• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Waarom krijg ik Afbeelding niet als Ava?

DeletedUser16004

Gast
Ik probeerde onderstaande afbeelding als Ava te krijgen:

ZPRM040_OUTTHUMB.jpg


Maar als ik die link kopieer zoals ik ook hier gedaan heb(alleen hier met [noparse]
[/noparse] erbij.) Dan krijg ik de melding ongeldige URL

Als ik kijk op de bron (door naar die link te gaan) is het plaatje gewoon 160px X 160px. voor zover ik weet voldoet dat aan de eisen van een ava. (ik heb het vandaan gehaald van wat er in de spoiler staat)
9g6S4fHZYTK-puAj7btMrvj7UXYWpq_38r3t6ISMMz0

Dus wat is er mis met die afbeelding dat het niet werkt, of wat zou ik anders moeten doen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Er is vrij veel mis met de afbeeldingen, gezien het de forumregels overtreedt. Vrij harde onsmakelijke inhoud als je het mij vraagt.

Daarnaast ligt het denk ik aan het feit dat de link veel te lang is, probeer eens met een url-shortener, wie weet werkt dat.
 

DeletedUser16004

Gast
Het ligt denk ik aan het feit dat de link veel te lang is, probeer eens met een url-shortener, wie weet werkt dat.

Ik heb het nu geprobeerd met een URL-shortener:
dan krijg ik de volgende url eruit:
[noparse]http://goo.gl/dlnZPl[/noparse]
Ook als ik dat kopieer in mijn Ava scherm dan krijg ik dezelfde melding.

en voor de test even kijken of de verkorte url wel naar afbeelding verwijst met img eromheen krijg ik dit:
dlnZPl
 

DeletedUser

Gast
Ligt aan het forum want ik moet ook elke afbeelding zelf in de IMG tags plaatsen en dan werkt het wel, is zeer vreemd..
 

DeletedUser16004

Gast
Ligt aan het forum want ik moet ook elke afbeelding zelf in de IMG tags plaatsen en dan werkt het wel, is zeer vreemd..

Dus volgens jou als ik die link tussen [noparse]
[/noparse] plaats
En dat als AvA upload dan krijg ik hem als AvA?

Edit: ik heb het geprobeerd maar dan krijg ik de melding:
ongeldig bestand
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Via het linkje doet hij het bij mij ook niet maar als ik je plaatje opsla op me pc en dan upload doet hij het wel. Dan heb je wel het plaatje maar dan is het mysterie waarom hij het via het linkje niet doet niet opgelost. :p
 

DeletedUser

Gast
Ja via bestand lukt het wel maar via de link komt er telkens bij mij ongeldige URL als ik een afbeelding wil plaatsen.
 

DeletedUser16004

Gast
Via het linkje doet hij het bij mij ook niet maar als ik je plaatje opsla op me pc en dan upload doet hij het wel. Dan heb je wel het plaatje maar dan is het mysterie waarom hij het via het linkje niet doet niet opgelost. :p

Zijn er eigenlijk wel plaatjes die het wel via de link doen, of werkt dat ding gewoon niet en hoort het eigenlijk bij de bugs te staan?
 
Bovenaan