• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Waar erger je, je het meest aan op Achilles

Armand0

Manticore
Wat die herdenking betreft @fox en marcules: Ik sluit me hierbij aan bij marel;)

Als iemand op een andere spelwereld overlijd is dat vreselijk voor die persoon, vrienden en familie. Maar om dan ook op andere werelden een aanvalsstop in te lassen? Dat mag wel, maar hoeft niet.

Volgens mij heb ik daar toen ook niet aan meegedaan (met Elan), maar uiteraard wel sterkte gewenst.

Het gebeurt vaker dat er spelers overlijden en dat er ook geen aanvalsstops worden ingevoerd (ook niet op dezelfde wereld). Hooguit op het betreffende account zelf. En dat lijkt me verder ook logisch, hoeft helemaal niet respectloos te zijn.

DeletedUser10508

Gast
Peos en Marel, als jullie deze wereld toch zo noob vinden, ik kan jullie met alle plezier de deur aanwijzen, maar stop a.u.b met het gezaag/gezever/gelul.

DeletedUser4645

Gast
Peos en Marel, als jullie deze wereld toch zo noob vinden, ik kan jullie met alle plezier de deur aanwijzen, maar stop a.u.b met het gezaag/gezever/gelul.

hoho, ik noem niemand op deze wereld een noob of looser ,even goed de strekking van mijn stukje lezen niels!!!

DeletedUser4645

Gast
Dit is volgens mij wel sarcasme??

JA DAT IS HET IN DE HOOP DAT DE SPELERS NU EENS GAAN INZIEN wat voor mannetje keyser/ voetbal is.
Maak iedereen belachelijk, stapt uit een ally omdat hij het allemaal noobs en slappelingen vindt, en vervolgens gaan doe slappelingen hem steunen.
Waarom stappen ze niet gewoon over naar die ally dan weten we waar we aan toe zijn, maar dat durven ze niet in het geval hun ranking in het gevaar komt , want ik denk dat er meer mensen zijn die voetbal een halt toe willen roepen maar gewoon te laf zijn en bang zijn te worden aangevallen.
want zoals hij zegt wie niet voor hem is is tegen hem, maar maakt wel gebruik van de steun van deze lafaards

Genius0615

Erinys
JA DAT IS HET IN DE HOOP DAT DE SPELERS NU EENS GAAN INZIEN wat voor mannetje keyser/ voetbal is.
Maak iedereen belachelijk, stapt uit een ally omdat hij het allemaal noobs en slappelingen vindt, en vervolgens gaan doe slappelingen hem steunen.
Waarom stappen ze niet gewoon over naar die ally dan weten we waar we aan toe zijn, maar dat durven ze niet in het geval hun ranking in het gevaar komt , want ik denk dat er meer mensen zijn die voetbal een halt toe willen roepen maar gewoon te laf zijn en bang zijn te worden aangevallen.
want zoals hij zegt wie niet voor hem is is tegen hem, maar maakt wel gebruik van de steun van deze lafaards

Voetballerke is gewoon een N00b, dat weet iedereen ;)

DeletedUser19642

Gast
beste Marcules , valt het je niet op dat deze hele wereld bestaat uit echte helden,
De grootste held Voetballerke/keysersoze start een eigen alliantie nadat hij iedereen voor lafaard en noob uitmaakt.
Stuurt iedereen pm om hem te joinen, want als je niet komt ben je tegen hem!! en ben je zijn vijand, is wars van pbg en nap laat staan bgs, .

Maar wat blijkt de angst voor hem is toch groter als het lef om zich tegen hem te verzetten, wat gebeurt er nl , zijn hulpjes van ouro sturen wel volop os naar zijn overnames , maar joinen hem niet uit angst van hun plekjes op de ranglijst te worden gestoten als de mensen van hun ally ze dan als vijand gaan zien
Wanneer staan er nu eens allianties op die voor een keer de strijdbijl onderling begraven om deze laffe spelers een lesje te leren.

idd wanneer ?

want peos kan het niet alleen af ....

DeletedUser4645

Gast
want peos kan het niet alleen af ....[/QUOTE]

jij wel dan met je laffe vriendjes die niet openlijk je kant durven kiezen ,en dan je helpen midden in de nacht als echte lafaards en jij met je praatjes over alleen!! Je hebt toch niemand nodig ,superman

heb je er weer een accountje bij strijderz

DeletedUser

Gast

Dat zou TEEE en jij natuurlijk graag willen, dat ik mijn mening voor me hou, en niemand de ware feiten voor ogen hou. Jouw reactie begint een aardig brookienl-gehalte te krijgen, en dat geldt voor meerdere mensen van TEEE. Sinds de opname van N.O.'ers is het daar kwa fatsoen behoorlijk achteruit gegaan.

DeletedUser10508

Gast
Dat zou TEEE en jij natuurlijk graag willen, dat ik mijn mening voor me hou, en niemand de ware feiten voor ogen hou. Jouw reactie begint een aardig brookienl-gehalte te krijgen, en dat geldt voor meerdere mensen van TEEE. Sinds de opname van N.O.'ers is het daar kwa fatsoen behoorlijk achteruit gegaan.

Och jonge, ik heb wel betere dingen te doen op een vrijdag avond. Iedereen weet nu dat je geen respect (meer) hebt voor TEEE. Pech voor TEEE, tjah, maar hou er nu maar gewoon over op. En dan krijg ik maar een brookienl-gehalte, weet je trouwens dat alle spelers die met brooknienl bevriend waren én in dezelfde alliantie zaten, naar LUTAS zijn gegaan? ;)

DeletedUser1528

Gast
Het is hier een créche geworden ....

