• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Waar erger je, je het meest aan op Achilles

DeletedUser15406

Gast
je hebt al een helden award bij een klein beetje inzet binnen gehaald, twee vingers in je neus en nog goed te doen
wat heeft die wereld dan vaak bereikt, een middelmatige speler in ontwikkeling

kijk en dat er te pas en te onpas accounts worden weg gegeven als warme broodjes bij de bakker.....tsja

speel je spel gewoon verlies je wat , jammer dan next

DeletedUser

Gast
marcelus, even realistisch als jij een speler naast je hebt liggen die inactief lijkt, dan ga jij hem toch ook testen of het weer de zoveelste apps speler is of echt een leuke aanvulling voor bij de rest van je stedencollectie?

niet zo gaan zitten piepen, als je in een helden wereld zit... niemand dwingt je er toe

Daar vergis je je dan schromelijk in, ik val mensen enkel aan als ik weet dat ze online zijn. Ik speel uitsluitend op Achilles, omdat ik hoopte daar waardige tegenstanders te treffen, maar helaas... Mijn punt is dat op deze 'heldenwereld' fair play en zeker sportiviteit ver te zoeken zijn, met TEEE en Ouro nu als negatieve uitschieters. Ze proberen nu hun straatje schoon te vegen, maar in mijn ogen zijn het 1e klas lafaards.

Armand0

Manticore
(Geen idee wat er precies gebeurt is, maar) Bekijk het positief, je hebt weer extra slotjes om bij te vullen:)

Nu nog erop gaan zeveren heeft weinig zin, shit happens. Als je je genaaid voelt moet je ze terug pakken:)

DeletedUser19642

Gast
Achja , jij jouw mening ... maar inderdaad , dat jij naar Lutas bent verhuist kort daarvoor was ik vergeten.
Bedankt om mij er aan te doen herinneren. Maar ik had jouw steden al veel langer in het vizier en het was slechts een kwestie van tijd.
Of je nu online was of of niet , dat maakte geen rotte bal uit. Het kwam handig wel handig uit , alhoewel veel tegenstand heb ik niet gezien in je steden en ik was amper iets kwijt.
Ach , als het je zo dwars zit , kom ze dan halen ...

De heldenwereld bevat duidelijk gezien maar heel weinig helden (en ik reken mezelf nooit bij de zogenaamde helden) en de lijst actieven in het spelersbestand is volgens mij slechts 50%.
Ook bij de actieve spelers is slechts een bepaald percentage dat iets doet.
Maar zijn het niet de schapen die het meeste blaten die het minste wol hebben ?
Diegene die zich koest houden , zouden wel eens het hardst kunnen uithalen als ze hun zinnen daarop zetten (ben niet over mezelf bezig).

heb je al kunnen merken die laatste regels je slaat de nagel op de kop ;) lol

DeletedUser

Gast
Wat er nou spannend is aan het veroveren van spooksteden of interne overname's van spelers die niet online zijn, is mij een raadsel. Vechten tegen een onzichtbare tegenstander om alleen maar om een grotere account te krijgen, ja, dan ben je echt een 'held'. Ouro en TEEE zitten er vol van, gefeliciteerd ermee...

DeletedUser10508

Gast
Marcules, het is nu niet omdat je een paar steden kwijt bent omdat je een ongeval had, dat je nu heel TEEE moet afkraken. Je mag je respect kwijt zijn voor TEEE en OURO, maar ondertussen weten we het wel.

DeletedUser

Gast
Marcules, het is nu niet omdat je een paar steden kwijt bent omdat je een ongeval had, dat je nu heel TEEE moet afkraken. Je mag je respect kwijt zijn voor TEEE en OURO, maar ondertussen weten we het wel.

