• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Waar erger je, je het meest aan op Achilles

DeletedUser1528

Gast
Treffend voorbeeld hiervan zijn meerdere oud Noblesse Obligespelers (what's in a name...) van The Eagle Eyes Empire. Twee weken niet online kunnen komen vanwege een ongeluk, en dan durven ze wel steden van me te pakken, wat ze normaal gesproken niet aandurven. De heldenwereld Achilles mag wat mij betreft worden omgedoopt in de lafbekkenwereld Achilles :O

Als je iets verteld , vertel dan ook de waarheid.
Wij hadden/hebben een BG met jullie dus waarom zouden we jou aanvallen als we een BG hebben ?
Dat je een ongeval hebt gehad , dat konden wij op dat moment niet weten , er werd verteld dat je gewoon al even offline was.
De plaats waar ik 5 van jou steden heb overgenomen , lag in gebied waar ik al heel lang interesse in had.

Dus lafbekken zijn we niet , gewoon consequent.
We hebben jouw steden in "eigen cluster" gehouden of moesten we wachten tot vijanden met je steden gingen lopen ?
Ik ben blij dat je beter bent en dat je een ongeluk hebt overleeft , maar het had evengoed dodelijk kunnen zijn.
Dan waren jouw steden gewoon op de duur spook geworden...

Wees blij dat je er nog bent en dat je herstellende bent (of reeds herstelt bent) , het had zoveel slechter kunnen zijn dus maak je niet druk om je steden. Het leven is meer dan een spel.

DeletedUser21336

Gast
Blablabla...

ben hier ook begonnen, voor het wat rustiger aan te doen, en geloof het of niet zelfs ik krijg al noob aanvallen van spelers met +600.000p

het licht echt wel aan de spelers, achilles is een mooie wereld!
maar van sommige speler heb ik tog zo mijn bedenkingen, van wat ze hier doen....
Ik ga ook volledig mee met wat niels zei...

Herpak jullie en laten we nog een mooie strijd maken :D

Armand0

Manticore
Blablabla...

ben hier ook begonnen, voor het wat rustiger aan te doen, en geloof het of niet zelfs ik krijg al noob aanvallen van spelers met +600.000p

het licht echt wel aan de spelers, achilles is een mooie wereld!
maar van sommige speler heb ik tog zo mijn bedenkingen, van wat ze hier doen....
Ik ga ook volledig mee met wat niels zei...

Herpak jullie en laten we nog een mooie strijd maken :D

Onder een andere nickname?

Oh op achilles zitten veel mafketels en koekwausen die er niets van bakken. Maar op andere werelden heb je die ook genoeg (misschien hier meer, maar ik houd dat nooit zo bij).

Armand0

Manticore
haha oh dat bedoel ik niet:p Maar oceaan 57/67, nog nooit van gehoord haha, ken er niets of niemand.

Hmmm kan beter, maar gaat aardig:D

DeletedUser10508

Gast
Natuurlijk, dat is de reden.

Ik wil gewoon niet dat deze topic gesloten word. ;)

DeletedUser10508

Gast
Bedankt!
Maaruh, als je niet on-topic gaat zal ik gewoon niet antwoordden ^^

DeletedUser19642

Gast
Velen hebben hier toch altijd wel de commentaar dat "de wereld" saai word. Er is geen strijd in "de wereld". Denk dan ook eens na, wie moet er voor de strijd zorgen. "De wereld" of jij? Vind je het saai, ga aanvallen. Wil je het rustiger, stap dan terug naar een rustigere oceaan. Het zal nooit aan "de wereld" liggen, maar aan jou! En dan om terug on-topic te gaan, ik vind het zielig en irritant dat de mensen altijd over "de wereld" praten, terwijl het wel duidelijk over hunzelf of in het algemeen de spelers gaat.

Een "mooi" voorbeeld daarvan is voetballerke. Hij vindt de wereld saai, dus begint hij iedereen uit te dagen en aan te vallen. Irritant voor sommige spelers, maar hij krijgt wel lekker een mooie strijd die hij meestal wint.

ik denk trouwens dat mijn ally de microbe ook te pakken krijgt hoor ;)

ze vallen als maar meer aan op de iets grotere active spelers zo moet het niet de inactieven intern overnemen ....

de wereld komt wel goed alleen is het niet in 1 dag omgegooid ;)

maar we zijn op weg naar de top

ik erger me nog steeds aan de inactiven op deze wereld !! ;)

Laatst bewerkt door een moderator:

Marcules

Gast
Als je iets verteld , vertel dan ook de waarheid.
Wij hadden/hebben een BG met jullie dus waarom zouden we jou aanvallen als we een BG hebben ?
Dat je een ongeval hebt gehad , dat konden wij op dat moment niet weten , er werd verteld dat je gewoon al even offline was.
De plaats waar ik 5 van jou steden heb overgenomen , lag in gebied waar ik al heel lang interesse in had.

Dus lafbekken zijn we niet , gewoon consequent.
We hebben jouw steden in "eigen cluster" gehouden of moesten we wachten tot vijanden met je steden gingen lopen ?
Ik ben blij dat je beter bent en dat je een ongeluk hebt overleeft , maar het had evengoed dodelijk kunnen zijn.
Dan waren jouw steden gewoon op de duur spook geworden...

Wees blij dat je er nog bent en dat je herstellende bent (of reeds herstelt bent) , het had zoveel slechter kunnen zijn dus maak je niet druk om je steden. Het leven is meer dan een spel.

De waarheid: ik, MAREL, zat alweer een poos bij LUTAS, jullie vijand. Jullie durfden toen niet aan te vallen. Pas toen jullie merkten dat ik niet online was is door de 'helden' van TEEE massaal op mij veroverd, met Mystra, Rome Empire en jij als uitschieters. Je kunt nu wel proberen recht te praten wat krom is onder het mom van consequent zijn, maar mijn respect voor TEEE is tot op het dieptepunt gedaald, zelden heb ik zulke laffe spelers meegemaakt. Heldenwereld? Laat me niet lachen

DeletedUser1528

Gast
Achja , jij jouw mening ... maar inderdaad , dat jij naar Lutas bent verhuist kort daarvoor was ik vergeten.
Bedankt om mij er aan te doen herinneren. Maar ik had jouw steden al veel langer in het vizier en het was slechts een kwestie van tijd.
Of je nu online was of of niet , dat maakte geen rotte bal uit. Het kwam handig wel handig uit , alhoewel veel tegenstand heb ik niet gezien in je steden en ik was amper iets kwijt.
Ach , als het je zo dwars zit , kom ze dan halen ...

De heldenwereld bevat duidelijk gezien maar heel weinig helden (en ik reken mezelf nooit bij de zogenaamde helden) en de lijst actieven in het spelersbestand is volgens mij slechts 50%.
Ook bij de actieve spelers is slechts een bepaald percentage dat iets doet.
Maar zijn het niet de schapen die het meeste blaten die het minste wol hebben ?
Diegene die zich koest houden , zouden wel eens het hardst kunnen uithalen als ze hun zinnen daarop zetten (ben niet over mezelf bezig).

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser15406

Gast
marcelus, even realistisch als jij een speler naast je hebt liggen die inactief lijkt, dan ga jij hem toch ook testen of het weer de zoveelste apps speler is of echt een leuke aanvulling voor bij de rest van je stedencollectie?

niet zo gaan zitten piepen, als je in een helden wereld zit... niemand dwingt je er toe

Bovenaan