• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Afbeeldingen Wapen alliantie

DeletedUser23782

Gast
Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar een goed programma om een wapen te maken voor me alliantie maar kan er nergens een vinden. Ik installeer het liefst niks, i.v.m. dat dit me werk/persoonlijke laptop is.

Zou iemand mij misschien de naam van een goed programma kunnen sturen of als iemand er een vrijwillig wil maken mij een bericht willen sturen op het forum.

Bij voorbaad dank.
 

DeletedUser24869

Gast
jeroen7412 zei:
Geluks Dubbeltje zei:
vertel, waar zat je aan te denken?
De alliantie heet European fighters dus we zaten te denken aan iets waar de Europese sterren instaan in goudkleur en verder iets in het blauw tot wittinten eromheen maar dat de sterren er in een effect voor staan.

Zo een beetje duidelijk?

f48e9313024516779fbe7647754eb972.png


Lijkt dit ontwerp een beetje op wat je zoekt?
 

DeletedUser

Gast
Over programma's voor foto/plaatjes bewerking weet ik niks, maar ik weet wel dat je hier aanvragen kan doen voor profielplaatjes en misschien dat er daar nog mensen zijn die tips voor je hebben.
 

DeletedUser23782

Gast
Over programma's voor foto/plaatjes bewerking weet ik niks, maar ik weet wel dat je hier aanvragen kan doen voor profielplaatjes en misschien dat er daar nog mensen zijn die tips voor je hebben.
Sorry dat hele stuk over het hoofd gezien
 

DeletedUser

Gast
Indien je niks wil downloaden kan ik pixlr aanraden met eventuele bijschaving van eender welk online photoshop programma. Als het met download is best Gimp, hoewel het een vrij verwarrend programma is dus ook zeker wat guides opzoeken.
Of je kan natuurlijk ook nog altijd besluiten om er voor te betalen en Photoshop te downloaden.
 

DeletedUser24869

Gast
Geen antwoord...
hmm, dan toch mn schets maar uitgewerkt.

Dit is ongeveer wat je leek te bedoelen via je pm

a2eba28afed5eb5e51e8b71855d3047a.png
 

DeletedUser23782

Gast
Thx dagobertje alleen is de alliantienaam spontaan gewijzigd. Ik heb dat gimp gedownload maar kom er nog niet echt verder mee. Zou iemand het systeem miss een beetje per pm willen uitleggen?
 

DeletedUser

Gast
Thx dagobertje alleen is de alliantienaam spontaan gewijzigd. Ik heb dat gimp gedownload maar kom er nog niet echt verder mee. Zou iemand het systeem miss een beetje per pm willen uitleggen?

Ik raad je aan om heel veel tutorials op YouTube te bekijken.
 
Bovenaan