• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Wanneer verdwijnen steden met 175 punten op een nieuwe wereld?

DeletedUser23073

Gast
Hallo allemaal,

Ik ben sinds kort weer begonnen met grepolis spelen en heb een vraagje over het verdwijnen van steden.
Er zijn veel spelers die een stad stichten op een nieuwe wereld en er vervolgens niks meer meedoen.
Hoelang duurt het voordat deze steden van de kaart verdwijnen en er een kolonisatie plek vrij komt?
Ik heb ergens gelezen dat het 15 dagen duurt voordat zo'n stad een spookstad wordt en begint af te breken, maar is die tijd korter als een wereld net is begonnen?

Ik hoop dat jullie antwoord kunnen geven op mijn vraag.

Groetjes,
Bas (Bastius)
 

DeletedUser29138

Gast
Zoals gisteren besproken in dit topic, worden steden van spelers die 175 punten hebben na twee dagen verwijderd. Het verwijderen van steden gebeurt echter tijdens de nachtupdate (Meestal tussen 02:00 en 04:00).

Ik hoop dat dit je vraag beantwoord?
 
Bovenaan