• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wat Vind Jij Van? #6

DeletedUser

Gast
wat+vind+jij.png


Wat Vind Jij Van

Het is toch al ruim vier maanden geleden sinds het vorige WVJV topique werd geopend en daarmee ook tijd voor een nieuw topic. Jullie kijken natuurlijk al een hele tijd uit naar deze ronde, vooral sinds er te horen was dat ik hem zou leiden, want natuurlijk zou het dan een bijzondere ronde worden!

Ik heb mijn best gedaan om toch ook wel naar de activiteit op skype te kijken van de afgelopen paar maanden. Daarnaast was een criterium ook het maken van een lijstje bij vorige ronde's, mensen die geen lijstje maken vormen natuurlijk geen toevoeging hierbij. Ik ga er vanuit dat toekomstige lijstjesmaker dit criterium ook gaan hanteren als minimumvereiste, deze keer vormt het meer een plus- en minpunt.

Voor het overzicht is hier het lijstje van de vorige keer:

Aeneas
Araluen
Archer of Doom
Batbeetje45
Concealed
De Bezem
Elienolanaomi
Fireas
Gekko
Genade
Genius0615
Gerben
Gollum Returns
Imrahil
Initia
Jaspenia
KingSpartacus
Kleiduif
Kroenuh
Kyraco
Marcoknight
Mayco
Mineos
MoonMonkey
Neusje
Onnebecool
PartOfTheGame
RabbidRobin
Relax
Rutger
Sanhal
Sanoj nr1
Wouterjs
Ydeger

Dit zijn toch wel vrij veel mensen, dus nu kost het mij meer moeite om al die mensen eruit te gooien. Maar ik zal mijn best doen!

Laat ik maar het goede nieuws eerst brengen: Kroenuh verdwijnt uit het lijstje. Die is natuurlijk verreweg niet actief genoeg op het forum om in dit lijstje te staan.

Dan nu toch wat slechter nieuws. Genade, het was een lastige keuze want je was de laatste zoveel maanden helemaal niet op het forum te zien, behalve om natuurlijk eens in de zoveel tijd je expertise te delen. Ook blijf je bewust uit de skypechats. Aan de andere kant is en blijft het Genade. Toch denk ik al met al dat je niet in dit lijstje past, vooral aangezien vrij veel mensen je nu niet kunnen raten.

Deze hoop mensen blijft in het lijstje staan: RabbidRobin, Initia, Ydeger, Kyraco en MoonMonkey. Een enkeling hiervan had de vorige keer inderdaad niemand gerate, maar dat zal vast slechts zijn omdat ze dit waren vergeten.

Andere mensen die op het lijstje blijven staan zijn Rutger, KingSpartacus en PartOfTheGame. Imrahil zelf is toch iets minder vaak op het forum te vinden dan vroeger, maar ik gooi hem er maar in omdat de meesten dat vast liever hebben.

Gollum Returns verdwijnt van het lijstje, die is niet eens in één van de babbelchats te vinden en ook op het forum zien we hem niet genoeg. Relax is al lange tijd geen Co-Community Manager meer en staat bij deze niet meer in de lijst. Ook Alice zal niet te raten zijn deze keer, ze is simpelweg niet actief genoeg en ook in de chats, waar ik inzit, zie ik haar niet vaak reageren. Ook had ze de vorige keer geen lijstje gemaakt.

Dan nu eindelijk de eerste nieuwe naam en het is niemand minder dan AriChibi. Ze is overal te vinden, van de Babbelchats tot Nachtwaker, en is ook nog eens buitengewoon getalenteerd. Dat blijkt ook wel uit het feit dat vrijwel iedereen een door haar geproduceerde sig heeft. Ticolo komt ook in dit lijstje. Die is ook heel erg actief in de Babbelchat en laat zich geregeld zien op het vrije forum. Sammy, ook wel bekend als de man van de vele dubbeltjes, is een nieuwerd die al snel onze harten heeft veroverd. En om de een of andere reden moet ik, wanneer ik aan Sammy denk, ook vrijwel altijd aan HoC denken, vast omdat die er altijd gratis bijkomt.

Sanhal en Eli zijn allebei, jammer genoeg, van het forum verdwenen. Fireas heb ik ook al tijden niet meer gezien op het forum en Gerben en Onnebecool ook slechts sporadisch, net als Genius. Aeneas is ook niet echt actief.

Concealed maakt op dit lijstje plaats voor Conceptation. Het is natuurlijk heel belangrijk dat je het verschil ziet tussen deze twee forumaccounts met ongeveer dezelfde naam. Conceptation heeft laatst zijn WvW-debuut gemaakt, wat eigenlijk een garantie is voor een plaats in dit lijstje. Daarnaast is hij ook in de chat te vinden.

Wouter, Neus en Bats hadden de vorige keer ook een lijstje gemaakt en zijn allen ook vrij actief op dit forum. En de nieuwkomer van het modteam mag natuurlijk niet ontbreken: Araluen. Archer is nog steeds op het forum te vinden, net als Jaspenia. Marco is ook nog altijd niet van het forum verdwenen. Gekko is wel redelijk actief I guess.

Mayco is niet meer zo actief als hij voor de vorige WVJV was en zal, helaas, uit dit lijstje verdwijnen. De Bezem zal ook ontbreken op dit lijstje, die is nauwelijks te vinden op het AF, net als Mineos. Sanoj ook en Kleiduif is ook in de inactiviteit vervallen. SignLady stond er trouwens de vorige keer niet in, wat raar. Maior mag er ook wel bij trouwens.

Araluen
Archer of Doom
AriChibi
Batbeetje45
Conceptation
Gekkootje
Heir of Carthago
Imrahil
Initia
Jaspenia
KingSpartacus
Kyraco
Marcoknight
Maior
MoonMonkey
Neusje
PartOfTheGame
RabbidRobin
Rutger
Sammy95
SignLady
Ticolo
Wouterjs
Ydeger

Wauw wat een prachtig lijstje is dit toch ook. En hieronder komt het overzicht van de gemaakte lijstjes:

AriChibi
Sammy
KingSpartacus
Neus
Wouter
Heir
Genius
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16774

Gast
Leuk, een nieuwe WVJV! Mijn volgende lijst zal waarschijnlijk woensdag komen, en dat wordt dan de zesde, want de vijfde lijst is hetzelfde als de vierde lijst, aangezien mijn mening over de personen die ik zou beschrijven hetzelfde was.
 

DeletedUser

Gast
Ik zou willen klagen over mijn tekst maar het is waar...
 

DeletedUser23053

Gast
Het klopt ja, een beetje zoals je cola koopt en je er gratis een appel bij krijgt.
 

Araluen

Manticore
Leuk lijstje, maar het verbaast me dat je 'de nieuwkomer van het modteam' Arsenal bent vergeten. :O
Verwacht van mij geen lijstje, hopen kan altijd :O
 

AriChibi

Hydra
Araluen
666/1000, vind de moderatie maar matig en random (plus complottheorie). Afgerond een 7 dus, mooie voldoende.

Archer of Doom
5.5, matige trollreacties en vertoont plotseling ongefundeerde haat tegenover mij. zegt vrouwen nooit te haten. Seksist confirmed. Gaat tegelijk door met haten op anderen -> 3.5

AriChibi
Solide 11/10

Batbeetje45
Een 6, maar dat is naar boven afgerond. Houdt een beetje van muggenziften en haat verspreiden. Is nog steeds een beetje vaag in te schatten, maar allez!

Conceptation
Heb ik te lang niet meer gezien, cijfer is dus net zo non-existent.

Gekkootje
Doet zijn naam waar, gezien de klefheid. 7 voor deze vertoning, zou hoger zijn als ik hem beter kende.

Heir of Carthago
Begon goed, dikke 8, maar door recentelijke ongefundeerde en door anderen beïnvloedde haatverspreiding -3, dus gezakt naar een bèta-voldoende (met een 5 kom je daar meestal nog goed weg).

Imrahil
RIP, maar mag van mij wel een 7.5, gewoon om anderen te stangen.

Initia
RIP, 6 voor tryhard vragen.

Jaspenia
MVP, dus krijgt ook wel een afgeronde 8.

KingSpartacus
Pretgezicht van het forum en weet onze kennis alsmaar te verbreden met nieuwe topics, vandaar dikke 9.

Kyraco
Krijgt door een recentelijk privébericht extra punten van mij, 8.5.

Marcoknight
Zeikt mij af zonder fundering en trekt schele vergelijkingen. Daarom een 3 om te stangen. Heeft blijkbaar ook geen aanleg voor inschatting.

Maior
*door een computer gegenereerde stem* is de beste poster op het forum, krijgt daarom een 10.

MoonMonkey
Wie? Nee grapje, heb ik een keer een sig voor gemaakt. Ken ik voor de rest niet. 5.5.

Neusje
Tryhard. Niet tryhard genoeg voor de score. 6 is wel voldoende. Goed dan, geen tryhard, krijgt van mij een 8. :p

PartOfTheGame
Expert in alles, vandaar solide 10.

RabbidRobin
Onze held. Krijgt een mooie 8, want dat vind ik een cool getal.

Rutger
Onze messias. Krijgt natuurlijk een 9.5, -0.5 vanwege de haat die ik nog steeds ontvang. Afgerond nog steeds een 10, though. +0,25 voor ongemakkelijke en random meeting, 9.75 of 9.8 voor deze vent.

Sammy95
Solide 11/10, heeft die talerd toch nog iets bereikt.

SignLady
Vind ik wel liev, dus krijgt van mij een 8.....5? 8.5? Zal wel goed zijn denk ik :confused:

Ticolo
Begon heel lief als mijn grepo-vriendje, maar ging toen gemeen doen tegen mij :(. -3 dus, een 7 voor ticootje.

Wouterjs
Meh. Ik speel niet zoveel spellen, dus idk. 5.5

Ydeger
Wordt aanbeden, vandaar safe gespeeld met een 7.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser2057

Gast
Voorlopig even een kladversie, kan nog veranderen cq uitgebreid worden.
Araluen:
Is een schat en verdient pluspunten omdat hij dag in dag uit moet omgaan met ons getroll en onze onzin. Een solide 8/10
Archer of Doom:
Begon best aardig, maar is geloof ik de voorbije maanden een beetje gebrainwasht. Zelf zegt hij dat dat aan onze 'kinderachtigheid' ligt, maar dat lijkt me sterk. 2/10, tijd om je te herpakken.
AriChibi:
Maker van mijn sig, talerd in denial en over het algemeen wel sympathiek. Wel een beetje een goudnoob dus helaas -0.5 daarvoor: 8.5/10.
Batbeetje45:
Soms hilarisch, soms nogal onaardig :(. Een forumganger met een uitgesproken mening en die geen blad voor de mond neemt. Ook iemand die, als hij zin heeft, behoorlijk doordachte essays kan schrijven over van alles en nog wat. 6.5/10
Conceptation:
Ken ik niet goed, maar doet mee aan WvW. Dat zijn gelijk toch al pluspunten. Voor zover ik mij herinner heb ik op het forum of skype nog nooit echt problemen met hem gehad, dus dat is ook niet negatief, maar in positieve zin is hij mij ook nog nooit opgevallen. Een 6/10 lijkt me dus wel een goed cijfer.
Gekkootje:
Ken ik eigenlijk niet zo goed, maar ik ben dan ook een nieuwerd. Is wel altijd vriendelijk als ik hem spreek en lijkt me over het algemeen wel een toffe gast. 7/10
Heir of Carthago:
Toch een beetje mijn favoriete forumcollega, we kwamen rond dezelfde tijd allebei terug op het forum en zaten vrij snel in hetzelfde netwerkje bij een wvwpotje, sindsdien hebben we een zeer levendige privé op skype, waarin vooral flinkt gescholden wordt op ongeveer iedereen, al naargelang van ons humeur. Hoewel ik bij tijd en wijle nogal geringschattend over hem doe, is Heir toch best wel een held. 9/10.
Imrahil:
Imrahil en ik hebben een heel verleden, Hij is een van de weinige mensen die ik nog kende van 2010. Hij heeft een geweldig gevoel voor humor en is eigenlijk best sympathiek. Hoewel ik voor de bühne uiteraard moet volhouden dat hij corrupt en gemeen is. 8.5/10
Initia:
Casper is iemand die ik de laatste tijd meer ben beginnen waarderen. Ik kende hem eerst alleen als die kerel van de genante vragen, maar de laatste tijd hebben we wat vaker gepraat, en ik denk dat ik nu wel kan zeggen dat hij vriendelijk is en met iedereen het beste voorheeft. 8/10
Jaspenia:
Jasper krijgt pluspunten voor zijn gevoel voor humor en zijn wvwskills, helaas moet ik gelijk ook weer minpunten rekenen voor zijn flagrante haat aan alles wat met alfa's te maken heeft. 7.5/10
KingSpartacus:
Een van de mensen die het forum actief probeert te houden, is zeer spontaan en opent regelmatig nieuwe topics. Helaas gebeurt dat volgens mij ook wel eens een beetje tè spontaan. 6.5/10
Kyraco:
Meestal liev, maar zo nu en dan nogal ehm assertief. Ietsjes te assertief wellicht zelfs. 7/10
Marcoknight:

