• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Waarom zijn er topics niet meer terug te vinden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser16004

Gast
Zoals het onderwerp van deze vraag al zegt, verbaast het me dat er sommige topics niet meer terug te vinden zijn.
Alsof ze opeens niet meer bestaan.

Zo wilde ik bijvoorbeeld een "wie van de drie" terugkijken en heb ik gewoon netjes ingevoerd in de zoekbalk van het forum zelf. Maar toen was die specifieke wie van de drie niet te vinden. (het ging over wie van de drie #15)

Toen heb ik maar slim het ingevoerd op google en toen kwam ik op deze link
Wanneer je daar op klikt zal je het topic nog gewoon kunnen zien en de eerste berichten van die pagina kunnen lezen. Maar zodra je naar de volgende pagina gaat is die opeens weg.

En dat is niet alleen met dat topic zo, zo zijn er wel meer topics zoals deze:
En als je dan naar een quote op die pagina verwijst. Bv zo:
ik was te laat :( en ik ben ziek vandaag
Ook dan krijg ik een foutmelding als ik op dat pijltje van die quote klik

Waar ligt dat aan?
 

DeletedUser23053

Gast
Dit is al bij feedback geplaatst, 2 topics lijkt me een beetje overbodig.
 

DeletedUser5716

Gast
De link zelf verwijst naar de cache van Google. Het is mogelijk dat het topic nog wel bestaat alleen niet meer toegankelijk is voor jullie.
 

DeletedUser16004

Gast
Dit is al bij feedback geplaatst, 2 topics lijkt me een beetje overbodig.
Ik heb erop gezocht maar kon het niet vinden;)

De link zelf verwijst naar de cache van Google. Het is mogelijk dat het topic nog wel bestaat alleen niet meer toegankelijk is voor jullie.

Waarom is het dan niet meer toegankelijk voor ons wat is daar de reden van?
Dit is al bij feedback geplaatst, 2 topics lijkt me een beetje overbodig.
Kan je die link even in dit topic dumpen dan?
 

DeletedUser

Gast
Zoals boven vermeld is er al een topic over dit onderwerp. Die kan je hier vinden.

Bij deze dus ook een slotje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan