• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Waar erger je, je het meest aan op Achilles

DeletedUser19642

Gast
Pfff, volg al een tijdje dit topic. En ik moet eerlijk bekennen dat ik blij ben dat ik niet meer op Achilles speel. Man Man Man, wat een groot spraak en stoeferij.

Ik kom van de wereld Epsilon en daar was het soms op het randje van de snede, maar het popcorn gehalte was bijna net zo hoog als hier. (soms er heel hard overheen) Waarom ik niet meer op Achilles speel? Omdat ze de eisen voor deze wereld veel te laag hebben gemaakt.... Wees nu eerlijk, als er geen moraal was geweest was je allang weggespeeld geweest. Beetje stoeven dat je 3 aanvallen op 1 sec kan timen... Poeh Poeh, als je 100 aanvallen binnen een halve minuut kan krijgen mag je terugkomen op het forum..

Groetjes, Gollum aka Smeagel0408

ben hard gegroeid op een stoppende speler na het blokeren van de accound dus heb het moraal 100 voor velen gewoon ....

verder moraal of niet boeit me niet vandaag gingen ze me stad overnemen boeiend ;)

http://gyazo.com/88747b67d8df7c7d328ac4fc4e6adaf8

Ze kwamen niet eens in de buurt !!!! dan zijn ze bezig van deze morgen 8 uur tot deze avond 18 uur ;)

Veel succes nog op de wereld waar je wel speeld !!! ;)

en gepoch is leuk toch houd de strijd bezig en de gptjes blijven binnen komen dan ;)

Gollum Returns

Manticore
ben hard gegroeid op een stoppende speler na het blokeren van de accound dus heb het moraal 100 voor velen gewoon ....

verder moraal of niet boeit me niet vandaag gingen ze me stad overnemen boeiend ;)

http://gyazo.com/88747b67d8df7c7d328ac4fc4e6adaf8

Ze kwamen niet eens in de buurt !!!! dan zijn ze bezig van deze morgen 8 uur tot deze avond 18 uur ;)

Veel succes nog op de wereld waar je wel speeld !!! ;)

en gepoch is leuk toch houd de strijd bezig en de gptjes blijven binnen komen dan ;)

Sterker nog, ik heb een maand gespeeld op Chi, en ik denk dat ik bij mijn tegenstanders nog beter bekend ben en meer respect heb afgedwongen dan jij hier ooit via het AF hoopt te krijgen... En volgens mij speelde jij daar nog niet eens. (even reageren op je posts die toch al off-topic gingen)

En geblokkeerd account? Heb je naast de pot gepist? Tja, dat weet je dat mag niet. Schande dat ze jou op een ander acc hebben gelaten.

Wil je de echte uitdaging aan, kom dan naar Athene, (speel ik ook nog maar 2 weekjes). Of begin straks lekker op Corinthe. ;)

DeletedUser4645

Gast
nou klein vb op chi heb ik zelf230 steden op 6 maand veroverd of zo maar zelf heb ik er 120 .... heel wat door gegeven .. heel wat ally verdwenen heel wat spelers verdwenen gevlucht en gestopt of gevlucht in Vakantie modus ....

En wie is er nu in vm, je raad. Het nooit, blaasvoetbal!!!!!!!!

DeletedUser4382

Gast
ik snap niet wat die voetbal nou miept. ook na zijn blokkade verliest hij steden aan de lopende band....

niet teveel praten, maar steden afnemen in het spel...

DeletedUser19642

Gast
En wie is er nu in vm, je raad. Het nooit, blaasvoetbal!!!!!!!!

ik ga een weekje naar barcelona denk wel dat wat rust ook in het real life is toegestaan toch ;)

over 10 dagen ben ik terug kunnen jullie weer doen waar jullie mee bezig waren

ow en de laatste aanval was belachelijk lagen nog meer dan 11k land troepen in men stad ;)

ik snap niet wat die voetbal nou miept. ook na zijn blokkade verliest hij steden aan de lopende band....

dat heb je wanneer je een account overneemt die geen troepen heeft ;) ben een snelle bouwer komt wel goed ;)

3 steden of 5 verliezen op 1 week is mij goed als je wordt aangevallen door 150 kolo's per dag of 1791 aanvallen als piek op de ally zien ze nu al welke gek ze hebben binnen gelaten straks 1 van de top van de wereld ;) en die aanvallen op me lach ik om steden die ze nemen zijn gestichte steden die amper punten hebben lol veel succes dus hahahahahahahah

kijk is goed na 5 dagen neem ik er al 2 van die belachelijke ally niet vergeten het is hun oceaan en ze zijn met meer dan 100 + spelers en ze kunnen het nog niet redden tegen mij alleen in een overname de overnames waren op actieven niet inactieven ! ;) is zien wat die doen op hun stats lol

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Zwakke spelers zijn er nou eenmaal, een groot voorbeeld is blaasvoetbal zoals peos dat leuk zegt.
Support zou zo'n spelbedervers moeten bannen van het spel.

En meneer Blaasvoetbal, je groeit momenteel alleen op het internen van Ourobos, dat noem ik nou niet écht een goede speler.
Wees een man en vecht terug, en niet snachts als wij slapen. Maar lekker overdag! Laat die krachten van je maar eens zien en val rond rond 4 uur smiddag's eens aan. Dan stel je niks meer voor...8-)

DeletedUser19642

Gast
Zwakke spelers zijn er nou eenmaal, een groot voorbeeld is blaasvoetbal zoals peos dat leuk zegt.
Support zou zo'n spelbedervers moeten bannen van het spel.

En meneer Blaasvoetbal, je groeit momenteel alleen op het internen van Ourobos, dat noem ik nou niet écht een goede speler.
Wees een man en vecht terug, en niet snachts als wij slapen. Maar lekker overdag! Laat die krachten van je maar eens zien en val rond rond 4 uur smiddag's eens aan. Dan stel je niks meer voor...8-)

Waarom val jij dan niet is alleen aan ;)

jouw flop aanvallen waren ook met de ganse ally in men gebied samen ;) en ik kom jullie wel veroveren geen zorgen heb je nog nie tgezien ik heb kolo gelgd bij julllie en die lagen er in de middag en de namiddag ...

of moe tik eerst een pm sturen en wachten (uren lang) voor jullie online komen en toestemming vragen haha (noobs)

DeletedUser10508

Gast
@Fayaturk, je links kunnen we niet bekijken.

@De Rest

Over voetballerke blijft er maar gezeurd worden, tijd voor mijn mening. Ik heb ondertussen al van véél mensen een mening gehad, aangezien ik van plan was er een artikel over te schrijven. Maar ikzelf heb nog nooit aanvallen gehad, en kan dus alleen over zijn 'attitude' praten. Hij heeft op het eerste zicht sowieso een hoge dunk van zichzelf, maar toch kan hij ook aardig zijn met de Pm's die ik met hem wisselde. Er zijn ook veel geruchten dat hij het account 'keysersoze' heeft overgekocht of gestolen, maar daar weet ik niks van en ben het ook niet van plan uit te zoeken. Op zich vind ik Ouro. niet zo een goede alliantie, maar ze hebben ook hun goede punten. Of Keysersoze/voetballerke nu een goede aanwinst voor hun is, zullen we wel zien. Maar wat mij interesseert, is nog steeds wat hij bedoeld met 'de wereld veranderen'. Hij speelt nu al zeker +/- 2 weken, en heeft nog steeds niks veranderd. ;)

DeletedUser4382

Gast
zag in ieder geval dat hij vlak voor hij in v modus in ging een stadje had gesticht lol.

ben benieuwd wat er uit zijn strijders mouw komt of dat het enkel grootspraak is zoals ik van hem gewend ben

DeletedUser19642

Gast
zag in ieder geval dat hij vlak voor hij in v modus in ging een stadje had gesticht lol.

ben benieuwd wat er uit zijn strijders mouw komt of dat het enkel grootspraak is zoals ik van hem gewend ben

die gestichtje stadtjes brengen mij veel op ;)

ik moet wat steden her bouwen clustertje opzetten das niet in 1 week gedaan ;) maar watje welz iet ik neem steden over op laag tempo en dat met een accound zonder weinig troepen en met hulp van de ally die op mijlen ver afstand ligt ;)

mensen zeggen ik weinig doe ;) nou ik wil hun wel is zien doen dan ganse ally's tegen mij lol winst? 1 stad per week of zo ow jah als ik niet geblokt ben dan is het hard knokken hoor geloof me ;) of beter lees het forum zie je met print screens wat ik bedoel

DeletedUser19642

Gast
@Fayaturk, je links kunnen we niet bekijken.

@De Rest

Over voetballerke blijft er maar gezeurd worden, tijd voor mijn mening. Ik heb ondertussen al van véél mensen een mening gehad, aangezien ik van plan was er een artikel over te schrijven. Maar ikzelf heb nog nooit aanvallen gehad, en kan dus alleen over zijn 'attitude' praten. Hij heeft op het eerste zicht sowieso een hoge dunk van zichzelf, maar toch kan hij ook aardig zijn met de Pm's die ik met hem wisselde. Er zijn ook veel geruchten dat hij het account 'keysersoze' heeft overgekocht of gestolen, maar daar weet ik niks van en ben het ook niet van plan uit te zoeken. Op zich vind ik Ouro. niet zo een goede alliantie, maar ze hebben ook hun goede punten. Of Keysersoze/voetballerke nu een goede aanwinst voor hun is, zullen we wel zien. Maar wat mij interesseert, is nog steeds wat hij bedoeld met 'de wereld veranderen'. Hij speelt nu al zeker +/- 2 weken, en heeft nog steeds niks veranderd. ;)

verandering komt ... merk je het niet ;) dit forum is nog nooit zo druk geweest ;)

