• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wat staat er op het menu vanavond?

DeletedUser18363

Gast
Ik eet vanavond weer een broodje bal. BERISP ME NIET IK KAN HIER NIETS AAN DOEN!1!!!!!1!!!1!111

Ik kan confirmen dat Frank dagelijks een broodje bal eet, aangezien hij een student is en dus niet erg gevarieerd en gezond eet.
 

DeletedUser

Gast
broodje-gehaktbal.gif
 

AriChibi

Hydra
Toen ik een keer met Frank uit eten ging, bestelde hij een broodje bal in het vijfsterrenrestaurant. Die man kan niet zonder zijn dagelijkse broodje bal, ik vind dat we hier respect voor moeten hebben ipv dat we het moeten afstraffen.

#PrayForFranksBroodjeBal
 

DeletedUser24673

Gast
Toen ik een keer met Frank uit eten ging, bestelde hij een broodje bal in het vijfsterrenrestaurant. Die man kan niet zonder zijn dagelijkse broodje bal, ik vind dat we hier respect voor moeten hebben ipv dat we het moeten afstraffen.

#PrayForFranksBroodjeBal

Ten eerste bestaat er geen "5 sterrenrestaurant" het is 2 of 3 sterren max, maar goed als je denkt dat je daar een broodje bal kunt bestellen...

Dit topic is gewoon verpest door bezem
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser24555

Gast
Dan ben je een slechte dealer want de goede dealers nemen nooit eigen producten :p

Ik volg je niet, ik heb toch nergens gezegd dat ik een broodje bal nam? Ik bedoelde dat ik ook kon confirmen, begrijpend lezen jongeman! Daar heb je vandaag een toets over gehad dus moet je kunnen
 

DeletedUser26399

Gast
weet het nog niet en als ik het vraag zegt m'n pa altijd aardappelen, vlees en groenten
 
Bovenaan