• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wat Vind Jij Van? #6

DeletedUser

Gast
aangezien ik zomaar op deze lijst werd gesmeten zal ik ook een lijstje invullen dan :O

Araluen
is een mod dus normaal zou ik zeggen 0/10 maar omdat hij soms nog wel aardig doet een 5/10
Archer of Doom
toffe kerel altijd wel lachen 9/10
AriChibi
was eerst me IG maatje maar is nu in een AF noob aan het veranderen dus -3 7/10
Batbeetje45
ken ik niet 5/10
Conceptation
een maatje van me :D 10/10
Gekkootje
ken ik niet
Heir of Carthago
Eerst was ie wel nog vriendelijk maar tegenwoordig haat hij teveel enzo verder is een discussie met hem op skype wel altijd grappig dus 6.5/10
Imrahil
ken ik niet
Initia
vreemde knul met de meest vreemde vragen maar hij bedoelt het goed dus 7/10
Jaspenia
ken ik niet
KingSpartacus
deze noob is gewoon irritant 0/10
Kyraco
ken ik nog van vroeger :O 6/10
Marcoknight
ken ik niet
Maior
aardige vent kan ik goed mee opschieten :D 9/10
MoonMonkey
ken ik niet
Neusje
ken ik niet
PartOfTheGame
hij heeft me op deze lijst gezet -10 maar hij kan er IG wel wat van denk ik :confused: +5 dus 5/10
RabbidRobin
mod 0/10
Rutger
iemand die denkt de baas te wezen op dit forum 0/10
Sammy95
1 van de weinige AF noobs die ik mag 7/10
SignLady
ken ik niet
Wouterjs
ken ik niet
Ydeger
ken ik niet

Ik dacht dat je een lijstje niet wou maken? Als je niemand kent en iemand een 0 op 10 geeft gewoon omdat hij zegt dat je werk moet zoeken dan kan je best geen lijstje maken.
 

DeletedUser22575

Gast
Ik dacht dat je een lijstje niet wou maken? Als je niemand kent en iemand een 0 op 10 geeft gewoon omdat hij zegt dat je werk moet zoeken dan kan je best geen lijstje maken.

Ja, want je luistert ook echt naar mensen hier op het forum xd.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Araluen
Als mod mag ik je niet echt, gewoon verschillende meningen denk ik. Maar als persoon ben je een geweldige gast hoor:).
8.5/10

Archer of Doom
Ik irriteer me de laatste tijd een beetje aan je, je komt soms gewoon over alsof je blindeling de mods volgt zonder je eigen mening, dit komt op mij gewoon vervelend over.
6/10

AriChibi
In het begin mocht ik je niet echt (sorry:O), nu ik wat meer met je praat zie ik dat ik het mis had. Soms kan je je gedragen alsof je een koningin bent, maar meestal ben je juist heel aardig. Ook kan je goed schrijven.
7.5/10

Batbeetje45
Ik praat de laatste tijd amper met je, maar wanneer we praten is het meestal wel een goed gesprek geloof ik.
6.5/10

Conceptation
Ehhh, ik ken je amper.
5/10

Gekkootje
Ook iemand waar ik steeds minder mee praat (lees: nooit mee praat), ik kan me wel herinneren dat je aardig bent tho.
6.5/10

Heir of Carthago
Op momenten mag ik je niet, maar anders altijd wel:), je bent wel aardig.
7.5/10

Imrahil
Imra!!! Ook jou spreek ik amper meer (ik begin te denken dat het aan mij ligt...) toch ben je een geweldige gast!
8/10

Initia
Cassie, je bent heel aardig maar soms ook heel eigenwijs en net iets te goedgelovig/whiteknight (ja dat zeg ik:O). Het is goed dat je een goed moreel gevoel hebt, maar dat betekent niet dat je altijd zo 'goed' mogelijk moet handelen:p.
8/10

Jaspenia
Jassie, ik praat eigenlijk weinig met je besef ik nu. Toch zijn de momenten wanneer ik met je praat altijd wel leuk!
7/10

KingSpartacus
Uhhhh, ik weet niet echt wat ik moet zeggen want ik ken je amper.
5/10