Het spel wordt met schepen en troepen gespeeld en niet met woorden , als het niemand aanstaat stop er dan allemaal mee !!!
Er zijn 1001 redenen om iemand "laf , achterbaks of gemeen" te vinden , kan best zijn dat het ook zo is.
Meestal komt het door aanvallen die je te verwerken hebt gekregen , wel zet er dan ook iets tegenover en ga zelf in de aanval en pak terug wat je kwijt bent.
Eindeloos blijven doordrammen over alles , helpt niemand een stap vooruit , dus zwijg en speel.

Ik heb Marel al mijn mening gegeven en misschien , heeeeeel misschien was ik fout , dus Marel toon je ballen en kom je steden terughalen !
Ook keyser weet wat ik van zijn "account pikken" , arrogant en betweterig gedoe vind. Op dat vlak heb ik geen respect voor hem !
Daar blijft het bij ... Ik heb 2 steden van hem gepikt en hij heeft ze teruggepikt want daar draait het spel om.

En voor de rest ... speel en stop met eindeloze discussies die NOOIT zullen opgelost worden !

DeletedUser19642

Gast
ik erger me het meest aan dat ik altijd grondstoffen te kort heb niej normaal hoe snel altijd die op graken ..

DeletedUser

Gast
Destijds Igorlevi van N.O., Andreth van LUTAS, Brookienl van Knudde, Lifegame van PiratesLG en onlangs nog Cabrio Wim van Il Rinnegato, allen leiders van hun alliantie, en bij alle 5 heb ik steden afgepakt terwijl ze online waren, terwijl ze anderzijds niet op mij konden veroveren. Dus FoxBelgium, ik kom mijn steden heus wel terug halen, en nog een heleboel meer. Eén troost, kunnen jullie daarna naar Best vluchten. :)

Genius0615

Erinys
ja ? waarom brobeer je dan geen kolo te leggen in 1 van men steden of zo ? zullen we zien hoe noob jij bent ;)

of is het weer veel gepraat maar weinig feiten

En daar zijn we weer met reacties te plaatsen zonder na te denken :rolleyes:
Aangezien ik niet meer actief op Corinthe speel kan ik ook geen kolo leggen he, en je steden liggen ook te ver dus :rolleyes:
Ik doelde louter op je reacties op het AF die lijken van een klein kind van 10 te zijn.

DeletedUser1528

Gast
Destijds Igorlevi van N.O., Andreth van LUTAS, Brookienl van Knudde, Lifegame van PiratesLG en onlangs nog Cabrio Wim van Il Rinnegato, allen leiders van hun alliantie, en bij alle 5 heb ik steden afgepakt terwijl ze online waren, terwijl ze anderzijds niet op mij konden veroveren. Dus FoxBelgium, ik kom mijn steden heus wel terug halen, en nog een heleboel meer. Eén troost, kunnen jullie daarna naar Best vluchten. :)

Ik zit al te bibberen ... oja van de kou en niet van jou :)
Laat ze maar komen , weet dat ik gesponsord ben door Marlondehaan , dus ik kan nog steden genoeg overnemen.
Die 5 waren misschien een voorsmaakje van wat je misschien nog te wachten staat , maar deze keer zal ik zorgen dat ik je niet aanval als je een ongeval hebt gehad !

DeletedUser

Gast
Ik zit al te bibberen ... oja van de kou en niet van jou :)
Laat ze maar komen , weet dat ik gesponsord ben door Marlondehaan , dus ik kan nog steden genoeg overnemen.
Die 5 waren misschien een voorsmaakje van wat je misschien nog te wachten staat , maar deze keer zal ik zorgen dat ik je niet aanval als je een ongeval hebt gehad !

We zullen zien of jij nog lang door Marlon gesponsort wordt, zijn alliantie heeft net een BG met de Pirates gesloten. En daar zit ik inmiddels ook weer bij in mijn oude functie als aanvalscoordinator. Dus 'helden' van TEEE maak je borst maar nat, ik ben op wraak uit, en niet zo'n klein beetje ook.

DeletedUser1528

Gast
Marlon zal blijven sponsoren , momenteel heeft het ook redelijk wat nadelige complicaties.
Maar ooit zal het wel in mijn voordeel uitdraaien !
Oja , vergeet niet : ik lig misschien wat verder weg nu van jou , maar er zijn "hulpeloze" alliantiegenoten die zomaar veel kunnen kwijt zijn.
Het is alliantie tegen alliantie en niet man tegen man :)

DeletedUser10508

Gast
We zullen zien of jij nog lang door Marlon gesponsort wordt, zijn alliantie heeft net een BG met de Pirates gesloten. En daar zit ik inmiddels ook weer bij in mijn oude functie als aanvalscoordinator. Dus 'helden' van TEEE maak je borst maar nat, ik ben op wraak uit, en niet zo'n klein beetje ook.

Leuk dat je ons net informatie hebt gegeven! :) "TIP bondgenoot met LUTAS én OURO", prachtig, TEEE zijn inderdaad dan de Helden. Marel, je komt wel hier met een grote mond praten, echter zit je wel van LUTAS naar TIP te switchen, en dan nog eens komen "opscheppen" met je BG van OURO. Zielig... Ik had respect voor je, maar mensen kunnen zich ook vergissen zo te zien.

Bovenaan