• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Waar erger je, je het meest aan op Achilles

DeletedUser10508

Gast
Nogmaals iedereen, dit is waar jij je aan ergert! Niet welke speler je aan ergert...

Dus een kleine samenvatting:

De meeste spelers vinden Voetballerke een onaangename speler die een hoge dunk van zichzelf heeft.
Voetballerke heeft de argumenten dat hij sterker is als ons allen, en dat zijn aanvallen altijd perfect zijn.

Nu gelieve terug on topic te gaan?

DeletedUser10508

Gast
Ik zou graag is de WW's willen doen, maar dat zal voor Corinthe zijn. Ik hoop eigenlijk dat Achilles de nieuwe 'einde' zal krijgen. Er werd toch al gelekt dat er bij Innogames aan een nieuwe 'slot' word gewerkt?

DeletedUser19642

Gast
Voetballerke, Je zegt dat mijn aanvallen "flop" zijn, maar ik help juist de anderen bij het clearen. Ik heb FLINK wat Gp aan jou verdiend en je hebt flink wat troepen verloren. Ook heb ik in flink wat steden van je een rondleiding gekregen, omdat er een bewakers meer stonden?? (volgende keer zal ik mijn slingeraars niet van te voren sturen, want een gratis rondleiding is ook niet leuk..)

Dus zo "flop" zijn ze niet, als je echt wilt kan ik nog wel rapportjes sturen van aanvallen waarbij je lege stadjes kreeg of veel troepen verloor :p

Het enige wat wij van jou zien is een grote mond.

ik erger me aan de domheid van mensen kolo's die deze kerel 46 uur verstuurd met 150 zwaardvechters op bewijst weer dat de huidge guuzy al lang niet meer op dit account speeld maar weer zoon kleine amateur die denkt datie grepolis snapt

ik erger me aan account overdraging en zal er binnen kort ook niet meer om te vinden zijn

DeletedUser10508

Gast
ik erger me aan de domheid van mensen kolo's die deze kerel 46 uur verstuurd met 150 zwaardvechters op bewijst weer dat de huidge guuzy al lang niet meer op dit account speeld maar weer zoon kleine amateur die denkt datie grepolis snapt

ik erger me aan account overdraging en zal er binnen kort ook niet meer om te vinden zijn

Je ergert je er aan als mensen hun account 'overdragen', maar hoe heb jij dan keyserSoze gekregen?

DeletedUser19642

Gast
inderdaad gestolen

weet je wel de betekenis van dat woordt ?

en wat doe jij 2 accounts bespelen die bij 2 verschillende ally's spelen zo kun je altijd zien of je steden reserveerd zijn lol

das pas tacties mooi noob werk

DeletedUser

Gast
zelfs je neef zegt tegen mij dat je afgepakt hebt

2 acc??

dus ik en me broer mogen niet samen spelen

DeletedUser19642

Gast
zelfs je neef zegt tegen mij dat je afgepakt hebt

2 acc??

dus ik en me broer mogen niet samen spelen

Mijn neef speelt geen grepolis nog heeft ie daar intresse in het te spelen als jij zoveel beter weet moet je support melden die hebben dat graag dat je gaat wenen ;)

welke broer je hebt geen broer die speelt je zit gewoon zelf achter die account te spelen ....

haha zelfde zinnen typen zelfde uren online zelfde uren ofline allemaal beetje TE toevallig hoor ;)

maar wel makkelijk dan zo 2 accounts kan je zien altijd als iemand je aanvalt of wil aanvalllen he ;) zelfde wereld en zo beetje NOOB achtige manier ;)

Mss moet je broer is uitleggen het verschil tussen vuurschepen en biremen want hij stuurt biremen met zen kolo mee haha net als jij doet ....

gans het forum ouroborus lacht je uit en gaat nu vol hier ook steden overnemen als de ervaring maar zo laag ligt is dit een koud kunstje

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser19642

Gast
5369.png

http://img5.imageshack.us/img5/723/5369.png

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Nou Voetballerke0072, ik heb steden liggen in OC55. Als je echt zo goed bent als dat je beweerd, probeer dan maar eens wat van mij te veroveren. Uit OC65 heb ik je al uitgedonderd, en leiders van grote alliantie's zijn mijn favoriete doelwitten. Kom maar op, dit is een regelrechte uitdaging aan je! Let wel op, Marcules is mijn oude account, ik speel nu met de account marel

DeletedUser19642

Gast
Nou Voetballerke0072, ik heb steden liggen in OC55. Als je echt zo goed bent als dat je beweerd, probeer dan maar eens wat van mij te veroveren. Uit OC65 heb ik je al uitgedonderd, en leiders van grote alliantie's zijn mijn favoriete doelwitten. Kom maar op, dit is een regelrechte uitdaging aan je! Let wel op, Marcules is mijn oude account, ik speel nu met de account marel

lol ben ik bang zeg en hoe veel kolo's moest je sturen toen op me 3 steden of hoeveel aanvallen zijn regel recht in de diepte van de zee gegaan op 1 bireem ?

had er toen als je niet vergeten bent een gans profiel vol van gepost zo dom ben je ....

raar dat ik je nu niet zie op me aanvallen met wat meer steden ... TRIEST net als elke andere die het brobeert dik lachen altijd ;)

ik ben bezig met overnames die men ally mij toe wijzen die zijn er in 1 poging gewoon in ... klaar en kees

DeletedUser4382

Gast
ik erger me langzamerhand aan achilles. de wereld is vol met mensen die zichzelf ingraven. gunsten smijten en allianties die de hele tijd internen, stichten er is geen strijd meer. en de hele dag tegen defense beuken is niet leuk meer.

DeletedUser

Gast
Treffend voorbeeld hiervan zijn meerdere oud Noblesse Obligespelers (what's in a name...) van The Eagle Eyes Empire. Twee weken niet online kunnen komen vanwege een ongeluk, en dan durven ze wel steden van me te pakken, wat ze normaal gesproken niet aandurven. De heldenwereld Achilles mag wat mij betreft worden omgedoopt in de lafbekkenwereld Achilles :O

DeletedUser10508

Gast
Velen hebben hier toch altijd wel de commentaar dat "de wereld" saai word. Er is geen strijd in "de wereld". Denk dan ook eens na, wie moet er voor de strijd zorgen. "De wereld" of jij? Vind je het saai, ga aanvallen. Wil je het rustiger, stap dan terug naar een rustigere oceaan. Het zal nooit aan "de wereld" liggen, maar aan jou! En dan om terug on-topic te gaan, ik vind het zielig en irritant dat de mensen altijd over "de wereld" praten, terwijl het wel duidelijk over hunzelf of in het algemeen de spelers gaat.

Een "mooi" voorbeeld daarvan is voetballerke. Hij vindt de wereld saai, dus begint hij iedereen uit te dagen en aan te vallen. Irritant voor sommige spelers, maar hij krijgt wel lekker een mooie strijd die hij meestal wint.

Bovenaan