• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie wat echt NIET kan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op omega heeft een ally een hakenkruis als symbool staan, ik hierover geklaagd bij iemand van support, zij kunnen hier ook niks aan doen, ik vind dit echt verwerpelijk. leg de schuld ook niet bij de moderators neer maar dit kan toch niet?
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Op omega heeft een ally een hakenkruis als symbool staan, ik hierover geklaagd bij iemand van support, zij kunnen hier ook niks aan doen, ik vind dit echt verwerpelijk. leg de schuld ook niet bij de moderators neer maar dit kan toch niet?
Wij zullen voor dit soort uitlatingen gepaste actie ondernemen omdat dit, zoals in de spelregels staat omschreven, natuurlijk niet mag.

Ik raad je aan je tot de supportdienst te wenden, want wellicht heb je het verkeerd opgevat of is er miscommunicatie ontstaan aangezien wij hier wel degelijk voor optreden en 'iets aan kunnen doen'.
 
Ik zie t toch bij deze ally staan moet ik de naam geven dan?

Re: melden dat:
Origineel geplaatst door KingSpartacus
************
2 leden
9451 punten

277.
Profiel


Leden
********* 2 leden
*** 5197 punten, 2 steden
**** 4254 punten, 1 stad

Deze figuren hebben een hakenkruis als symbool voor hun ally staan, je kunt ze vinden op Omega.

mvg

KingSpartacus..
yoow KingSpartacus,

Ontzettend blij zijn we met spelers zoals jou die ongewenste dingen melden máár dit mag via de support hier kan ik helaas verder niks mee doen

Liefs

**********
 

DeletedUser19689

Gast
Wat een paupermod.
Yoooow en kunnen we niets aan doen:confused:
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Deze berichtgeving heeft niet via de supportdienst plaatsgevonden gezien:

A) wij niemand aanspreken met 'yoow..';
B) ik geen ticket van jou hieromtrent terug kan vinden.

Dus ik verzoek je nogmaals dit te melden bij de supportdienst, zodat wij de zaak officieel kunnen inzien.
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Fijn, laat deze actie maar aan ons over en gelieve pas topics met 'dit kan echt niet' aan te maken wanneer je hetgeen waar je het niet mee eens bent via de officiële weg te horen hebt gekregen. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan