• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Vrijdag de 13de - Parijs

DeletedUser

Gast
Thx Sulsa! Blij dat je de situatie in Syrië duidelijk uitlegt. Als ik iets zeg begint iedereen direct te gillen over complottheorietjes en dergelijke.

Dit berichtje haalt het trouwens ook weer net niet in de westerse media. Misschien komt het nog. Of niet natuurlijk. :)
Putin geeft op de G20-conferentie aan dat 40 landen, waaronder landen van de G20, IS financieren en/of illegaal olie afnemen van IS
http://www.presstv.ir/Detail/2015/11/16/437909/Putin-Russia-Daesh-G20-US-Saudi-Arabia-Turkey
 

DeletedUser

Gast
Het is verschrikkelijk jammer dat onze media haar vrijheid heeft verloren en er totaal geen sprake meer is van objectiviteit! Op zich niet verwonderlijk als je jezelf realiseert, dat bijna alle westerse media eigendom is van hetzelfde clubje magistraten die ons politiek beleid vormen en via de politiek en de media hun eigen agenda opdringen aan de hele wereld. Poetin is inderdaad weer erg duidelijk geweest op de G20 en wederom krijgen wij er niets van mee, hieronder nog een voorbeeld van enige tijd geleden... iemand hier iets van meegekregen in het nieuws???

Zeg het maar zoals het is!

Wat betreft die aanvallen op jouw persoon (@Flower) betreffende "complottheorieën"... ik zou hier niet over wakker liggen, want zolang het overgrote deel van al die theorieën uiteindelijk na een x aantal jaren de keiharde waarheid blijkt te zijn neem ik deze minstens zo serieus als al het andere nieuws, dat wij via overige media door ons strot geduwd krijgen!
 

DeletedUser

Gast
Het is verschrikkelijk jammer dat onze media haar vrijheid heeft verloren en er totaal geen sprake meer is van objectiviteit! Op zich niet verwonderlijk als je jezelf realiseert, dat bijna alle westerse media eigendom is van hetzelfde clubje magistraten die ons politiek beleid vormen en via de politiek en de media hun eigen agenda opdringen aan de hele wereld. Poetin is inderdaad weer erg duidelijk geweest op de G20 en wederom krijgen wij er niets van mee, hieronder nog een voorbeeld van enige tijd geleden... iemand hier iets van meegekregen in het nieuws???

Zeg het maar zoals het is!

Wat betreft die aanvallen op jouw persoon (@Flower) betreffende "complottheorieën"... ik zou hier niet over wakker liggen, want zolang het overgrote deel van al die theorieën uiteindelijk na een x aantal jaren de keiharde waarheid blijkt te zijn neem ik deze minstens zo serieus als al het andere nieuws, dat wij via overige media door ons strot geduwd krijgen!

Sorry, maar dit is gewoon lachen..
 

DeletedUser

Gast
Sorry, maar dit is gewoon lachen..

Omdat? Onderbouwing?

Neem nu bovenstaande linkjes... vrij gewichtig nieuws nietwaar?! Iets van gehoord?
Ander voorbeeld: Waarom kregen wij in de nasleep van de crash in Oekraine wel beelden te zien van plunderende, ringen stelende "rebellen" die trots poseerde met een knuffel als jachttrofee, maar kregen wij niet de beelden te zien waarop diezelfde ringen in een doosje werden overhandigt aan westerse journalisten of die "rebel" die na het ophouden van die knuffel, zwaar geëmotioneerd een kruis slaat voor al de kinderslachtoffertjes? Zo kan ik nog wel eventjes doorgaan... dus waar is die objectiviteit? Waar is de persvrijheid dan?

Ben erg benieuwd naar jouw stelling, want ik zie het toch echt heel anders!
 

DeletedUser

Gast
Uit jouw opmerking kwam het over alsof het nieuw is dat de Media (over het algemeen) support levert aan het handelen van het westen in plaats van een nuchtere kijk op de situatie te hebben. Dit is al iets langer zo dan MH17 pall x)
 

DeletedUser

Gast
Uit jouw opmerking kwam het over alsof het nieuw is dat de Media (over het algemeen) support levert aan het handelen van het westen in plaats van een nuchtere kijk op de situatie te hebben. Dit is al iets langer zo dan MH17 pall x)

Ah, misinterpretatie mijnerzijds!!! Sorry!!! :p
 

DeletedUser

Gast
Poetin is inderdaad weer erg duidelijk geweest op de G20 en wederom krijgen wij er niets van mee, hieronder nog een voorbeeld van enige tijd geleden... iemand hier iets van meegekregen in het nieuws???
Zeg het maar zoals het is!

Ik ken de video, inderdaad Putin is ook hier erg duidelijk.

De Valdai Discussion Club is erg interessant om te volgen. Op de Valdai Club wordt open en transparant gediscussieerd over allerlei wereldzaken. Huh, open en transparante discussies in Rusland? Yep, in Rusland.
 

DeletedUser

Gast
Uhm, zelfs dan, protestanten neerknuppelen bespuiten met traangas is wel teken van een goed regime?
Ik zelf ben geen genie omtrent de situatie in het buitenland in tegenstelling tot jullie, dus laat ik me buiten deze nutteloze discussie.
Ik zelf kom uit de schilderswijk en de laatste dag van die rellen lag het leger paraat in het zuiderpark voor als het uit de hand zou lopen. En ik kan je zeggen dit ging niet over die arubaan. Dit was de druppel en niet alleen de druppel maar ook een afgunst naar de gevestigde orde. Maargoed de media heeft zich er weer mooi onder uit weten te lullen... Dus blijf voral op facebook klagen hoe zwaar onze oudjes het wel niet hebben etc etc en kom voral niet naar een volgende ''demostratie''.
 

DeletedUser27762

Gast
Natuurlijk erg vervelend voor de nabestaanden en slachtoffers.
Maar ja, dat krijg je er van als je overheid duizenden kilometers verderop in een land waar ze niks te zoeken hebben TIENDUIZENDEN mensen / onschuldige burgers VERMOORDEN.
Boontje komt een beetje om zn loontje.
Vanaf de jaren 80 wordt daar in die landen heel de boel gebombardeerd en armoede gecreeerd, redelijk begrijpbaar dat er een paar pissed zijn.
Je suis midden-oosten?
Je suis palestina?
Waar honderd of duizend maal meer mensen sterven?
Nope..........
 
Bovenaan