• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

vrije plaatsen eiland 212076 wereld KSI

DeletedUser

Gast
Geachte heer/mevrouw,

Zelf controleer ik 'mijn' eiland 212076 van de wereld KSI iedere dag of er geen ongewenste gasten binnenkomen.
Maar goed ... als ik op eiland aanklik staat er nog steeds 6 vrije plaatsen? Ik zie maar 4 vrije plaatsen met 1 in tussenfase... Komt er nog een vrije plaats bij? Dat vraag ik me af...
Immers onze alliantie Sons of Odin van de wereld KSI bezet alle niet-vrije plaatsen...
Hoogachtend,

Luuk11963
 

DeletedUser6663

Gast
Geachte heer/mevrouw,

Zelf controleer ik 'mijn' eiland 212076 van de wereld KSI iedere dag of er geen ongewenste gasten binnenkomen.
Maar goed ... als ik op eiland aanklik staat er nog steeds 6 vrije plaatsen? Ik zie maar 4 vrije plaatsen met 1 in tussenfase... Komt er nog een vrije plaats bij? Dat vraag ik me af...
Immers onze alliantie Sons of Odin van de wereld KSI bezet alle niet-vrije plaatsen...
Hoogachtend,

Luuk11963

Misschien telt hij gewoon alle plaatsen?
 

DeletedUser

Gast
Zijn er recent misschien nieuwe steden gesticht? Kan zijn dat de server het nog niet heeft verwerkt..
 
Bovenaan