• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Waar erger je, je het meest aan op Achilles

DeletedUser

Gast
Je komt er nog wel achter dat ik niet met een grote mond praat, leiders van alliantie's zijn mijn favoriete doelwitten. Dat BG met ouro is buiten mij om geregeld, ik vertel het maar even voordat ik ook daar weer van beschuldigd wordt door al die respectvolle sportievelingen binnen TEEE.

Armand0

Manticore
Ken je Gebbel nog ? Wel , ze komt aardig in de buurt !

Gebbel had anderhalf keer zoveel GP als marlondehaan, en dat terwijl hij al minstens een half jaar (zo niet langer) gestopt is;)

Ik ken niemand die in de buurt komt van gebbel;)

Maar goed, ik geloof het wel dat ze vast goed is. Ik ken dr alleen niet

DeletedUser

Gast
Leuk dat je ons net informatie hebt gegeven! :) "TIP bondgenoot met LUTAS én OURO", prachtig, TEEE zijn inderdaad dan de Helden. Marel, je komt wel hier met een grote mond praten, echter zit je wel van LUTAS naar TIP te switchen, en dan nog eens komen "opscheppen" met je BG van OURO. Zielig... Ik had respect voor je, maar mensen kunnen zich ook vergissen zo te zien.

Zoals gezegd, ik praat niet met een grote mond: Marcules is een stad aan mij kwijtgeraakt terwijl ze online was. Zo doe je dat op de heldenwereld, dat heet fair play en sportief zijn. De rest van TEEE komt ook aan de beurt, en ik zal absoluut geen medelijden kennen.
Als je bij een alliantie zit die laf speelt, de meest vreemde dingen over mij verzinnen, geen rekening houdt met een BG, en niet doorhebt dat er een aantal personen spelen met een mentaleit om van te gruwen, dan heeft dat respect van jou weinig waarde en kan het mij bovendien absoluut niets schelen.

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Aan alle haat en de klaarblijkelijke vijandige kut sfeer. Waarom is die bijna niet in andere werelden?
O ja, ook de snelheid.

ninjaracer

Slingeraar
Wat ik eigenlijk heel jammer vind dat er veel spelen met goud en als je dan niet speelt met goud heb je toch een beetje achter stand én vind eigenlijk dat je dat zou kunnen verdienen soort bonus én als je die bonussen haalt dan krijg je ook je goud of zo iets maar goed dat is het enige maar ik me echt over erger groetjes ninja

Bovenaan