• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Waar heb je je vandaag wel niet aan geërgerd?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Araluen

Manticore
Jasper, die gekieteld wil worden en, als mensen daarmee beginnen, mak als een lammetje begint te gillen als een meisje, terwijl hij doet alsof hij het niet leuk vindt, waarna de situatie zich herhaalt.
 

DeletedUser23053

Gast
Ik heb me flink geërgerd aan het feit dat nachtwaker ondertussen pagina 3 heeft bereikt!
 

DeletedUser16004

Gast
+ trein had geen vertraging
+ Ik kon in de trein hier posten
+ Iljavelissa was aardig tegen me in nachtwaker
+ ik ben weer toegevoegd aan de chat
+ Er staat een piano in dit lokaal

- ik heb niet goed op mijn rooster gekeken en dacht dat ik 9 uur op school moest zijn en toen ik in de bus wilde stappen dacht ik zelfs dat het misschien wel half 9 was, maar het bleek half 10 te zijn
- ik heb nog steeds geen reactie van mijn vriendin
- ik ben notulist nu
- ik hoef maar voor half uurtje 3 uur te reizen
- ik zit nu alleen samen met docent in lokaal
 

DeletedUser21204

Gast
Een opgave in het centraal eindexamen genaamd "rekentoets" waarvan het antwoord niet overeenkomt met de keuzemogelijkheden, later bevestigd door onze wiskunde-docent.
 

DeletedUser20542

Gast
Kinderachtige klasgenoten die aan hun eigen computer niet genoeg vermaak hebben (verzin zelf een consequentie)
 

DeletedUser

Gast
Aan de buurkinderen die met megafoons in de straat zijn gaan schreeuwen om 8 uur sochtends :/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan