• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wat te doen met het eindspel op rizinia

DeletedUser27802

Gast
Uren per dag online zegt niets. Het gaat er meer om hoe effectief je omgaat met je beschikbare tijd en of je reageert op aanvallen. Als je niet reageert op aanvallen (op bepaalde tijdstippen), dan krijgen je tegenstanders dat wel in de gaten en ben je kansloos. Als je online komt is een kolo redelijk makkelijk te (back)snipen.
3 uur per dag verspreid is normaal gesproken genoeg. Maar 3 uur achter elkaar niet. Ik heb geen idee hoelang ikzelf online ben. Kom in de ochtend en avond misschien 5 minuten online om wachtrijen vol te zetten. En voor de rest eigenlijk alleen als ik zelf aanval of aangevallen wordt. En dodgen/(back)snipen duurt ook niet zo lang. Je moet alleen op de juiste tijden online zijn.

Ikzelf kom bijvoorbeeld dagen helemaal niet online omdat ik simpelweg druk ben met andere dingen. Maar reageer wel als er aanvallen binnenkomen, en verlies daardoor geen steden. Als je 3-4 uur per dag online bent (en voor de rest niet), dan ben je niet alleen kansloos bij dominatie. maar gewoon overal. Je tegenstanders zullen vanzelf merken als je bepaalde tijden niet online bent.

Bovendien kan je zonder goud uitstekend meedoen. Maar ja, een (kleine) achterstand in punten/steden kan er wel zijn. Maar er zijn genoeg mensen die zonder goud te kopen meedoen. Activiteit en strategisch spelen is zoveel keer belangrijker dan goud.
 
d

en hoeveel kleinere spelers zitten er in de spelers council die om dit soort eindspellen hebben gevraagt , of zijn het alleen de grote spelers ?

Nou mag ik van mezelf gerust zeggen dat ik een "kleine" speler ben, zeker geen goudkoper/gebruiker behalve 3 of 4 premiumfuncties. Koop nooit iets af, verspil niks aan events en oh heb een sociaal leven en een partner, zit ook nog in de council en net als iedereen op Rizinia bezig om te zien wat het nieuwe eindspel "brengt".

Zal je direct van de illusie afhelpen dat deelnemers aan de Council inside informatie hebben of enig voordeel van het feit dat ze in de Council zitten.

Hoe het zich ontrolt is voor mij net zo "nieuw" als voor jou, je kan dus in een hoekje gaan zitten janken alsof je calimero bent of je speelt Grepolis.

Nou ken ik je al van Upsilon en merk dat het janken nog steeds niet minder geworden is over dat alles zo oneerlijk is naar jou toe (resetten terwijl mijn OS getimed in je steden kwam om kolo's te stoppen maar jij vluchtte naar een exotische oceaan). Misschien eens tijd om van je roze wolk af te komen en te zorgen dat je beter speelt.
 

DeletedUser29138

Gast
dan zal ik een andere bril ophebben dan jij . lol heb 24/24 aanvallen te verduren, dan mensen dit uberhaupt kunnen naast een leven, sommige vallen echt gewoon elk uur aan en dan ook nog een baan en een sociaal leven , hebben die dagen van 50 uur ofzo

maja weet je , zal mijn mond verder houden want alles wat ik zeg is totaaaal niet waar kuch kuch

en hoeveel kleinere spelers zitten er in de spelers council die om dit soort eindspellen hebben gevraagt , of zijn het alleen de grote spelers ?

Ik zie het verschil niet echt? Waarom zou je bij wereldwonderen niet 24/24 aanvallen kunnen krijgen? Akkoord dat men een sociaal leven heeft buiten Grepolis, het zou maar jammerlijk zijn anders maar dit heeft geen directe relatie met het nieuwe eindspel lijkt mij dan?

Dit eindspel is niet op aanvraag van de council als ik het goed heb, was al in ontwikkeling voor de council. Iedereen kon zich kandidaat stellen voor de council zowel grote als kleine spelers.
 

DeletedUser22890

Gast
een normaal mens werkt 8 uur , +1 uur naar het werk + 1 uur van het werk is 24 uur min 10 uur voor werk is 14 uur over , totaal eten per 24 uur 1 uur?? ontbijt lunch avondeten kom je op 13 uur over , een normaal mens slaap 8 uur hou je over 5 uur , 1 uurtje tv kijken blijven er 4 uur over

mensen die dus meer spelen leveren ergens iets in

en als 3/4 uur niet genoeg is om uberhaupt mee te kunnen draaien op een spel ligt dit dus echt wel aan het spel en niet aan mij
en ja er zitten er op grepo die gewoon 20 uur spelen per dag (beetje ziek) maja

alle voorgaande werelden kon ik redelijk mee draiien , eindigde vaak in de top 50/100, met deze dominatie spel word je van de wereld gespeelt met 2x je ogen knipperen , dus als een moderator zegt dat dit niet waar is klopt dat gewoon niet

kijk hoger dan top 50 is mijn doel helemaal niet want dan kan ik niet werken en moet ik massa's goud uitgeven en dan nog

dus ik blijf bij mijn eerdere voorstel

top 5 lekker tegen elkaar knallen en de top 6 en verder tegen elkaar knallen, dan heb je 2 gevechten op hetzelfde niveau

en als de waarde dan voor de winnaar van de top 5 niet genoeg is vraag ik me af wat de waarde is van kleine ally's uitroeien

kijk winnen tegen 5 gelijkwaardige ally's is in mijn ogen veeeeel waardevoller dan winnen van een ally buiten de top 5

en als je dat wel waardevol vind tja ach dan verschilt het waarde gevoel erg veel

als ik met sporten van iemand win die slechter is vind ik de winst echt niet waardevol, win ik van iemand die veel beter dan mij is dan hecht ik waarde aan de overwinning
 

DeletedUser22890

Gast
Nou mag ik van mezelf gerust zeggen dat ik een "kleine" speler ben, zeker geen goudkoper/gebruiker behalve 3 of 4 premiumfuncties. Koop nooit iets af, verspil niks aan events en oh heb een sociaal leven en een partner, zit ook nog in de council en net als iedereen op Rizinia bezig om te zien wat het nieuwe eindspel "brengt".

Zal je direct van de illusie afhelpen dat deelnemers aan de Council inside informatie hebben of enig voordeel van het feit dat ze in de Council zitten.

Hoe het zich ontrolt is voor mij net zo "nieuw" als voor jou, je kan dus in een hoekje gaan zitten janken alsof je calimero bent of je speelt Grepolis.

Nou ken ik je al van Upsilon en merk dat het janken nog steeds niet minder geworden is over dat alles zo oneerlijk is naar jou toe (resetten terwijl mijn OS getimed in je steden kwam om kolo's te stoppen maar jij vluchtte naar een exotische oceaan). Misschien eens tijd om van je roze wolk af te komen en te zorgen dat je beter speelt.

maja jij bent natuurlijk ongelofelijk goed , en je kent mij ?? ja van naam

enne ohja je zit in een ally die in de top 3 meedraait dus logisch dat je nergens mee accoord bent wat ik zeg ;)

resetten voor jouw kolo ? maak er een mooi verhaal van
 

DeletedUser27170

Gast
De hele berekening ben ik t niet echt mee eens. Niet iedereen deelt zijn dag zo in. Ik werk overdags, maar hier en daar kijk ik wel eens op mijn app, verstuur ik wat aanvalletjes en zet ik wat gebouwen aan. Als ik zin heb speel ik wat in de avond, als ik geen zin heb iets minder. Volgens mij werkt er helemaal niemand hier volgens een strak grepo schema :p.
 

DeletedUser22890

Gast
nee okee maar je snap als 4 uur te weinig is dat mensen die 10 uur op grepo zitten toch ergens in moeten leveren

en dan mensen ineens beginnen over wel 8 tot 10 werelden geleden lol alleen om zichzelf mooi in de picture te zetten en dan geliked te worden door ...

vind het wel mooi dat de grote ally.s niet eens alleen een kleine ally kunnen oprollen

straks zijn ze allemaal weg en dan ?
 

Dorremans

Mentor
Vier uur is meer dan genoeg zolang je niet vier uur achter elkaar speelt, maar dit verdeelt in meerdere sessies per dag. Oh en je moet natuurlijk buiten dit nog wel zo nu en dan reageren op een aanvalletje.
 

DeletedUser29138

Gast
165 Bullspirit Dancer 376947 Veni Vidi Beuki 34 11087

34ste plek noem je een kleine speler jup right :p:p

Met alle respect, ze staat 165ste met 34 steden en het is moeilijk om die twee om te wisselen als je door de ranglijst scrolled.

Verder haal je mijn argumenten weer uit de context. Ja veel actief zijn geeft je een voordeel, mijn argument was achter dat dit idem is op wereldwonderen en niet eigen aan Dominatie. Dat negeer je gewoonweg, zo werkt een discussie niet...
 

DeletedUser22890

Gast
ja zo nu en dan is te doen , maar 3 weken 24/24 is natuurlijk niet te doen lol
 

DeletedUser29205

Gast
Dan leer je eens echt grepo spelen don-mislukkie want dat heb je nog nooit gekunt
 

DeletedUser22890

Gast
Met alle respect, ze staat 165ste met 34 steden en het is moeilijk om die twee om te wisselen als je door de ranglijst scrolled.

