• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wat Vind Jij Van? #6

DeletedUser2057

Gast
nou, de ene dienst is de andere waard:

Brainiax: typische Belg uit marginale hoek, heeft de emancipatie een beetje gemist voorlopig en is fan van zonnebank en sportschool. Afgetekende 2/10 dus.
 

DeletedUser24422

Gast
nou, de ene dienst is de andere waard:

Brainiax: typische Belg uit marginale hoek, heeft de emancipatie een beetje gemist voorlopig en is fan van zonnebank en sportschool. Afgetekende 2/10 dus.

Waarom denkt iedereen dat ik marginaal ben?
Mn familie is alles behalve marginaal maar daar schep ik liever niet over op..
En emancipatie gemist, dafuq?

Wel blij dat ik ergens insta :)
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
nou, de ene dienst is de andere waard:

Brainiax: typische Belg uit marginale hoek, heeft de emancipatie een beetje gemist voorlopig en is fan van zonnebank en sportschool. Afgetekende 2/10 dus.

Dus als ik jou een 10 geef, geef jij mij er ook een?
 

DeletedUser2057

Gast
Dus als ik jou een 10 geef, geef jij mij er ook een?

Uiteraard, maar misschien moet je toch even kijken naar hoeveel punten Braintje mij had gegeven. Daar zit toch een kleine discrepantie in.
 

DeletedUser

Gast
wat heb ik veel fan's op het AF :D begrijp trouwens niet waarom ik hier nu moet tussen staan schaam me rot om in de lijst der AF noobs te verschijnen :O
 

Genius0615

Erinys
Ydeger
Genius. PPP <3. Belgje. Aardig. Spellenforum-minded. Nog wel een van de betere overblijvers van de nieuwere generatie. Genade-afhankelijk. Genade-in-wording? ^^.

Tssk.

nou, de ene dienst is de andere waard:

Brainiax: typische Belg uit marginale hoek, heeft de emancipatie een beetje gemist voorlopig en is fan van zonnebank en sportschool. Afgetekende 2/10 dus.

Dat die dude nog eerder een Wvjv vermelding krijgt dan ik D:
 

DeletedUser22575

Gast
Archer of Doom
Een kleinen die af en toe eens komt piepen. Zal wel geen eigen mening hebben. Naar het schijnt een grote fan van Maior. Weet verder niet veel van hem. 6/10

Ga maar weer terug naar waar je vandaan komt.
 

DeletedUser

Gast
aangezien ik zomaar op deze lijst werd gesmeten zal ik ook een lijstje invullen dan :O

Araluen
is een mod dus normaal zou ik zeggen 0/10 maar omdat hij soms nog wel aardig doet een 5/10
Archer of Doom
toffe kerel altijd wel lachen 9/10
AriChibi
was eerst me IG maatje maar is nu in een AF noob aan het veranderen dus -3 7/10
Batbeetje45
ken ik niet 5/10
Conceptation
een maatje van me :D 10/10
Gekkootje
ken ik niet
Heir of Carthago
Eerst was ie wel nog vriendelijk maar tegenwoordig haat hij teveel enzo verder is een discussie met hem op skype wel altijd grappig dus 6.5/10
Imrahil
ken ik niet
Initia
vreemde knul met de meest vreemde vragen maar hij bedoelt het goed dus 7/10
Jaspenia
ken ik niet
KingSpartacus
deze noob is gewoon irritant 0/10
Kyraco
ken ik nog van vroeger :O 6/10
Marcoknight
ken ik niet
Maior
aardige vent kan ik goed mee opschieten :D 9/10
MoonMonkey
ken ik niet
Neusje
ken ik niet
PartOfTheGame
hij heeft me op deze lijst gezet -10 maar hij kan er IG wel wat van denk ik :confused: +5 dus 5/10
RabbidRobin
mod 0/10
Rutger
iemand die denkt de baas te wezen op dit forum 0/10
Sammy95
1 van de weinige AF noobs die ik mag 7/10
SignLady
ken ik niet
Wouterjs
ken ik niet
Ydeger
ken ik niet
 
Bovenaan