• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wat te doen met het eindspel op rizinia

DeletedUser29138

Gast
als je als kleine ally een ww bouwt en uiteindelijk die als eerste afkrijgt , wat erg lastig is als je veel minder steden hebt, kan je die zeer goed verdedigen, te zien op myonia, zijn we ook redelijk in de buurt gekomen van 2 ww's af te krijgen
uiteindelijk om mijn leden meer spelplezier te geven zijn we een fusie aangegaan daarvoor

Oké, akkoord. Maar we waren bezig over het feit dat je vind dat je 24/24 aangevallen wordt als je op een wereldwonder ligt kan dat niet zo goed het geval zijn...? Dat heeft niks met dominatie te maken.
 

DeletedUser22890

Gast
Is het al weer zolang geleden dat je aantoonde niet te kunnen spelen? Helaas is de conclusie dat het in de tussentijd niet verbeterd is.

Zag vandaag de senaat en academie van een hopeloos stadje van je.
Geen toren maar godenbeeld, geen stormram, geen phalanx en dan vraag jij je nog af waarom je alweer niks voorstelt op een wereld.

je geeft de halve info allemaal en ten tijden van voor de dominatie waren torens enzo niet nodig , was toen veilig gebied tot mensen de boel gingen naaien

Maar nu is de reden dat jij in de council zit dus ook duidelijk ;) niet om dingen te verbeteren maar om je kuch kuch macht te laten zien op het algemeen forum lol
 

DeletedUser22890

Gast
Oké, akkoord. Maar we waren bezig over het feit dat je vind dat je 24/24 aangevallen wordt als je op een wereldwonder ligt kan dat niet zo goed het geval zijn...? Dat heeft niks met dominatie te maken.

nee ging om het feit dat jij zei dat kleinere ally's ook allemaal kansen hadden en dat is niet zo , ja als ze allemaal beter zouden spelen en dan nog red je het niet
daarna zei je ergens dat de ww's later toegevoegt zoude(kunnen worden) en dan zouden de kleinere ally's ook weer kansen maken , maar tegen die tijd bestaan ze niet meer
 

DeletedUser29138

Gast
Ik zie het verschil niet echt? Waarom zou je bij wereldwonderen niet 24/24 aanvallen kunnen krijgen? Akkoord dat men een sociaal leven heeft buiten Grepolis, het zou maar jammerlijk zijn anders maar dit heeft geen directe relatie met het nieuwe eindspel lijkt mij dan?

Dit eindspel is niet op aanvraag van de council als ik het goed heb, was al in ontwikkeling voor de council. Iedereen kon zich kandidaat stellen voor de council zowel grote als kleine spelers.

Sorry maar ik denk niet dat we op dit moment dezelfde discussie voeren.
 
je geeft de halve info allemaal en ten tijden van voor de dominatie waren torens enzo niet nodig , was toen veilig gebied tot mensen de boel gingen naaien

Maar nu is de reden dat jij in de council zit dus ook duidelijk ;) niet om dingen te verbeteren maar om je kuch kuch macht te laten zien op het algemeen forum lol
Je vergeet nu echt een belangrijk feit, ik ben allereerst een speelster op Rizinia en de council geeft mij geen rechten of macht op een forum of een wereld.

Net als alle anderen (die tenminste wel spelen) bezig om te zien wat dat nieuwe eindspel toevoegt, dan wel waar de hiaten zitten in de formule.
 

DeletedUser29205

Gast
Je vergeet nu echt een belangrijk feit, ik ben allereerst een speelster op Rizinia en de council geeft mij geen rechten of macht op een forum of een wereld.

Net als alle anderen (die tenminste wel spelen) bezig om te zien wat dat nieuwe eindspel toevoegt, dan wel waar de hiaten zitten in de formule.
Zo is het maar net!
Dit is dus ook de reden dat ik dominantie nu nog niet wil spelen omdat er nog eventuele dingen inzitten die veranderd moeten worden
maar wat ik gezien langs de zijlijn is dat het een hele leuke nieuwe toevoeging is voor grepo en dat zullen de meeste mensen met mij eens zijn!
 

DeletedUser22890

Gast
Je vergeet nu echt een belangrijk feit, ik ben allereerst een speelster op Rizinia en de council geeft mij geen rechten of macht op een forum of een wereld.

Net als alle anderen (die tenminste wel spelen) bezig om te zien wat dat nieuwe eindspel toevoegt, dan wel waar de hiaten zitten in de formule.

nee maar geef me 1 reden waarom je me hier af loopt te zeiken out of the blue ??

ik stel niks voor , en mijn steden zijn slecht, ik snap het spel niet

maar hoor je geen enkel woord reppen over ski waar veeel 100.000 vs stuk liepen in mijn steden en er zelden of nooit steden van me gepakt werden

wat voor voordeel haal je eruit om me hier af te zeiken terwijl ik mijn mening geef ???
 

DeletedUser29205

Gast
nee maar geef me 1 reden waarom je me hier af loopt te zeiken out of the blue ??

ik stel niks voor , en mijn steden zijn slecht, ik snap het spel niet

maar hoor je geen enkel woord reppen over ski waar veeel 100.000 vs stuk liepen in mijn steden en er zelden of nooit steden van me gepakt werden

wat voor voordeel haal je eruit om me hier af te zeiken terwijl ik mijn mening geef ???
omdat je steeds door loopt te zagen als een klein kind wat zijn zin niet kan krijgen en hier met feiten en beschuldigingen komen die totaal niet waar zijn kerel
Dat is jou probleem Meneer Don-mislukkie
 

DeletedUser22890

Gast
ik heb nergens gezegt dat dominatie geen mooie toevoeging is, maar hoe gaan er dingen verbetert worden als niemand iets zegt lol

of mensen mij nu een slechte speler vinden of niet doet helemaal niet ter zake
 

DeletedUser22890

Gast
omdat je steeds door loopt te zagen als een klein kind wat zijn zin niet kan krijgen en hier met feiten en beschuldigingen komen die totaal niet waar zijn kerel
Dat is jou probleem Meneer Don-mislukkie

ja we weten beide dat ze waar zijn dus zwijg er maar over , de personen in kwestie spelen geen grepo meer anders hadden ze hier wat bewijsjes neer kunnen gooien en dan had je voor lul gestaan he

dus zwijg jij nu maar gewoon, want jou reden van mij af te zeiken komt gewoon voort omdat ik meer van je weet dan je zou willen
 
ik heb nergens gezegt dat dominatie geen mooie toevoeging is, maar hoe gaan er dingen verbetert worden als niemand iets zegt lol

of mensen mij nu een slechte speler vinden of niet doet helemaal niet ter zake

Je begon met klagen over het feit dat je (alliantie) het hoofd niet boven water kan houden en wilt dus een splitsing in een wereld maken om toch misschien kans te hebben op een ????? geen idee, sticker voor plaats 5 of 6?

Hoe dan ook als je "dominatie" op wilt splitsen dan liggen de steden nog steeds op gemarkeerde eilanden waardoor ze dus van belang zijn voor de allianties boven en onder je alliantie.

Aangezien het gebied vanuit de kern van de wereld gestart wordt heeft verhuizen naar een exotische OC geen zin omdat de eilanden dan niet gemarkeerd worden en dus niet meetellen.

Maar 'voeden' de grotere allianties zich alleen met de 'kleinere', dat is niet wat nu op Rizinia gebeurd want het knalt aan alle kanten tussen GG, INSANE en VVB, alle dagen.

Er is absoluut meer activiteit op Rizinia dan wat ik de laatste werelden meegemaakt heb op WW-werelden waar pas weer actie kwam als er WW's bijna compleet of afgerond waren.

Jarenlang is er gevraagd om een nieuw eindspel door spelers, zowel hier op NL als wat ik nu weet op andere servers/markten ook.
Lang voordat er een Council was en de council heeft geen invloed op de formule, voortgang, uitrol van dominatie.

Het enige wat kan gebeuren is dat er via Ideeën/suggesties een uitgewerkt topic zowel vanuit grepoteam NL als council bij Inno neergelegd wordt.
 

