DeletedUser15406
Gast
In principe hoor je in Achilles, de heldenwereld, geen noobs aan te treffen. Vind de toelatingseis wel laag
ik erger me het meest aan de spelers die met elkaar pacten hebbben gemaakt vriend en vijnand heb daar in 4 ally's rond gedwaald en elk heeft zen eigen verraders spionnnen en dan maar groot en sterk doen denk van de wereld is op zen kop te zetten op de 1 of andere manier sneller dan verwacht
Ik volg het verhaal sws niet helemaal![]()
Haha is hij zo'n bijzondere speler dat hij in de times komt? Eens kijken![]()
Ik had het even verkeerd begrepen
Vond het een prima artikel hoor, sws omdat er lang niets over Achilles geschreven was, dan is een nieuw artikel altijd +1. Maar was leuk om eens wat van te lezen.
Prima, ik ben benieuwd. Wie weet kom je met je faal/win situatie nog in de Times!![]()
ik erger me het meest aan de spelers die met elkaar pacten hebbben gemaakt vriend en vijnand heb daar in 4 ally's rond gedwaald en elk heeft zen eigen verraders spionnnen en dan maar groot en sterk doen denk van de wereld is op zen kop te zetten op de 1 of andere manier sneller dan verwacht
zal zo wel wat veranderen kom over paar weken nog is praten
Gefiliciteerd, voetballerke. Of ik denk toch dat jij 'in-game' KeyersSoze noemt? Je zal een (klein) artikeltje krijgen over jou in de Times.![]()
ben benieuwd ben pas begonnen maar een latere update is wel leuk![]()