Nogal inactief en heeft ook een afgrijselijke muzieksmaak. Verder wel een ok type. 6.5/10
Maior:
tot voor kort zou ik dit hebben afgedaan met een eenvoudige 2, maar door recente ontwikkelingen ben ik wel bereid Maior een tweede kans te geven. Voorlopig een 6.
MoonMonkey:
Is op skype wel sympathiek, maar heeft op het forum nogal de neiging zich in de slachtofferrol te wentelen en kan soms moeilijk zijn verlies accepteren. 6/10
Neusje:
Geweldige kerel, is ongeveer even droog als een biscuitje dat je drie weken lang in de brandende zon van de Libische woestijn laat liggen, heeft altijd een one-liner klaar en is vaak ook nog eens grappig. 8.5/10
PartOfTheGame:
PotG is iemand waarvan ik moeilijk hoogte kan krijgen. Volgens mij trollt hij behoorlijk, en dat kan ik wel waarderen, maar het gebeurt op zo'n manier dat ik bij tijd en wijle niet weet wat ik ermee aanmoet. 8/10
RabbidRobin:
Voor zover ik dat kan beoordelen is Robin iemand die veel tijd en energie in de community steekt en een van de drijvende krachten achter het spellenforum. Hij maakt wel veel schrijffouten en dat vind ik niet zo professioneel voor een mod. 7.5/10
Rutger:
De man, de legende. Rutger staat voor gezelligheid, dat weet iedereen. Hij kan soms behoorlijk bot doen op het forum, en aanvankelijk vond ik hem maar een arrogante zak, maar geleidelijk aan begon ik hem wel te waarderen. Hij is direct, neemt geen blad voor de mond en gaat soms wat te ver, maar zijn mening is weldoordacht en vaak zijn zijn posts ook nog eens grappig. 8.5/10
SignLady:
Ilja is liev, al is het niet zo leuk om mij als slachtoffer van je privéspamgrapjes te kiezen hoor. Daarnaast ben je ook nog steeds lekker ouder dan mij :p. 8/10
Ticolo:
Ken ik niet goed, 6/10
Wouterjs:
Ik ken hem niet goed, maar als ik hem tegenkom laat hij altijd wel een goede indruk achter. 7.5/10
Ydeger:
Het verbaasde mij nogal toen ik hoorde dat Yde nog maar dertien was, ik had hem een stuk ouder ingeschat. Dat is uiteraard op te vatten als een compliment. Ik raad trouwens iedereen ook aan om op Yde te stemmen voor een vioolwedstrijd, meer info in zijn sig. 8/10
 
