• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

waarschuwing

DeletedUser22289

Gast
Beste,


ik kreeg een tijdje geleden een waarschuwing voor een ongepast bericht.
natuurlijk wil ik niet dat mijn account wordt geblokkeerd.
maar ik zou graag weten over welk bericht dit gaat dan kan ik in het vervolg er beter op letten want naar mijn mening heb ik niks verkeerds geschreven ???.




Mvg

Nick








op 21-03-14 om 09:17



Een van je medespelers heeft ons erop gewezen dat je een ongepast bericht hebt geplaatst. Je krijgt hiervoor een waarschuwing. Momenteel heb je 6 punten. Bij 24 punten wordt je account tijdelijk geblokkeerd.
 

DeletedUser

Gast
Je hebt 6 punten en je moet er 24 hebben voor account blokkeer, dus er is niks aan de hand.
Als je account toch word geblokkeerd, kan je contact opnemen met de support om toch nog een unban te krijgen.
Ze gaan dan kijken wat je allemaal hebt uitvreten.
Normaal geven ze geen unban.
 

DeletedUser22289

Gast
ja ik weet dat je eerst 24 punten moet hebben voor blok.


maar ik zou graag door welk bericht dit komt
 

DeletedUser

Gast
Dan zul je ingame moeten gaan naar instellingen>Diversen>Support hier meld je wat je hebt verkeerd gedaan.
Of je stuurt een desbetreffende game moderator een PM en vraag je daar na.

Heb je nog vragen, stel ze maar.
 

DeletedUser

Gast
Succes verder gewenst, maak je maar geen zorgen hoor, je zult niet snel een blokkade krijgen, of je moet je heel erg misdragen ;)
 

DeletedUser3865

Gast
Dan zul je ingame moeten gaan naar instellingen>Diversen>Support hier meld je wat je hebt verkeerd gedaan.
Of je stuurt een desbetreffende game moderator een PM en vraag je daar na.

Heb je nog vragen, stel ze maar.
Dit klopt, maar je kan ook gewoon via de beginsite van Grepolis naar de Support (dus via nl.Grepolis.com) , daar staat naast 'Forum' gewoon 'Support'.

En wat je hiervoor zei klopt niet helemaal. Ze kijken namelijk al voordat ze de punten geven wat je allemaal hebt uitgevreten, dus dit gaat de support niet pas doen nadat je navraagt waarom je een ban hebt (als je er een hebt) ;)
 
Bovenaan