Blijkbaar niet, want vandaag ben ik weer aangevallen door één van jullie leden ondanks de afspraken met lifegame/PiratesLG om mij met rust te laten. De oud-Noblese Obligers kunnen hun borst nat maken, want waar kunnen ze straks heenvluchten als ze LUTAS en alle Piraten achter zich aan krijgen... Inderdaad: het bondgenootschap tussen TEEE en alle Piraten is door al dat laffe en bedriegelijke gedrag verleden tijd.

DeletedUser19642

Gast
Blijkbaar niet, want vandaag ben ik weer aangevallen door één van jullie leden ondanks de afspraken met lifegame/PiratesLG om mij met rust te laten. De oud-Noblese Obligers kunnen hun borst nat maken, want waar kunnen ze straks heenvluchten als ze LUTAS en alle Piraten achter zich aan krijgen... Inderdaad: het bondgenootschap tussen TEEE en alle Piraten is door al dat laffe en bedriegelijke gedrag verleden tijd.

mss moeten jullie is een spel leren spelen zonder al die verbonden dan wordt het mss is een oorlog spel in plaats van bob de bouwer

bende triestige spelers zijn jullie !!!

allemaal naast elkaar beetje bob de bouweren ...

DeletedUser

Gast
mss moeten jullie is een spel leren spelen zonder al die verbonden dan wordt het mss is een oorlog spel in plaats van bob de bouwer

bende triestige spelers zijn jullie !!!

allemaal naast elkaar beetje bob de bouweren ...

Ik ben het niet vaak met je eens, maar in dit geval sla je de spijker op zijn kop! Er zitten heel wat 'mislukkelingen' bij de diverse alliantie's die nog steeds niet weten dat er bij een oorlogsspel gevochten dient te worden tegen een tegenstander...

DeletedUser19642

Gast
Ik ben het niet vaak met je eens, maar in dit geval sla je de spijker op zijn kop! Er zitten heel wat 'mislukkelingen' bij de diverse alliantie's die nog steeds niet weten dat er bij een oorlogsspel gevochten dient te worden tegen een tegenstander...

en jij zou niet bang zijn te vechten tegen gelijk wie waar je ook ligt of wetende je geen enkele stad hebt die veilig ligt buiten je eigen cluster te hebben mocht je daar intresse in te hebben dan hoor ik het graag ben al weken / maanden bezig met iets groots onder de radar en dan hoor ik je het graag in game mij te pmen anders wens ik je het beste toe bij de wat jij naamt mislukkelingen...

DeletedUser21336

Gast
en jij zou niet bang zijn te vechten tegen gelijk wie waar je ook ligt of wetende je geen enkele stad hebt die veilig ligt buiten je eigen cluster te hebben mocht je daar intresse in te hebben dan hoor ik het graag ben al weken / maanden bezig met iets groots onder de radar en dan hoor ik je het graag in game mij te pmen anders wens ik je het beste toe bij de wat jij naamt mislukkelingen...

tis 'noemt' slimpie

DeletedUser19642

Gast
De manier waarop jij je gedraagt :rolleyes:

Jij zou nog behoefte hebben aan wat Nederlandse les

spelen we grepolis om nederlands te leren om om oorlog te voeren dan ?

hopelijk voor wat oorlog anders kan ik goed geloven jullie hier beschouwd worden als noobs

DeletedUser1528

Gast

Weet je wat ?
1. Jij vertrok naar LUTAS VOOR je je ongeval had
2. LUTAS was bij ons aangeduid als vijand
3. NIEMAND op ons forum was op de hoogte WAAROM je bent vertrokken naar LUTAS
4. ik ben je steden beginnen overnemen ZONDER dat ik wist dat je in een ongeval betrokken was
5. Via Grepostats heb ik wel gezien dat je al enkele dagen niets van groei had en dus waarschijnlijk offline was
6. DAN pas ben ik begonnen met je aan te vallen , het was dat of OURO (keyser , marlon , ...) met je steden te laten lopen