Araluen:gewoon goede moderator 8/10
Archer of Doom: niks mis mee 9/10
AriChibi: de koningin van het af 10/10
Batbeetje45: eigen mening 7/10
Conceptation: recht door zee /10
Gekkootje; weet niks onaardigs te zeggen 7/10
Heir of Carthago: uitgesproken mening 6/10
Imrahil: ook goede mod 8/10
Initia: kan geen kwaad doen 8/10
Jaspenia:prima 8/10
KingSpartacus:***
Kyraco:niks over te melden 6/10
Marcoknight: idem dito 6/10
Maior: idem dito 6/10
MoonMonkey: idem dito
Neusje:grote mond geen daden! 1/10
PartOfTheGame:betweter op de positieve manier 7/10
RabbidRobin: altijd op de juiste plek 8/10
Rutger:niet echt mijn vriend op het af wel mijn respect verworven 7/10
Sammy95:toffe gast 8/10
SignLady:niks mis mee 7/10
Ticolo: geen idee 5/10
Wouterjs: prima 7/10
Ydeger: prima vioolspeler en vriendelijk 8/10
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser18363

Gast
Goed goed, ik zal wederom mijn zeer gewaardeerde mening in jullie strot duwen.

Araluen
Tja, Araluen. Wat moet dat met jou? Vroeger was je wel een baas, nu ben je een mod. Aangezien mods plebs zijn krijg je hier ofc minpunten hoor. Ik mag je nog wel, dus een mooie 7.5 6,5 (janken he) voor Araluen.


Archer of Doom
Ik keek naar het lijstje en voorspelde eigenlijk meteen al dat dit een slachtpartij zou worden. Jij bent nummertje 2 op de lijst en nummertje 1 van de slachtpartij, gefeliciteerd. Nou, genoeg geouwehoerd, mijn mening: Ik vind de heer Archer een kinderachtig en misselijkmakend mannetje. Waarom dan Neus? Nou, hij denkt altijd grappig te zijn met zijn bijdehante opmerkingen en staat altijd als eerste klaar om moraalriddertje te spelen en even flink de held uit te hangen. Walgelijk gewoon, een 1 voor jou.

AriChibi
Deze heikneuter kreeg het voor elkaar mij 'tryhard' te noemen, beetje kansloos ofc. Maar, omdat je wel aardig bent enzo geef ik je toch een mooie 7,8. Je paint ding blijft garbage, ofc.

Batbeetje45
Bats, Bats. Deze ouwe rukker is er nog steeds, als onkruid niet weg te krijgen. Lekker bot en fel, geen poespas, gewoon zijn mening.
Goeie gozer, altijd lachen, helemaal top. 8,5 voor jou.

Conceptation
Waardeloze wolf, verder ken ik hem niet. 4.

Gekkootje
Ik spreek deze gast nooit, volgens mij wel ok. 7.

Heir of Carthago
Ja, deze Belg. Ik vind hem raar. Daarmee is alles wel gezegd. 7.


Imrahil
Ik kan over de heer Imrahil niet anders dan positief zijn. Deze gast mag mij na een jaar gesprekken over niks blijkbaar nog steeds, dus yay. Verder is dit de enige mod die de bazenstatus nog kan behouden. Ik kan nu wel allemaal goede eigenschappen van je gaan opsommen, maar I can't be bothered. Een 9 voor deze subsidiezuigclubberd.

Initia
Hoppa, nummertje 2 van de slachtpartij. Woorden schieten mij tekort om jou te beschrijven (en nee, geen positieve woorden). Psychopatische gek, daar denk ik meteen aan. Walgelijke humor, walgelijke opmerkingen, walgelijke forum fan-fiction. Een 1.

Jaspenia
Tryhard ofzo. Weet ik veel, 6.

KingSpartacus
Ah, nummer 3. Meneer de janksmoel, overal over gaan huilen, oh je leven is zo vervelend, wat een drama!. Allemaal leuk, maar mij boeit het niet. Man up, 1.

Kyraco
Muzieksmaak is garbage, speelt Teemo, Amerikafan. Veel dingen waaraan ik mij erger. Toch mag ik je wel ofzo. 7.7.

Marcoknight
Marco, gezellige gozer, niks mis mee. 7.8.

Maior
Volgens mij is dit ook zo'n zeikerd, hou ik niet van. Nummertje 4 van de slachtpartij, dus jawel hoor, een 1!

MoonMonkey
Nee. Gewoon, nee. Jij bent nummer 5. 1.

Neusje
Ja, duidelijke 10 he.

PartOfTheGame
Geen idee wat ik van hem moet denken tbh. Ik heb nog nooit een zinloos gesprek met hem gehad, dus ik kan helaas geen mening vormen. Een neutrale 6.

RabbidRobin
Ik spreek hem nooit meer, ontzettend zonde natuurlijk. 7 ofzo.

Rutger
Rutger, wiskundeleraar in wording, stiekeme talerd. Zijn directe aanpak vind ik wel fijn, geen onzin, gewoon recht in je gezicht.
Gewoon een baas, gevoel voor humor enzo. Mooie zonnebril en oortjes heb je ook. 8.5 voor jou.

Sammy95
Sammy, geniale gast, gevoel voor het maken van de meest hilarisch geformuleerde zinnen en ontzettend mieters in de omgang.
Altijd lachen met deze man, helemaal mooi. Het feit dat hij me zo ontiegelijk goed gerate heeft helpt natuurlijk ook mee in dit wonderbaarlijk hoge cijfer, namelijk een 9.

SignLady
Ik kan eigenlijk alleen maar zeggen dat ze ontzettend aardig is. Dus dat is positief I guess. 7.8.

Ticolo
Ken ik niet, 6.

Tristan
Niet in het oorspronkelijke lijstje, maar verdient wel een plek in die van mij. Deze rasidioot is mijn vaste League partner geworden en wij brengen meer tijd met elkaar door dan dat hij doet met zijn vriendin. Enorme idioot, maar wel een goeie gozer. een 9 jongen, je hebt hem verdiend.

Wouterjs
Die is er nooit, 5.

Ydeger
Voor een 12/13 jarige een enorme baas, verrassing van het jaar. een 8.

Dat was hem weer kinders, happy hatin'.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
KingSpartacus
Ah, nummer 3. Meneer de janksmoel, overal over gaan huilen, oh je leven is zo vervelend, wat een drama!. Allemaal leuk, maar mij boeit het niet. Man up, 1.


het niet lezen is ook een optie en nu weet ik weer je bent, jammer genoeg, grote mond maar geen daden.
 

DeletedUser

Gast
KingSpartacus
Ah, nummer 3. Meneer de janksmoel, overal over gaan huilen, oh je leven is zo vervelend, wat een drama!. Allemaal leuk, maar mij boeit het niet. Man up, 1.


het niet lezen is ook een optie en nu weet ik weer je bent, jammer genoeg, grote mond maar geen daden.
Wat is mijn uitgesproken mening?
 

DeletedUser18363

Gast
KingSpartacus
Ah, nummer 3. Meneer de janksmoel, overal over gaan huilen, oh je leven is zo vervelend, wat een drama!. Allemaal leuk, maar mij boeit het niet. Man up, 1.


het niet lezen is ook een optie en nu weet ik weer je bent, jammer genoeg, grote mond maar geen daden.

Wat wil je dat ik doe dan? Het forum is namelijk niet zo gek fysiek.
 

DeletedUser18363

Gast
tja, trouwens een beetje respect naar anderen toe zou je niet misstaan. Ik weet niet op welke roze wolk jij zweeft, maar jij bent ook maar een mens, niet beter en niet minder dan de rest.

Ik heb geen respect of begrip voor zeikende mensen.
 

DeletedUser22575

Gast
Archer of Doom
Ik keek naar het lijstje en voorspelde eigenlijk meteen al dat dit een slachtpartij zou worden. Jij bent nummertje 2 op de lijst en nummertje 1 van de slachtpartij, gefeliciteerd. Nou, genoeg geouwehoerd, mijn mening: Ik vind de heer Archer een kinderachtig en misselijkmakend mannetje. Waarom dan Neus? Nou, hij denkt altijd grappig te zijn met zijn bijdehante opmerkingen en staat altijd als eerste klaar om moraalriddertje te spelen en even flink de held uit te hangen. Walgelijk gewoon, een 1 voor jou.
.

Gelukkig hebben we elkaar nooit gemogen
smiley_emoticons_auslachen2.gif
 
Bovenaan