DeletedUser4382

Gast
die gestichtje stadtjes brengen mij veel op ;)

ik moet wat steden her bouwen clustertje opzetten das niet in 1 week gedaan ;) maar watje welz iet ik neem steden over op laag tempo en dat met een accound zonder weinig troepen en met hulp van de ally die op mijlen ver afstand ligt ;)

mensen zeggen ik weinig doe ;) nou ik wil hun wel is zien doen dan ganse ally's tegen mij lol winst? 1 stad per week of zo ow jah als ik niet geblokt ben dan is het hard knokken hoor geloof me ;) of beter lees het forum zie je met print screens wat ik bedoel

tja niemand wil je verder hebben met jou verleden. je oude account had ook al aardig wat strafpuntjes. Dan moet je maar naar een ally die ver weg zit. en je had bij andere allies geen geduld want je werd opgejaagd. En tja neem ze wat kwalijk met jou verleden.

Het is heel simpel voetbal. je zult teruggedreven worden uit de gebieden. Je bent niet zo een geweldige speler, want met je vorige account was het ook prijsschieten...

Er veranderd weinig.

DeletedUser19642

Gast
tja niemand wil je verder hebben met jou verleden. je oude account had ook al aardig wat strafpuntjes. Dan moet je maar naar een ally die ver weg zit. en je had bij andere allies geen geduld want je werd opgejaagd. En tja neem ze wat kwalijk met jou verleden.

Het is heel simpel voetbal. je zult teruggedreven worden uit de gebieden. Je bent niet zo een geweldige speler, want met je vorige account was het ook prijsschieten...

Er veranderd weinig.

vorig account was het 1 tegen iedereen lol met 3 steden kan je weinig doen idd ...

en ik bene geen goede speler nee ;) ben een slechte zelf ;) daarom dat ze zo veel moeite moeten doen ...

DeletedUser10508

Gast
verandering komt ... merk je het niet ;) dit forum is nog nooit zo druk geweest ;)

En denk je dat het door jou komt? ;) Neen, dit komt omdat ikzelf bijna overal op begon te reageren. En dankzij onder anderen Jonfanta, dutchcore rebel en peos begon het hier actiever te worden. Jij bent ook redelijk actief, maar begin nu niet dat alles door 'jou' veranderd. ;) Ik zal pas geloven in je 'veranderingen' als je No Guts No Glory hebt kunnen wegvegen, want dat waren je 'echte' vijanden, niet?

DeletedUser13380

Gast
Ik wil wel actief zijn, kan ik ook op het forum doen, maar is lig nogal afgelegen. ;)

Daarbij, het is niet dat er hier 4 spelers actief zijn op het forum, dat dat ook zo is bij de rest van Achilles... Echt geen revolutie hoor. ;)

DeletedUser10508

Gast
Ik wil wel actief zijn, kan ik ook op het forum doen, maar is lig nogal afgelegen. ;)

Daarbij, het is niet dat er hier 4 spelers actief zijn op het forum, dat dat ook zo is bij de rest van Achilles... Echt geen revolutie hoor. ;)

Ik ben zeker dat er meer mensen dit topic bekijken dan dat jij op je tien vingers kan tellen :)
En er zijn sowieso wel meer mensen online sinds een maand of 2-3 geleden.

DeletedUser

Gast
Voetballerke, Je zegt dat mijn aanvallen "flop" zijn, maar ik help juist de anderen bij het clearen. Ik heb FLINK wat Gp aan jou verdiend en je hebt flink wat troepen verloren. Ook heb ik in flink wat steden van je een rondleiding gekregen, omdat er een bewakers meer stonden?? (volgende keer zal ik mijn slingeraars niet van te voren sturen, want een gratis rondleiding is ook niet leuk..)

Dus zo "flop" zijn ze niet, als je echt wilt kan ik nog wel rapportjes sturen van aanvallen waarbij je lege stadjes kreeg of veel troepen verloor :p

Het enige wat wij van jou zien is een grote mond.

DeletedUser19642

Gast
Voetballerke, Je zegt dat mijn aanvallen "flop" zijn, maar ik help juist de anderen bij het clearen. Ik heb FLINK wat Gp aan jou verdiend en je hebt flink wat troepen verloren. Ook heb ik in flink wat steden van je een rondleiding gekregen, omdat er een bewakers meer stonden?? (volgende keer zal ik mijn slingeraars niet van te voren sturen, want een gratis rondleiding is ook niet leuk..)

Dus zo "flop" zijn ze niet, als je echt wilt kan ik nog wel rapportjes sturen van aanvallen waarbij je lege stadjes kreeg of veel troepen verloor :p

Het enige wat wij van jou zien is een grote mond.

troepen verlizen ja mss ?

alleen kregen jullie nog land 15.000 land niet weg en dan maar aanvallen met zen allen lol ...

eum als je ergens land en de stad is leeg heet dat dodgen ... ( nog nooit van gehoord?)

verder verleis ik veel troepen ? denk het niet denk dat jullie eerder men ally supporten

Bovenaan