• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Waar erger je, je het meest aan op Achilles

DeletedUser15406

Gast
In principe hoor je in Achilles, de heldenwereld, geen noobs aan te treffen. Vind de toelatingseis wel laag

Armand0

Manticore
True, aan de andere kant, achilles is nu al een redelijk lege wereld (veel kleiner dan de gemiddelde wereld). Schroef je die eis omhoog dan haal je wss al helemaal weinig spelers binnen.

DeletedUser15406

Gast
Tuurlijk is het kleiner en het zou juist uitnodigend moeten zijn als de eisen omhoog geschroefd waren, mensen zijn nieuwsgierig van aard

DeletedUser

Gast
Ja maar ze zouden nog iets extra's moeten hebben op Achilles, iets wat het een wereld maakt dat leuker is dan de andere. Terwijl nu is het wel tof maar geen extra's.

DeletedUser10508

Gast
Je hebt de god Artemis, je steden kunnen 'uitgebreider' worden gemaakt, etc etc... Het was voor mij al een aantrekkelijke wereld. Maar ze kunnen er inderdaad nog leuke dingen bij doen, bv die 'helden' alleen voor de 'heldenwerelden' maken. Dan zal er al direct meer interesse zijn.

DeletedUser19642

Gast
ik erger me het meest aan de spelers die met elkaar pacten hebbben gemaakt vriend en vijnand heb daar in 4 ally's rond gedwaald en elk heeft zen eigen verraders spionnnen en dan maar groot en sterk doen denk van de wereld is op zen kop te zetten op de 1 of andere manier sneller dan verwacht

DeletedUser10508

Gast
ik erger me het meest aan de spelers die met elkaar pacten hebbben gemaakt vriend en vijnand heb daar in 4 ally's rond gedwaald en elk heeft zen eigen verraders spionnnen en dan maar groot en sterk doen denk van de wereld is op zen kop te zetten op de 1 of andere manier sneller dan verwacht

Je vind het een zielige wereld, maar wilt wel dingen veranderen? Er zal niet veel veranderd worden, tenzij de grotere allianties dat willen. Eén speler of gewoonweg één alliantie zal hier niks aan kunnen doen. Wat betreft de spionnen en verraders vind ik laf, maar iedereen gebruikt het tegenwoordig. Vroeger bestond het ook, dus daar kan je niet veel aan doen.

DeletedUser10508

Gast
Haha is hij zo'n bijzondere speler dat hij in de times komt? Eens kijken:D

Geen sprake van. ;) Ik concentreer mij liever op de 'waardige' strijders, dan op mensen die denken dat ze heel wat zijn. Achilles vol met lafaards... tuurlijk.

Armand0

Manticore
Ik had het even verkeerd begrepen;)
Vond het een prima artikel hoor, sws omdat er lang niets over Achilles geschreven was, dan is een nieuw artikel altijd +1. Maar was leuk om eens wat van te lezen.

DeletedUser10508

Gast
Ik had het even verkeerd begrepen;)
Vond het een prima artikel hoor, sws omdat er lang niets over Achilles geschreven was, dan is een nieuw artikel altijd +1. Maar was leuk om eens wat van te lezen.

Bedankt. :)

DeletedUser10508

Gast
Prima, ik ben benieuwd. Wie weet kom je met je faal/win situatie nog in de Times! ;)

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10508

Gast
Prima, ik ben benieuwd. Wie weet kom je met je faal/win situatie nog in de Times! ;)

Gefiliciteerd, voetballerke. Of ik denk toch dat jij 'in-game' KeyersSoze noemt? Je zal een (klein) artikeltje krijgen over jou in de Times. ;)

DeletedUser15406

Gast

Lees het al, je hebt er verstand van

Wat klets je nu weer ongelofelijk uit je nek met je heb er in 4 ally's rond gedwaald en iedereen heeft pacten met elkaar
De periode dat je bij mij in de groep zat hadden wij geen pact met iemand hoor, waren zelfstandig ....
Dat je er bij ons niet in komt heb je aan jezelf te danken

En wat betreft spionnen, kan me nog een mail herinneren waarin je uit eigen beweging copy forum hebt gedaan waarop steden die aangevallen zouden worden van ons genoteerd stonden en stuur je ons ongevraagd op. Als er 1 iemand is die niet wegloopt voor viespeukerij dan ben jij het wel... Overigens hebben wij nooit wat gedaan met je info

Bovenaan