Als je dat gemeen noemt , moet jij maar weten maar volgens mij is er helemaal niks ergs aan punten 1 , 2 , 3 , 4
Dat ik je aanviel wanneer je offline was , dat kan je mij verwijten maar dan nog was je bij de vijand en ik zie niet graag rode vlaggen rond mijn steden.
Dat TIP de BG met TEEE opzegt ... tja zegt meer over hen dan over ons want nu komen ze ermee af dat wij wel wisten wat er aan de hand was , wat niet zo is.
Je hebt gewoon de rest van TIP opgefokt terwijl je bij een openlijke vijand van ons bent gaan vertoeven.
DAT noem ik smerig , dus kijk eens goed in de spiegel want dit is niet de eerste belachelijke en gemene streek die je levert !!!

DeletedUser

Gast
Ja hoor, ik ben weer eens verantwoordelijk. Wat een kolder. De hoofdreden tot het opzeggen van het BG is het feit dat TEEE de vijand van PiratesLG, Il Rinnegato, actief helpt en ondersteund. Dan ben je geen betrouwbare BG, en is de opzegging aan eigen stommiteit te wijten.
Ik heb niemand opgefokt, maar blijkbaar zit de haat van veel oudNoblessers t.a.v. mijn persoon zo diep, dat te pas en onpas de grootste onzin over mij wordt verzonnen. Afgezien van het feit dat er blijkbaar voortdurend bij TEEE oude koeien uit de sloot moeten worden gehaald over een gebeurtenis van ruim een jaar geleden, kan er blijkbaar niet vergeven en vergeten worden over één voorval. Hoe vaak de leiding van PiratesLG en TEEE al niet hebben moeten ingrijpen omdat oudNoblessers weer liepen te zeuren op diverse forums. Het afgelopen jaar heb ik als lid v.d. PiratesLG TEEE dikwijls genoeg geholpen, maar blijkbaar moet Barbertje hangen, en wordt nu weer de schuld in mijn schoenen geschoven. Belachelijk gedrag, en voor de goede orde: destijds wilde ik niet meedoen aan de eis van de leiding van N.O. om een speelster te herdenken die was overleden. Ze speelde nota bene op een andere spelwereld, en ik was toen en nu nog van mening dat zo´n beslissing bij ieder individueel moet liggen, en niet geeist kan worden.
Belachelijk trouwens dat er een jaar na dato nog steeds over wordt gezeurd, en ik me hiermee moet bezighouden. Momenteel heb ik wel belangrijkere zaken aan mijn hoofd. Maar zelfs dat kan door TEEE niet gerespecteerd worden gezien de toonzetting van bovenstaande mail, terwijl juist TEEE de wijsheid in pacht heeft als het om respect gaat toch?

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1528

Gast
Ik ben pas vorig jaar EVEN bij NO geweest en pas teruggekeerd rond mei.
Dus het fijne van de (jouw) zaak weet ik niet. Maar weet dat niet alleen ex-NO'er maar ook de anderen bij TEEE het hierover hebben.
Dat je de ex-NO'ers de schuld geeft is ook niet helemaal correct want voor zover ik weet zijn het niet de ex-NO'ers maar anderen die het verhaal weer naar boven hebben gehaald.

Dat de BG is opgezegd omwille van Il Rinnegato kan best zijn , daarover is inderdaad ook wel iets te doen geweest.
Maar de meeste berichten heen en weer gaan over jou , dus was de kwestie I.R. niet zo zwaar maar wel het feit dat we jouw steden overnamen terwijl je bij de vijand zat.
En zoals ik zei : ik wist niets van je ongeval terwijl ik je aanviel , dat is pas enkele dagen later bekend geworden.

Misschien wordt er teveel in je schoenen geschoven , kan best zijn , maar je bent toen respect verloren en dat breekt je nu opnieuw zuur op. Je weet dat mensen op ALLES terugkomen , zelfs op feiten van 50jaar terug als het moet.
Wat kan men er op tegen hebben om 24u troepen/schepen thuis te laten voor een herdenking ???
Je hebt een pak spelers die dat doen en daarom ook veel minder actief zijn , dus was je achterbaks om die spelers aan te vallen.

