused:
 

DeletedUser

Gast
AW: Vriend

Had ik ook met me broertje maar dat was meer dan 1 dag. Nu heb ik met hem maar 2x in en uitgelogd. Maar ik kan pas over 3 dagen de internetverbinding delen weg doen. @ distractor, jij bent toch ook gamemod bij Iota? Dus ik wil zeggen hij logt nu niet meer in bij mij dus volgens mij is alles goed zo toch?
 

DeletedUser

Gast
AW: Vriend

ik log gewoon in bij een vriend
ik deel geen niternet ofzo
 
Bovenaan