Blijkbaar niet, want vandaag ben ik weer aangevallen door één van jullie leden ondanks de afspraken met lifegame/PiratesLG om mij met rust te laten. De oud-Noblese Obligers kunnen hun borst nat maken, want waar kunnen ze straks heenvluchten als ze LUTAS en alle Piraten achter zich aan krijgen... Inderdaad: het bondgenootschap tussen TEEE en alle Piraten is door al dat laffe en bedriegelijke gedrag verleden tijd.
Weet je wat ?
1. Jij vertrok naar LUTAS
VOOR je je ongeval had
2. LUTAS was bij ons aangeduid als vijand
3. NIEMAND op ons forum was op de hoogte WAAROM je bent vertrokken naar LUTAS
4. ik ben je steden beginnen overnemen ZONDER dat ik wist dat je in een ongeval betrokken was
5. Via Grepostats heb ik wel gezien dat je al enkele dagen niets van groei had en dus waarschijnlijk offline was
6. DAN pas ben ik begonnen met je aan te vallen , het was dat of OURO (keyser , marlon , ...) met je steden te laten lopen
Als je dat gemeen noemt , moet jij maar weten maar volgens mij is er helemaal niks ergs aan punten 1 , 2 , 3 , 4
Dat ik je aanviel wanneer je offline was , dat kan je mij verwijten maar dan nog was je bij de vijand en ik zie niet graag rode vlaggen rond mijn steden.
Dat TIP de BG met TEEE opzegt ... tja zegt meer over hen dan over ons want nu komen ze ermee af dat wij wel wisten wat er aan de hand was , wat niet zo is.
Je hebt gewoon de rest van TIP opgefokt terwijl je bij een openlijke vijand van ons bent gaan vertoeven.
DAT noem ik smerig , dus kijk eens goed in de spiegel want dit is niet de eerste belachelijke en gemene streek die je levert !!!