• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Waar erger je, je het meest aan op Achilles

DeletedUser

Gast
Ik hoop dat iedereen -net zoals ik- met veel plezier wacht op de nieuwe Times met het artikel over deze speler. ;)

Niemand zit te wachten op dat stukje rommel dat ze elke maand uitbrengen.. :)

Maar ik zie het al, jij behoort ook tot het 'elite' groepje aan idioten dat ze de times laten 'schrijven'.

DeletedUser19642

Gast
het boeit me erg weinig wie wat denkt of zegt of doet ;)

straks zien we wel wat er komt effen wat steden interneren clusterke bouwen en dan terug slaan in een hoog tempo dat nog niemand gezien heeft op achilles ;) ooit al spelers gezien dan 40 + steden veroveren in een maand ?

of vb zoals ik op chi recordt steden per maand 57 vijandelijke steden ....

DeletedUser10508

Gast
Niemand zit te wachten op dat stukje rommel dat ze elke maand uitbrengen.. :)

Maar ik zie het al, jij behoort ook tot het 'elite' groepje aan idioten dat ze de times laten 'schrijven'.

Dat het jou niet interesseert betekent niet dat het anderen niet interesseert. Wat jij een stukje rommel noemt, hebben +/- 30 personen goedgekeurd en leuk gevonden.

straks zien we wel wat er komt effen wat steden interneren clusterke bouwen en dan terug slaan in een hoog tempo dat nog niemand gezien heeft op achilles ;) ooit al spelers gezien dan 40 + steden veroveren in een maand ?

Inderdaad mooie prestaties, maar hier zijn andere vijanden. Je zal (misschien) wel sommige vijanden terug vinden in deze wereld, maar dat betekent niet iedereen. Mij ken je bv niet ;) Niet dat ik 'zo' een gevaar ben, maar het is toch een verschil.

DeletedUser19642

Gast
nou klein vb op chi heb ik zelf230 steden op 6 maand veroverd of zo maar zelf heb ik er 120 .... heel wat door gegeven .. heel wat ally verdwenen heel wat spelers verdwenen gevlucht en gestopt of gevlucht in Vakantie modus ....

DeletedUser

Gast
nou klein vb op chi heb ik zelf230 steden op 6 maand veroverd of zo maar zelf heb ik er 120 .... heel wat door gegeven .. heel wat ally verdwenen heel wat spelers verdwenen gevlucht en gestopt of gevlucht in Vakantie modus ....

en iedereen vlucht in VM vanwege jou... tuurlijk..

raad eens, het was ZOMER! op elke wereld was het een leegloop.

Armand0

Manticore

Ik wil niet vervelend doen maar...

Een speler die 40+ steden kan veroveren heeft blijkbaar veel steden verloren. Een goede speler verliest geen (/niet veel) steden en zal dus nooit 40+ steden (in een maand of whatever) veroveren omdat die zijn slotjes in een redelijk tempo zal vullen. 57 steden vind ik dan ook absoluut geen prestatie om trots op te zijn, tenzij het steden waren van actieve spelers die je allemaal zelf gecleard hebt (dus geen internen, inactieve spelers e.d.) en je het op normale tijdstippen hebt overgenomen. Die kans schat ik bijzonder laag in.

Dus zelfs als jou dat lukt (wat ik ten zeerste betwijfel) dan is dat alsnog geen teken dat je een goede speler bent... En met die "krijgerslijsten" vind ik het ook nog alles meevallen.

Maar goed, dat is mijn bescheiden mening en visie.

DeletedUser19642

Gast
Ik wil niet vervelend doen maar...

Een speler die 40+ steden kan veroveren heeft blijkbaar veel steden verloren. Een goede speler verliest geen (/niet veel) steden en zal dus nooit 40+ steden (in een maand of whatever) veroveren omdat die zijn slotjes in een redelijk tempo zal vullen. 57 steden vind ik dan ook absoluut geen prestatie om trots op te zijn, tenzij het steden waren van actieve spelers die je allemaal zelf gecleard hebt (dus geen internen, inactieve spelers e.d.) en je het op normale tijdstippen hebt overgenomen. Die kans schat ik bijzonder laag in.

Dus zelfs als jou dat lukt (wat ik ten zeerste betwijfel) dan is dat alsnog geen teken dat je een goede speler bent... En met die "krijgerslijsten" vind ik het ook nog alles meevallen.

Maar goed, dat is mijn bescheiden mening en visie.

actief waren ze minder dan ik dat is duidelijk ....

het was voor de zomer ...

zie je aan men groei daar op chi

en verder waren het altijd in de dag modus maar de nacht begint om 1 uur daar en is pas over om 7 uur ... dus 85 procen deed ik om net voor de nacht waarom? we waren met 7 leden tegen 2 a 3 oceanen ... daarom staan we zo hoog in de top kregen ons niet klein nu zijn we met meer leden velen ally's zijn gesloopt en vijnanden werden vrienden

DeletedUser4645

Gast
en iedereen vlucht in VM vanwege jou... tuurlijk..

raad eens, het was ZOMER! op elke wereld was het een leegloop.

het laatste wat ik hierover wil zeggen volgt Keizer Voetballerke,

heb je daar ook steeds accounts overgenomen van grote spelers die stopte of pikte je ze ook gewoon in?
Hier pikte je een account van 90 steden en je bent er al 50 kwijt, dus kan je als je geluk hebt zoals jij nu snel een groot aantal steden van stoppers overnemen.
Dus daaraan valt geen eer te behalen !!
Verder wil ik je wijzen op de geschiedenis ,want Grepo begint steeds meer op RL te lijken, op 3 heel kleine mannetjes met hele grote monden, zal ze niet met name noemen, zeg maar A,B en N die ook nieuwe wereldrijken wilde stichten, en uiteindelijk door hun eigen volk werden uitgespuugd en toen door samenwerkende allianties van het toneel zijn verwijderd.
Dus droom en blaat maar verder over een nieuwe groot Empire door jou veroverd!!!

DeletedUser19642

Gast
neej het oorspronklijke voetballerke accound is alles door mij alleen veroverd ;)

dit accound die ik nu daar in men bezit heb is idd makkelijk ja en je hebt 50 steden veroverd ja de eerste 5 dagen was ik geblokt en kon ik aangevallen worden dus een accound zonder troepen steden jatten lol ;)

waaw wat een grote prestatie van jullie moet ik hier wat print screens plaatsen van jullie falende acties ;)

wil je wel belachelijk maken hoor ... (als je dat zelf wild)

verder heb ik als weer actief meerd an 1700 inkomende aanvallen daar heb ik dannog uit 100derden kolo gelbokt gesloopt en 5 max 10 steden verloren .. lol brobeer nu nog is een kolo te leggen ?

ik zie me enkel wat schade inhalen nu ;) en zie jullie niet te veel meer langs komen hoor ja blub blub alles dat zie ik maar goed zal voortaan alles hier posten dat iedereen lekker kan meevolgend met de boel ;) dit wordt leuk effen uitzoeken hoe je hier print plaatjes kan posten ;)

Gevonden ;)
http://gyazo.com/020f4906ff901f88c4f7e2e1bbe03ddd
http://gyazo.com/92464223116e2d4b474ed8e732b42891

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10508

Gast
Gelieve on-topic te blijven! Dit is waar je aan ergert, niet je hele ruzie/aanvallen plek. Indien je elkaar belachelijk wilt maken, doe dat dan in een nieuw topic!

DeletedUser15406

Gast
On topic

Waar erger je het meeste aan ....

Voetballerke0072

Speciaal voor jou het loser award met de teenslipper op je hoofd
Slachtoffer.png

DeletedUser10508

Gast
Ik erger me aan klagende mensen en opscheppers. Dank voor uwe aandacht. :D
Dan zit je hier al helemaal fout, want dit is een klaag topic. Ga klagen over mensen die klagen op een andere forum waar jij klaagt dat andere mensen te veel klagen. Dank voor uwe aandacht! ;)

DeletedUser19642

Gast
het laatste wat ik hierover wil zeggen volgt Keizer Voetballerke,

heb je daar ook steeds accounts overgenomen van grote spelers die stopte of pikte je ze ook gewoon in?
Hier pikte je een account van 90 steden en je bent er al 50 kwijt, dus kan je als je geluk hebt zoals jij nu snel een groot aantal steden van stoppers overnemen.
Dus daaraan valt geen eer te behalen !!
Verder wil ik je wijzen op de geschiedenis ,want Grepo begint steeds meer op RL te lijken, op 3 heel kleine mannetjes met hele grote monden, zal ze niet met name noemen, zeg maar A,B en N die ook nieuwe wereldrijken wilde stichten, en uiteindelijk door hun eigen volk werden uitgespuugd en toen door samenwerkende allianties van het toneel zijn verwijderd.
Dus droom en blaat maar verder over een nieuwe groot Empire door jou veroverd!!!

http://gyazo.com/01e9eb9fea1068db20fd9bb412024838

ondertussen kan ik al wat meer steden veroveren hoor ;)

Ik zeg je toch vooral met die actie van vandaag ;) lol lekker heeeeeel veel gp ! ;)

http://gyazo.com/f8c0f625cf5be65e2dfbf37b12948778

jullie zullen toch wel wat meer troepen moeten sturen hoor ;) Wees blij ik heb nog niet veel biremen gebouwd heb er bijna 3500 klaar verlopig verstopt voor jullie vele vsjes ;)

maar het komt het begint echt goed te rollen die wereld ;)

hahaha nou als je nog is op bezoek komt stuur dan mss wat manti's en zo ;) he :) ok

Gollum Returns

Manticore
Pfff, volg al een tijdje dit topic. En ik moet eerlijk bekennen dat ik blij ben dat ik niet meer op Achilles speel. Man Man Man, wat een groot spraak en stoeferij.

Ik kom van de wereld Epsilon en daar was het soms op het randje van de snede, maar het popcorn gehalte was bijna net zo hoog als hier. (soms er heel hard overheen) Waarom ik niet meer op Achilles speel? Omdat ze de eisen voor deze wereld veel te laag hebben gemaakt.... Wees nu eerlijk, als er geen moraal was geweest was je allang weggespeeld geweest. Beetje stoeven dat je 3 aanvallen op 1 sec kan timen... Poeh Poeh, als je 100 aanvallen binnen een halve minuut kan krijgen mag je terugkomen op het forum..

Groetjes, Gollum aka Smeagel0408

Bovenaan