• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Waarom geen Black Friday deal?

zebia

Winnaar Bingo 2018
Weet iemand waarom er geen black friday deal is? Ik heb zelf geen en een aantal andere ook niet.
 

DeletedUser29138

Gast
Wij worden niet op de hoogte gesteld van aanbiedingen etc. dus ik kan hier niet met zekerheid spreken.

Als ik me niet vergis was het vorige jaren telkens elke X aantal uur een nieuwe aanbieding. Het kan dus zijn dat de deals pas vanaf 10 uur starten. Nogmaals, dit is hoe het vorige jaren was, ik kan niet met zekerheid zeggen dat het dit jaar ook zo is.
 

DeletedUser24113

Gast
Wat een joke, er kunnen weer massaal scherpjes gekocht worden terwijl ze uit events al lang verbannen zijn .
 

DeletedUser17789

Gast
Zijn ook de normale begin van de wereld aanbiedingen
dus helemaal geen extra scherpe prijzen of extra's
 

DeletedUser24113

Gast
Zijn ook de normale begin van de wereld aanbiedingen
dus helemaal geen extra scherpe prijzen of extra's

Die zijn anders hoor, daar zitten alleen maar bouwboosts in. Nu kan men weer lekker blauwe scherpjes inslaan die "niet balanced zijn en dump gevoelig"
 

DeletedUser29138

Gast
Die zijn anders hoor, daar zitten alleen maar bouwboosts in. Nu kan men weer lekker blauwe scherpjes inslaan die "niet balanced zijn en dump gevoelig"

Dit hadden we ook aangekaart. Ik had het net nog even bij Kroenuh vermeld en die heeft het nog eens nagevraagd, we kunnen bevestigen dat dit de laatste aankoopbundel zal zijn waarbij scherpzinnigheden aankoopbaar zijn.
 

zebia

Winnaar Bingo 2018
Hoe zit met die aankoop die ik deed van 50 euro bij Black Friday warfare pakketten? Ik krijg die niet binnen terwijl ik die degelijk heb betaald
 

DeletedUser29138

Gast
Hoe zit met die aankoop die ik deed van 50 euro bij Black Friday warfare pakketten? Ik krijg die niet binnen terwijl ik die degelijk heb betaald

Daarvoor maak je best een supportaanvraag aan onder de categorie 'premium'.
 

DeletedUser29138

Gast
waar kan je die dingen dan kopen?
1606495884498.png


Je ontvangt normaal gezien een pop-up waarna je rechtsonder de aanbieding te zien krijgt.
 

jeangenie

Harpij
zie nu dat er meerdere zijn, de eerste was alleen goud , nu een met versterking van vs.. komen er dan nog meer?
want ik heb dus niks gezien over warfare en dat soort zaken
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser19210

Gast
Het zijn ook stuk voor stuk de meest trieste 'deals' die ik ergens online heb gezien.
 

jeangenie

Harpij
Het zijn ook stuk voor stuk de meest trieste 'deals' die ik ergens online heb gezien.
Inderdaad wat een zielige bedoeling die aanbiedingen.Wel i vs per uur voor wat is het vier uur.. wow wow wow
Ik kan met een gerust hart zuinig zijn. dit gaat het niet worden. Misschien is er wel een nieuwe marketing directeur. Waarschijnlijk een die net begonnen is aan zijn of haar opleiding
 
Bovenaan