• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Waar erger je, je het meest aan op Achilles

DeletedUser4645

Gast
Neen, echt? Toevallig is ook 'Here comes the boom' ontbonden, wat naar mijn bronnen, jouw alliantie zou moeten zijn.

Ach Voetbal?Keyser

je hebt geluk gehad op Achilles ,je kon op slinkse wijze een account van 80 steden overnemen, van een speler van NGNG een Ally waar je in het verleden ook eens hebt aangeklopt en je snel weer wegens wangedrag gekicked heeft, dit is dus blijkbaar niet de enige ally die problemen met je gehad heeft lees ik nu.
Maar de tijd zal het leren, heb je trouwens niet vergeten je account van Voetballerke op te heffen?

DeletedUser10508

Gast
Ach Voetbal?Keyser

je hebt geluk gehad op Achilles ,je kon op slinkse wijze een account van 80 steden overnemen, van een speler van NGNG een Ally waar je in het verleden ook eens hebt aangeklopt en je snel weer wegens wangedrag gekicked heeft, dit is dus blijkbaar niet de enige ally die problemen met je gehad heeft lees ik nu.
Maar de tijd zal het leren, heb je trouwens niet vergeten je account van Voetballerke op te heffen?

OUROBOROS. is vanaf nu officieel noob, haha! Neen maar serieus, jullie later 'keyserszose' in jullie alliantie, terwijl hij de speler (beter bekend als Voetballerke) is die ons allemaal lafaard noemt?

DeletedUser19642

Gast
ontbonden ja om een andere te joinen ;)

nu om verder te doen laf idd de wereld is laf 15 a 20 spelers tegen 1 lol waaw dan heb je zo 300 aanvallen per dag en 1 kolo komt ook werkelijk binnen in men steden ...

bijna tot geen support want die is te lang varen op zoon slome wereld us even op de tanden bijten en dan zie je wat komen ;)

je kunt mij vergelijken met een beest opgesloten in een kooi ;) je voert die rond en heeft die klein beetjes eten ;)

je zet die bij de vijand dan heten men steden BOB DE BOUWER en dan sloop ik alles die in en rond dat gebied ligt de ally kan nadien de beetjes komen opruimen ;) welkom op mijn wereld van grepolis ;)

Armand0

Manticore
Je hebt er zelf een soort van voor gekozen niet?

Ik heb niet veel met NGNG, maar kan ze prima begrijpen dit keer, dus kan dit niet laf noemen:)

DeletedUser10508

Gast
Ach, Armando, niet te veel op letten. Ik zal hem 'interviewen' en er komt een mooi artikel in de times ervan. :)

DeletedUser9875

Gast
OUROBOROS. is vanaf nu officieel noob, haha! Neen maar serieus, jullie later 'keyserszose' in jullie alliantie, terwijl hij de speler (beter bekend als Voetballerke) is die ons allemaal lafaard noemt?

Eerst een sneer en het dan moeten "verzachten" met een haha? Dat laat volwassenheid zien. Keyser zit nu in OURO en wij beslissen zelf wel wat we ermee moeten. Vooralsnog blijft hij mooi zitten.

Tevens vind ik dat journalisme objectief zou moeten zijn. En dat is hier verre van dat.

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10508

Gast
Eerst een sneer en het dan moeten "verzachten" met een haha? Dat laat volwassenheid zien. Keyser zit nu in OURO en wij beslissen zelf wel wat we ermee moeten. Vooralsnog blijft hij mooi zitten.

Tevens vind ik dat journalisme objectief zou moeten zijn. En dat is hier verre van dat.

Ik verzacht het omdat OURO niet helemaal 'noob' is. Ze hebben hun al genoeg bewezen, alleen vond ik het wel 'grappig' dat Voetballerke eerst begon te praten dat iedereen laf is, en nu ineens bij OURO zit.
En buiten dat was het niet 'serieus' bedoelt dat jullie noob zijn. Dat zie je ook omdat ik 'na' mijn zin 'Neen, maar even serieus' zei. Een groot verschil in mijn ogen.

En volgens mij ben ik -buiten reporter- ook een speler van de wereld Achilles. Ik mag mijn mening hier perfect geven zonder enige verwijting dat ik subjectief ben. Dit is hier nog steeds het Algemeen Forum, en dus niet de Grepolis Times. Als ik een artikel schrijf over Voetballerke, dan zal ik dat objectief doen.

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4645

Gast
ontbonden ja om een andere te joinen ;)

nu om verder te doen laf idd de wereld is laf 15 a 20 spelers tegen 1 lol waaw dan heb je zo 300 aanvallen per dag en 1 kolo komt ook werkelijk binnen in men steden ...

bijna tot geen support want die is te lang varen op zoon slome wereld us even op de tanden bijten en dan zie je wat komen ;)

je kunt mij vergelijken met een beest opgesloten in een kooi ;) je voert die rond en heeft die klein beetjes eten ;)

je zet die bij de vijand dan heten men steden BOB DE BOUWER en dan sloop ik alles die in en rond dat gebied ligt de ally kan nadien de beetjes komen opruimen ;) welkom op mijn wereld van grepolis ;)

ben je de andere 3 van vandaag vergeten BOB

DeletedUser19642

Gast
ben je de andere 3 van vandaag vergeten BOB
neej en ik ben zeker dat er nog volgend ga jullie gang ;)

neem al mens steden maar over moet ik nu onder de indruk zijn ? ik her haal heb bijna tot geen troepen maar dit zal wel keren ik geef me zelf een maand geduld met jullie nadien zien we wel ik heb honderden spelers zien paseren met jullie aanvallen en 10 tallen ally verwoest .... op me eentje en samen met men vaste team aan vrienden ik ben heus niet er voor aangedaan als jullie een stadtje pikken over paar uur zullen we nog wel si zien ;) straks ben ik op volle toeren en zal ik ook net als jullie snachts smorgends over dag smiddags komen jullie steden bezoeken al ben ik geen show speler als ik een stadtje aanval is die gelijk binnen ..

timen doen jullie op minuten haha ik lach er om ;) 17 spelers vandaag 1 kolo gelegd ...

boeiend !! moet ik huilen ! ik lach me kapot !

DeletedUser4645

Gast
neej en ik ben zeker dat er nog volgend ga jullie gang ;)

neem al mens steden maar over moet ik nu onder de indruk zijn ? ik her haal heb bijna tot geen troepen maar dit zal wel keren ik geef me zelf een maand geduld met jullie nadien zien we wel ik heb honderden spelers zien paseren met jullie aanvallen en 10 tallen ally verwoest .... op me eentje en samen met men vaste team aan vrienden ik ben heus niet er voor aangedaan als jullie een stadtje pikken over paar uur zullen we nog wel si zien ;) straks ben ik op volle toeren en zal ik ook net als jullie snachts smorgends over dag smiddags komen jullie steden bezoeken al ben ik geen show speler als ik een stadtje aanval is die gelijk binnen ..

timen doen jullie op minuten haha ik lach er om ;) 17 spelers vandaag 1 kolo gelegd ...

boeiend !! moet ik huilen ! ik lach me kapot !

timen kan je dan Superman, maar tellen is je slechtste kant denk ik, weer 2 steden weg of heb je ze nog niet gemist??

Mohamed14

Boogschutter

dat is ook waarom jij 13 steden heb gesticht faal faal !!!
je hebt grote mond met veroveren maar je gaat stichten
alles wat je doet is vijanden en vrienden tot 1 maken ;)
logies dat niemand jou moet heb je instelling al een gezien op deze wereld
dan kan je idd 300de aanvallen per dag verwachten
snap niet dat er allie en mensen zijn die zo speler als jou helpen

maar account stelen ben je al goed in
maar kijken hoelang dat nog aan houd

Laatst bewerkt:

DeletedUser19642

Gast

zo kun je zien hoelang je deftig speeld een massa lifter dus ;)

die steden 13 stuks waren aan het stichten toen ik nog in no guts no glory's zat ...

