• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wat is de criteria voor inactiviteit. Ik zie bij optie alliantie/leden bij diverse spelers status geel

noula

Slingeraar
Ik heb 12 uur geleden met een lid van onze alliantie gecommuniceerd en begrijp niet zo goed waarom hij/zij dan al status geel heeft gekregen terwijl wiki aangeeft dat als je 2 dagen inactief bent pas status geel wordt. Kijk je naar grepodata zie je zelfs dat desbetreffende speler nog 7 uur geleden actief was. Ik heb ingelogd en uitgelogd en er veranderd niets aan de status van spelers met status geel. Kan iemand mij uitleggen of er nog meer spelregels zijn waarmee je rekening moet houden, want wiki regel dat een lid van een alliantie pas status geel krijgt na 2 dagen inactief zijn geweest klopt dus niet of is niet volledig?

Alvast bedankt voor je reactie c.q. nadere toelichting op mijn vraag.

PS het betreft nieuwe wereld Carystus

Groet, Noula

promo11

Slingeraar
en als er dan leden zijn die 3 uur van te voren nog actief zijn geweest,en hebben gebouwd
en t5och geel staan,dat kan niet kloppen

ik zou het waarderen als hier nog eens naar gekeken kan worden

pope76

Boogschutter
yep vooral nieuwe app wat een ramp is dat geef mij de oude maar veel overzichtelijker en makkelijk te bedienen nu is het gewoon shit

Bovenaan