Kyraco
Wij praten amper meer :O D:. Moeten we echt weer meer gaan doen:).
8/10

Marcoknight
Ook jou praat ik niet veel mee (ja ik begin echt te denken dat het aan mij ligt atm...), maar zoals bij de meesten ben jij dan ook altijd wel aardig:).
7/10

Maior
Uhm, no comment.
0/10

MoonMonkey
Tjah... Ik spreek nooit met je buiten WvW en helaas mag ik je bij WvW niet. Je voelt je daar al snel te goed en je bent al snel boos (ja ik weet het, ik ben niet de 1e die dit zegt).
4/10

Neusje
Neus:O, niet zeiken over TP jij!
7.5/10

PartOfTheGame
Praat ik ook weinig mee, maar meestal wel aardig geloof ik.
6.5/10

RabbidRobin
Rabbibs!! Jij bent een zeer aardig persoon en was een goede mod!
9/10

Rutger
Truttie!!! Ook jij bent ontiegelijk aardig (als je aan de goede kant staat x)), mensen die jij aardig vind ga jij geweldig goed mee om en ben je ook altijd aardig tegen. Mensen waar jij iets minder goed mee om gaat (waar ik gelukkig niet bij hoor) ga je er beleefder mee om, maar wel minder aardig dan wanneer je ze aardig vind ofc.
9/10

Sammy95
Ik krijg nu de neiging om Spammy! te zeggen, maar dan zou ik 3x achter elkaar zo'n naam gebruiken. Je bent een aardige gast en net zoals Rutger gewoon leuk om mee om te gaan, niets op aan te merken dus. Alleen een beetje jammer dat het nog wel ff duurt voordat je terug mag komen op het forum wss, maar daar komen we wel over heen! Voor jou ook een:
9/10

SignLady
Ik vond de naam Iljavelissivla ofzo mooier...
Verder dan dat weinig op aan te merken, ook altijd wel aardig, de laatste tijd praten we iets vaker in spamchats (sarcastenchat ftw!) en daar ben je altijd wel aardig.
8/10

Ticolo
Sorry, ook van jou weet ik te weinig om een goed cijfer te geven.
5/10

Wouterjs
Jij bent ook meestal wel aardig, soms irriteer ik me wel aan je (soms dus niet heel vaak), op de momenten dat ik me niet aan je irriteer ben je wel een ok gast:).
7.5/10

Ydeger
Jij bent te slim voor je leeftijd! En je moet stoppen met Psychologie afzeiken ofc.
Goede 7.5/10 dus:p.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser14238

Gast
Archer of Doom
Ik irriteer me de laatste tijd een beetje aan je, je komt soms gewoon over alsof je blindeling de mods volgt zonder je eigen mening, dit komt op mij gewoon vervelend over.
6/10
De laatste tijd maar?
 

DeletedUser14238

Gast
Idd de laatste tijd:), bij jou tho...

Pffffftttt haters

Rutger een 9? Ik heb nog screenshots liggen denk ik.

Tsss ik ben nog maar terug en heb alweer 3 berichten na elkaar, not good.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Bezem, ik ben in een haatstemming, als je er niet genoeg mensen in steekt om op te haten (waarvoor je al echt je best moet doen), laat ik je stenigen en daarna ophangen aan je duimen vlak boven een kuil vogelspinnen.
 

DeletedUser

Gast
Bezem, ik ben in een haatstemming, als je er niet genoeg mensen in steekt om op te haten (waarvoor je al echt je best moet doen), laat ik je stenigen en daarna ophangen aan je duimen vlak boven een kuil vogelspinnen.

Is dit een doodsbedreiging?
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Bezem, ik ben in een haatstemming, als je er niet genoeg mensen in steekt om op te haten (waarvoor je al echt je best moet doen), laat ik je stenigen en daarna ophangen aan je duimen vlak boven een kuil vogelspinnen.

Met alle perma's zullen er wss alleen maar meer mensen van de lijst af gaan xD.
 

DeletedUser

Gast
Straks wordt de volgende Wvjv gesloten door Kroenuh. 'Dit gaan we niet meer doen.' x)
 
Bovenaan