en niet toen ik geblokkeerd overgenomen werd door jullie makkelijk he steden overnemen als geen verzet is lol

boeiend !!! echt stoer !!! ;)

en zo gaan jullie deze wereld vervoeren internen overnemen of mensen laten blokken en dan held haftig pm's rondsturen hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha ik ben zwaar onder de indruk van de aantal zwakke spelers die op deze wereld spelen ;)

DeletedUser19642

Gast
timen kan je dan Superman, maar tellen is je slechtste kant denk ik, weer 2 steden weg of heb je ze nog niet gemist??

ja waaw je neemt me masaal over dan heb je al je vrienden nodig en meer dan dat ;) ben nog steeds niet onder de indruk hoor zolang daar 1 stad blijft liggen moet je echt vrezen ;) want met 1 stad ben ik overal op elke wereld begonnen met steden en ally's verwoesten ;)

welkom in mijn wereld ;) zie je mij bang worden ? lol een massa zwakkelingen die mij wat gaan overnemen op een accound die amper troepen had ;) maar daar komt verandering merk je van zelf wel

ow en brobeer me straksbij te houden ik speel nu op die wereld kleine tijd ;) straks zie je wat tij keren

DeletedUser19642

Gast

+ heb jij al een stad bob de bouwer gezien ? neej dus vrees nog niet ;) lach je lekker kapot op de overnames 1 van deze weken zie ik je toch in vakantie modus verdwijnen zoals de meesten als ik met hun begin

DeletedUser15406

Gast
+ heb jij al een stad bob de bouwer gezien ? neej dus vrees nog niet ;) lach je lekker kapot op de overnames 1 van deze weken zie ik je toch in vakantie modus verdwijnen zoals de meesten als ik met hun begin

knap dat je weer een groot aantal spelers die vanaf de start van de wereld in achilles spelen, je tegen het harnas weet te jagen
moet een gave zijn

DeletedUser19642

Gast
Ach brengt me weer in de top krijgers ranglijsten ;)

daar doe ik het voor weet je ;)

groeien op snel tempo ;)

leuke manier van spelen vind ik boeit het mij weinig wie aan de andere kant zit trouwens wij zijn nu vijanden zitten er een paar bij waar ik al 3 jaar tegen speelde ( veroverde ) half hun werk en speel online tijden ken lol

wordt leuk men nieuw gebied ;)

DeletedUser

Gast
Voetballerke72, wat ben jij een kansloos figuur zeg..
ik lees hier zo nu en dan de opmerkingen wel eens..
maar jij slaat werkelijk alles..

DeletedUser4645

Gast
Ach brengt me weer in de top krijgers ranglijsten ;)

daar doe ik het voor weet je ;)

groeien op snel tempo ;)

leuke manier van spelen vind ik boeit het mij weinig wie aan de andere kant zit trouwens wij zijn nu vijanden zitten er een paar bij waar ik al 3 jaar tegen speelde ( veroverde ) half hun werk en speel online tijden ken lol

wordt leuk men nieuw gebied ;)

je moet volgens mij een klein mannetje zijn, want normale kerels hebben niet zulke praatjes.
Maar o ja je mag wel opschieten , want je was alweer een stad kwijt gister nacht, je moet straks wel ver varen voor een overname en in al die stadjes van 1000 puntjes die je sticht kan je nog wel even bouwen.
Maar je vriendjes helpen je zag ik hebben je 2 steden in oc 55 gegeven een eind bij mij vandaan.
Of heb je die veroverd met al je praatjes.

DeletedUser14801

Gast
Soms noemen ze dat een minderwaardigheid complex.
Andere sarren vinden sommige een leuke bezigheid.
Helaas zitten die er overal tussen, gewoon negeren.

DeletedUser10508

Gast
Ik hoop dat iedereen -net zoals ik- met veel plezier wacht op de nieuwe Times met het artikel over deze speler. ;)

Bovenaan