DeletedUser29205

Gast
Je begon met klagen over het feit dat je (alliantie) het hoofd niet boven water kan houden en wilt dus een splitsing in een wereld maken om toch misschien kans te hebben op een ????? geen idee, sticker voor plaats 5 of 6?

Hoe dan ook als je "dominatie" op wilt splitsen dan liggen de steden nog steeds op gemarkeerde eilanden waardoor ze dus van belang zijn voor de allianties boven en onder je alliantie.

Aangezien het gebied vanuit de kern van de wereld gestart wordt heeft verhuizen naar een exotische OC geen zin omdat de eilanden dan niet gemarkeerd worden en dus niet meetellen.

Maar 'voeden' de grotere allianties zich alleen met de 'kleinere', dat is niet wat nu op Rizinia gebeurd want het knalt aan alle kanten tussen GG, INSANE en VVB, alle dagen.

Er is absoluut meer activiteit op Rizinia dan wat ik de laatste werelden meegemaakt heb op WW-werelden waar pas weer actie kwam als er WW's bijna compleet of afgerond waren.

Jarenlang is er gevraagd om een nieuw eindspel door spelers, zowel hier op NL als wat ik nu weet op andere servers/markten ook.
Lang voordat er een Council was en de council heeft geen invloed op de formule, voortgang, uitrol van dominatie.

Het enige wat kan gebeuren is dat er via Ideeën/suggesties een uitgewerkt topic zowel vanuit grepoteam NL als council bij Inno neergelegd wordt.
sterker nog het idee is gebasseerd op een inzending van een Nederlandse speler.
 

DeletedUser22890

Gast
okee allemaal prima goed en wel

nu de dominatie op thebes dan , ten westen van ons zijn 8 eilanden vol nieuwe spelers die nog BB hebben , dominatie begint al over 47 dagen , ja 47 dagen , hoe moeten al die spelers uberhaupt in 47 dagen iets opzetten om mee te doen

in mijn ogen totaal onmogelijk
dus zoals ik al eerder zei word de nieuwe aanwas aan spelers weggetikt op grepo

zelfs wij die graag de nieuwe spelers willen behouden binnen grepo hebben al gezegt helaas je komt er niet in

aja en hoe oud is die wereld nu??

de ww's duurde veeeeels te lang
maar de dominatie is gewoon binnen de de kortste keren bekeken en starten maar , de nieuwe spelers zijn nog niet geland of dominatie begint al

en wat nou als ik blij zou zijn met een sticker ?? is net zo waardeloos als een kroontje of een ww award
 

DeletedUser22890

Gast
dat zwaardgekletter valt goed mee

de laatste 10 stedenwisselingen van insane zijn onderlinge ruilen of van kleinere ally's


2018-10-31 17:40:55 54 Venray 54 Sniki
**INSANE** den123
Hyena 14.017
2018-10-31 16:36:04 NastyNancy 54.09.2 54 oorklep
**INSANE** NastyNancy
**ROTS** 6.260
2018-10-31 15:35:39 54.17c 54 mortangia
**INSANE** KARIM DE SLAGER 603
2018-10-31 13:00:55 Rock Town 02 54 simon85
**ROTS** Eukkie
**INSANE** 12.845
2018-10-31 12:55:18 Rock Town 01 54 simon85
**ROTS** Eukkie
**INSANE** 12.882
2018-10-31 12:46:51 NastyNancy 54.07.3 54 Mrazek
**INSANE** NastyNancy
**ROTS** 4.934
2018-10-31 09:48:56 54 Winterswijk 54 Sniki
**INSANE** den123
Hyena 11.664
2018-10-31 07:48:01 NastyNancy 54.07.4 54 Mrazek
**INSANE** NastyNancy
**ROTS** 6.060
2018-10-31 07:13:14 NastyNancy 54.07.2 54 dark0god
**INSANE** NastyNancy
**ROTS** 11.527
2018-10-31 02:27:52 NastyNancy 54.07.1 54 pratman
**INSANE** NastyNancy
**ROTS**
 

DeletedUser20282

Gast
@don-ukie als je het eindspel zo haat kun je ook gewoon een ander spel gaan spelen hoor, der is niemand die verplicht wordt dit spel te spelen...
smiley_emoticons_bravo2.gif
 
Bovenaan