Men noemt mij hier ook achterbaks omdat ik 's nachts aanviel enkele weken terug , dan vind ik dit even erg (of zelfs erger).
Maar het moet niet eeuwig blijven hangen , maar ik denk dat dit niet je enige feit is waarop men jou terugpakt !
Al weet ik zelf niet wat de andere feiten zijn , ik lees wel iets maar het fijne weet ik er niet van.

DeletedUser

Gast
Voor alle duidelijkheid dan: een leiding van een alliantie kan niet eisen aan een herdenking mee te doen, dat vind ik dictatoriaal. Die beslissing moet hoe dan ook bij de speler/speelster zelf liggen.
Herdenken van een overleden speler/speelster doe ik enkel als het een speler/speelster van dezelfde spelwereld betreft. Dat was toen niet het geval (overigens heb ik toen één aanval uitgevoerd, op brookienl, dus van meerdere aanvallen was geen sprake. Er zullen wel meerdere aanvallen bij zijn verzonnen door TEEE, vooral Rome Empire is daar goed in geweest).
Verder maak ik er nu geen woorden meer aan vuil, als TEEE wil blijven hangen in het verleden, moeten ze dat maar zelf weten.
Als je trouwens een vent bent, dan val je geen tegenstanders aan die niet online zijn en zich niet kunnen verdedigen. Dat vind ik uitermate laf gedrag. En als je zoiets dan ook nog doet op de heldenwereld, dan ben je in mijn ogen geen knip voor de neus waard. Dan heb je dezelfde mentaliteit als iemand die in RL een tegenstander in zijn rug schopt als hij er geen erg in heeft. En zo zitten er flink wat mensen bij TEEE die zoiets doen, god zij dank weten ze alles van respect, dus dat is dan weer meegenomen.

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4645

Gast
Voor alle duidelijkheid dan: een leiding van een alliantie kan niet eisen aan een herdenking mee te doen, dat vind ik dictatoriaal. Die beslissing moet hoe dan ook bij de speler/speelster zelf liggen.
Herdenken van een overleden speler/speelster doe ik enkel als het een speler/speelster van dezelfde spelwereld betreft. Dat was toen niet het geval (overigens heb ik toen één aanval uitgevoerd, op brookienl, dus van meerdere aanvallen was geen sprake. Er zullen wel meerdere aanvallen bij zijn verzonnen door TEEE, vooral Rome Empire is daar goed in geweest).
Verder maak ik er nu geen woorden meer aan vuil, als TEEE wil blijven hangen in het verleden, moeten ze dat maar zelf weten.
Als je trouwens een vent bent, dan val je geen tegenstanders aan die niet online zijn en zich niet kunnen verdedigen. Dat vind ik uitermate laf gedrag. En als je zoiets dan ook nog doet op de heldenwereld, dan ben je in mijn ogen geen knip voor de neus waard.

beste Marcules , valt het je niet op dat deze hele wereld bestaat uit echte helden,
De grootste held Voetballerke/keysersoze start een eigen alliantie nadat hij iedereen voor lafaard en noob uitmaakt.
Stuurt iedereen pm om hem te joinen, want als je niet komt ben je tegen hem!! en ben je zijn vijand, is wars van pbg en nap laat staan bgs, .

Maar wat blijkt de angst voor hem is toch groter als het lef om zich tegen hem te verzetten, wat gebeurt er nl , zijn hulpjes van ouro sturen wel volop os naar zijn overnames , maar joinen hem niet uit angst van hun plekjes op de ranglijst te worden gestoten als de mensen van hun ally ze dan als vijand gaan zien
Wanneer staan er nu eens allianties op die voor een keer de strijdbijl onderling begraven om deze laffe spelers een lesje te leren.

Bovenaan