Verder haal je mijn argumenten weer uit de context. Ja veel actief zijn geeft je een voordeel, mijn argument was achter dat dit idem is op wereldwonderen en niet eigen aan Dominatie. Dat negeer je gewoonweg, zo werkt een discussie niet...


als je als kleine ally een ww bouwt en uiteindelijk die als eerste afkrijgt , wat erg lastig is als je veel minder steden hebt, kan je die zeer goed verdedigen, te zien op myonia, zijn we ook redelijk in de buurt gekomen van 2 ww's af te krijgen
uiteindelijk om mijn leden meer spelplezier te geven zijn we een fusie aangegaan daarvoor
 

DeletedUser22890

Gast
Dan leer je eens echt grepo spelen don-mislukkie want dat heb je nog nooit gekunt

ga jij nu maar vrouwen oplichten voor geld om grepo te speler casanova , of ben je daar inmiddels mee gestopt ??

en jij reset als het je te lastig word of loopt over en dan nog bereik je niks
 
165 Bullspirit Dancer 376947 Veni Vidi Beuki 34 11087

34ste plek noem je een kleine speler jup right :p:p

Nog een reden dat je echt nooit iets voor gaat stellen op wat voor wereld dan ook. Je kan nog niet eens goed op een ranglijst kijken, laat staan begrijpen wat er staat
smiley_emoticons_kaffee2.gif
 

DeletedUser29205

Gast
ga jij nu maar vrouwen oplichten voor geld om grepo te speler casanova , of ben je daar inmiddels mee gestopt ??

en jij reset als het je te lastig word of loopt over en dan nog bereik je niks

lol lees het verhaal van @Bullspirit Dancer eens om je geheugen op te frissen wie vluchte ook al weer met de staart tussen de benen?
dat was jij!
Geen leugens over mij verspreiden don-mislukkie
 

DeletedUser22890

Gast
wow zeg wat goed van jou zeg, maar blijkbaar heb jij grepo dus nodig om iets voor te stellen?? das apart , is een online spel waar iedereen een virtueel poppetje en jij maakt het persoonlijk? hoe voelt dat nu , jezelf op een voetstuk zetten ??
en dat vertegenwoordigt dat de gemiddelde speler ?
 

DeletedUser29205

Gast
wow zeg wat goed van jou zeg, maar blijkbaar heb jij grepo dus nodig om iets voor te stellen?? das apart , is een online spel waar iedereen een virtueel poppetje en jij maakt het persoonlijk? hoe voelt dat nu , jezelf op een voetstuk zetten ??
en dat vertegenwoordigt dat de gemiddelde speler ?
dat zijn de spelers die wel serieus willen spelen en het nieuwe eindspel wel leuk vinden
dat in tegenstelling tot jou met je eeuwige gejank omdat er niet naar je wordt geluisterd en dat zal ook altijd wel zo blijven vrees ik.
Serieus heb jij nog nooit gespeeld, omdat je dat niet kan en bij voorbaat alles al afkraakt omdat het meneer niet naar de zin gaat
 

DeletedUser22890

Gast
lol lees het verhaal van @Bullspirit Dancer eens om je geheugen op te frissen wie vluchte ook al weer met de staart tussen de benen?
dat was jij!
Geen leugens over mij verspreiden don-mislukkie

zijn geen leugens en dat weet jij als geen ander, wie betaalde jouw goud pikkie?? niet jijzelf

en ja sommige hebben periodes in het leven dat er helemaal geen tijd is voor grepo en dan komt er een pauze

maar zo een lapzwans als jij heeft alle tijd voor grepo met meerdere acoounts nog wel ;)
 
nee okee maar je snap als 4 uur te weinig is dat mensen die 10 uur op grepo zitten toch ergens in moeten leveren

en dan mensen ineens beginnen over wel 8 tot 10 werelden geleden lol alleen om zichzelf mooi in de picture te zetten en dan geliked te worden door ...

vind het wel mooi dat de grote ally.s niet eens alleen een kleine ally kunnen oprollen

straks zijn ze allemaal weg en dan ?

Is het al weer zolang geleden dat je aantoonde niet te kunnen spelen? Helaas is de conclusie dat het in de tussentijd niet verbeterd is.

Zag vandaag de senaat en academie van een hopeloos stadje van je.
Geen toren maar godenbeeld, geen stormram, geen phalanx en dan vraag jij je nog af waarom je alweer niks voorstelt op een wereld.
 
Bovenaan