• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wat Vind Jij Van? #7

DeletedUser

Gast
Ik hoop dat iedereen het concept ondertussen wel snapt van
Wat Vind Jij Van?
Want ik ga het niet uitleggen.

Het lijstje was vorige keer:
Araluen
Archer of Doom
AriChibi
Batbeetje45
Conceptation
Gekkootje
Heir of Carthago
Imrahil
Initia
Jaspenia
KingSpartacus
Kyraco
Marcoknight
Maior
MoonMonkey
Neusje
PartOfTheGame
RabbidRobin
Rutger
Sammy95
SignLady
Ticolo
Wouterjs
Ydeger
Ik ga alleen de veranderingen even met jullie doornemen.
Erbij komen
De Bezem (vanzelfsprekend)
Tristiano
Mitchjol
Genade
Sanhal
Genius het zeikwijf
Crimson Chin
C-Hero
(was je vergeten lol)
Meer weet ik eigenlijk niet, kom maar met namen.

Weg gaan
Ticolo (nog nooit van gehoord)
POTG
MoonMonkey
Maior
Marco
Kyra
Imrahil
Conceptation


Dat betekent dat de lijst nu is:
Araluen
Archer of Doom
AriChibi
Batbeetje45
C-Hero
Crimson Chin
De Bezem
Gekkootje
Genade
Genius
Heir of Carthago
Initia
Jaspenia
KingSpartacus
Mitchjol
Neusje
RabbidRobin
Rutger
Sammy95
Sanhal
SignLady
Tristiano
Wouterjs
Ydeger

Veel plezier met haten en niet haten!

Groeten,
De meesterlijke Bezem (noem me vooral arrogant hierom, lol)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

AriChibi

Hydra
Deel 1 van mij:
Lekker kortaf, want dat is mijn IRL stijl ook als ik over mensen praat.

Araluen
:( Steeds minder samenhangend in alles, doet moeite zijn imago bij de heerser op te houden.
Afwezig/10

Archer of Doom
????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Groene smileys/10

AriChibi
Allerbeste, 100000000000/10

Batbeetje45
Kan goeie opmerkingen schieten als een machinegeweer enzo. Is vast wel lief van binnen, tsundere/kuudere, harde buitenkant maar valt vast makkelijk te kraken irl
7/10

Crimson Chin
Deze man, idk. Soort lovechild van alle forumgebruikers, best eng.
8/10

De Bezem
Hij klinkt als mijn stoned buurman, via tekst en via spraak ook. Geen idee, wel geniaal, al lijkt het alsof hij het onbewust doet.
8/10

Gekkootje
RIP/10

Genade
SJW maar dan voor grepo en een stuk positiever, wel goeie.
8.5/10

Genius
Chickens out bij terraria en komt alleen uit zijn schuilplek om loot te pakken D:. Ook mijn itemdump op terraria. Voor de rest wel lollig.
9/10

Heir of Carthago
Tss, wilt meer OP dan ik zijn of zo. Voor de rest wel coole kil.
9/10

Initia
????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Onsmakelijke opmerkingen/10

Jaspenia
Afgelopen maanden maar 1x gezien/10

KingSpartacus
RIP/10

Mitchjol
?!??????????????!!!!!!!!!!!!!!!!??????????????!?!?!?!??!!??!!???????????!!?!?!?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?!?!?!?!?!?????????????????!?!!?!?!!?!?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!??!?!!?!?!?!!?!!?!?!?!?!?!?!¿¿¿¡¿¡¡¡¿¡¿¡¿¡¿¡¡¿¡¿¡¿¡¿¿¡¿¿¡¡¿¡¿¡¿¡¿¿¡¡¡¿¿¡¡
Houdoe koekoek/10

Neusje
Coole kil, Asian, memelord.
9/10

RabbidRobin
Ook SJW maar dan positief, coole kil, veel goede dingen gedaan. Verdiende score.
10/10

Rutger
Arm verwend joch, tsundere, slaapt niet, kan niet met stokjes eten, geeft teveel geld uit aan ov en niet genoeg aan burger king. Wel coole kil, bff confirmed samen met Sammeke.
10/10

Sammy95
Sammeke, slaapt niet, mijn animeslaaf, kan niet met stokjes eten, erotische literatuur uit de 18e eeuw confirmed, coole kil, bff confirmed met Rutske.
10/10

Sanhal
Is wel nice :O. Valt goed mee te praten en is al met al een gezellig persoon :D
9/10

SignLady
Same :O Is ook een goede gesprekspartner in verschillende dingen :D En koffiemeeting moet nog komen! Extra plekje in de bff-club is al gereserveerd!
10/10

Tristiano
Idk idk :O
6/10

Wouterjs
Coole kil wel, voor de rest idk :O
8/10

Ydeger
Coole jonge kil, spreek hem wel bijna nooit :x
7/10

Deel 2 van Sammeke:
Sammy's lijstje
Of: memoirs of a banned delinquent

"You and me fall in line, to be punished for unproven crimes."

Araluen: Tsja, Araluen. Ik weet zeker dat hij als persoon erg sympathiek is, hoewel hij op mij altijd een beetje naïef en ietsjes te optimistisch overkomt. Dat kan er natuurlijk ook aan liggen dat ik zelf een verstokte pessimist ben. In zijn hoedanigheid van mod echter, vind ik hem niet bijster competent. Hij is vaak nogal rigoureus in zijn beslissingen, en houdt er met enige regelmaat nogal absurde cirkelredeneringen op na om recht te praten wat krom is. Ook heb ik het idee dat hij het de laatste tijd een beetje gehad heeft met al het gedoe, en dat hij het zich iets teveel persoonlijk aantrekt. 6.5/10

Archer of Doom: Remon, oh Remon. Archertje steekt zijn ambities om mod te worden niet echt onder stoelen of banken. Hij is kroenuhs grootste fanboy, beschuldigt andere mensen van meelopen terwijl hij dat begrip zelf naar een heel nieuw niveau getrokken heeft, en kan soms echt onuitstaanbaar zijn. Daarnaast komt hij vaak een beetje misplaatst arrogant over als het over ingame zaken gaat. Aangezien we kersverse alliantiegenootjes zijn, krijgt deze knuppel toch nog een matige voldoende: 5.5/10

AriChibi: Een kleurrijke forumpersoonlijkheid die in een paar maanden is uitgegroeid van een matige troll tot een gewaardeerd forumlid. Ideaal om binnen een mum van tijd een hele hoop onzin mee te spammen in een random chat, maar ook iemand waarmee je zeer deprimerende, edoch opluchtende zeikgesprekken kan voeren. Denkt een beetje op dezelfde manier als ik, dus dat zijn ook pluspunten. Daarnaast sushi, anime, schrijven en chocomel, ook allemaal positief. Kleine puntenaftrek moet in rekening gebracht worden omdat ze er vooralsnog in geslaagd is alle perma's te ontwijken. 9/10

Batbeetje45: Bats. Daarmee is alles ook eigenlijk wel gezegd. Een enorme droogkloot die er zijn hobby van gemaakt heeft om alle fatsoensgrenzen te overschrijden. Soms leuk, vaak irritant, altijd grappig. Vuurkorfje. 7/10.

Crimson Chin: Het enigma, de troll die geen troll was, of toch wel, of gedeeltelijk? Wie zal het zeggen. We weten niet wie hij is, dat hij eerder actief is geweest staat vast, maar waarom hij terug is? Hij is een verschrikkelijke troll, maar vaak wel grappig en hij heeft heldere standpunten over een aantal zaken. 7/10

De Bezem: Inactieve zak die dit topic schaamteloos gekaapt heeft. Verder ken ik hem niet heel erg goed. Als ik hem in de skypechats zie, is hij vaak wel grappig, op een droge, slightly awkward manier. Dat mag ik wel. Helaas moeten er ook een aantal minpunten in rekening worden gebracht: dat afschuwelijke 'de goede generatie' blijf ik hem nadragen, evenals de baardenfetisj. Dat mag echt ietsjes minder. Dat baardje mag er overigens gewoon in zijn geheel af, ik denk niet dat iemand daar rouwig om zou zijn. 9.5/10

Gekkootje: Inactief, mij vrijwel geheel onbekend, als ik hem onverhoopt toch zie, is hij wel aardig. 7/10.

Genade: Schaamteloze vroegslaper met een krantenfetisj die de wereld buiten de wiskunde eens moet gaan ontdekken :O. Ook wordt het tijd dat hij zich eens openstelt voor de wonderen van de moderne muziek, want zeggen dat die bestaat uit niets dan bagger is pure heiligschennis. Wel een vriendelijke, intelligente vent met een weldoordachte mening en een heldere visie. 8/10

Genius: Wat is dat met 14-jarigen op dit forum? Het lijkt erop alsof werkelijk de hele forumpopulatie tegenwoordig uit 14-jarigen bestaat. Als ze allemaal waren zoals Mats, zou dat wat mij betreft geen enkel probleem zijn. Hij is een aangename kerel om mee te praten, heeft in tegenstelling tot mensen als Genade een fatsoenlijk dag-nachtritme en weet wat belangrijk is in het leven. Hij mag wel dringend stoppen met lol spelen. Bij voorbaat dank. 7.5/10

Heir of Carthago: Mijn meest trouwe discipel, een in wezen sympathieke en pientere knaap, die helaas soms een beetje erg vasthoudend is en dan de nuance wel eens uit het oog verliest. Een van de meest frequente bezoekers van mijn privé op skype, dus hulde. 8/10

Initia: Casper is gek. Niet goed bij zijn kalebas, zoals een andere forumposter zou zeggen. De onzin die deze jongeman op een gemiddelde donderdagavond produceert, is beyond all hope. Caspertje is fan van incest, probeert allerhande forumgangers aan elkaar te koppelen, vertoont hele enge exhibitionistische trekjes en gaat zich naar alle waarschijnlijkheid ontpoppen tot een echte mitchjol. Wel heerlijk makkelijk te trollen. 4/10

Jaspenia: Een soort Genade, maar dan zonder de vroegslaapneigingen en het pedanterige. Een hele sympathieke kerel met een scherp gevoel voor humor en geweldige analyseskills. Is eigenlijk een alpha, maar weet dat nog niet. Moet wel leren om geen hele maand op vakantie te gaan, dat is vervelend. 8/10

KingSpartacus: Heho, hij is eindelijk inactief. Dan hoef ik dus niet meer bang te zijn dat hij me een keertje komt opzoeken. Willeke is een dieptriest figuur, met een hele hoop problemen, die hij eigenlijk in real life zou moeten tackelen, maar die hij liever op het forum beschrijft zodat iedereen kan meegenieten van zijn sores. Nu snap ik dat ik niet in de positie verkeer om hem daar heel erg op aan te kijken, maar toch vind ik het storend. Daarnaast zijn ook die typische trekjes van mensen uit de zelfkant van de samenleving gewoon irritant, voorspelbaar en simpelweg vermoeiend. 3/10, next.

Mayco: Koele kil, geweldig gevoel voor humor, lekker sarcastisch. Wel een beetje een drama queen soms, maar dat vergeef ik hem. Ook ontzettend kjoet. 8.5/10

Mitchjol: Wie is op het idee gekomen om deze graftak in het lijstje op te nemen? Mitchjol is bijna alles waar ik een hekel aan heb. Hij is een gristen, hij is dom, heeft geen notie van sarcasme en moet dringend leren dat bepaalde fantasieën niet helemaal normaal zijn. Het liefst zou ik zijn bestaan simpelweg negeren, maar daarvoor is zijn allesomvattende ignorantie een te grote aanslag op mijn mentale welzijn. 0/10

Neusje: Droogkloot, maar ook een van de weinige mensen hier die literatuur op waarde weet te schatten, al zal hij dat altijd ontkennen. Pokemonheld, Piet Paaltjensfan en bedenker van amusante zinsconstructies. solide 8/10 voor deze Sri-Lankaan Sri-Lankïer Sri-Lankaanees Aziaat.

RabbidRobin: Is de laatste tijd een beetje in mijn achting gedaald, doordat hij inactief geworden is en nogal verbitterd schijnt te zijn geraakt. Zijn posts zijn de laatste tijd nogal passief-agressief en ergens stoort me dat. Al snap ik dat er de laatste tijd voor hem een aantal dingen zijn gebeurd waardoor die verandering misschien verklaard kan worden. 7/10.

Rutger: Rutske <3. Mijn forum BFF en persoonlijke held. Rutger is iemand die van aanpakken weet wanneer dat nodig is, veel bijdraagt aan grepolis (al schijnt dat de laatste tijd niet altijd erkend te worden) en altijd beschikbaar is als luisterend oor. Soms kan hij een beetje ongenuanceerd grof doen, maar de mensen die hem beter kennen weten dat hij eigenlijk een kjoetie is. Ik moet helaas opmerken dat hij tot op heden nog steeds een onverbeterlijke wiskundefalerd is, wat dat betreft hebben mijn pogingen hem tot wijsheid te bekeren nog weinig effect gehad. 9/10

Sammy95: Achterlijke flapdrol die terecht een perma heeft. Heeft meerdere mensen met de dood bedreigd en heeft allerlei misdaden op zijn kerfstok die veel erger zijn dan wat Danny Nispeling zoal uitvreet.

Sanhal: Sander is een van de meest volwassen mensen op het forum. Iemand waarmee je altijd kan praten en die iedereen een eerlijke kans geeft. Hij is erg aardig, hoewel hij soms een beetje minder white knighterig zou kunnen doen. Ook pluspunten voor zijn geweldige carrière als forummod. Heeft hij daarmee het grondwerk gelegd voor een baan als community manager? De toekomst zal het leren. 8/10

SignLady: Ilja is mijn alliantiegenootje, met sicke timeskills en geweldige kolo-aanvallen. Ze is ook een van de meest sympathieke en benaderbare mensen op het forum. Ik weet niet of ik plus- of minpunten moet aanrekenen voor het feit dat ze samen met Alysha verantwoordelijk is voor de pittig gaye roze armbandjes die Rutger en ik hebben, dus ik houd het maar op pluspunten daarvoor. 8/10

Tristiano: D:

Wouterjs: De nieuwe Semmieee, maar dan positief, epische spammerd die altijd in is voor ene potje anarchie. Verder ken ik hem niet heel goed, dus daar houdt het een beetje op. 7/10

Ydeger: YDSYPYTSY. Als alle post 2000 kids waren zoals yde, zou de toekomst van de wereld gegarandeerd zijn. Yde is geweldig. 8/10

"There is no one, we can trust. Our ancient heroes, they are turning to dust."
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser199

Gast
Sammy95
Gefeliciteerd, ik heb speciaal de tijd genomen om jou (handmatig!!!) bovenaan te zetten. Je hebt mazzel dat ik net moest stoppen met typen om een discussie met Tom te hebben over pedo's, anders was ik en stuk gemener geweest, maar de eerste irritatie is alweer een beetje verdwenen, dus daar kom je goed mee weg. Ik heb tot de dag van vandaag niet echt een idee wat je tegen me hebt, ik betwijfel of je dat zelf wel weet, onze meeting in Arnhem was vrij close, maar je kwam weer is goed weg. Ik heb me vandaag best vermaakt met Pokemon tegen je te spelen, ondanks dat je lekker hebt zitten hacken (Regirock plz.) Ik ga de ballen hebben om je daadwerkelijk een cijfer te geven; 6,8, puur doordat ik geloof dat je diep van binnen wel een schatje bent en je krijgt pluspuntjes voor Anime.
Araluen Dafuq moet ik nou weer met jou, ik ken jou gloof ik ook echt alweer veel te lang, in het begin vond ik je een downie toen je samen met Joel en Tom in dat Trinity gebeuren op quakenet zat, ik weet dat ik je samen met Jannick en Rubinho flink heb zitten wegpesten, sorry daarvoor, maar je verdiende het wel, je was nogal pittig raar. Ik heb je toen vrij lang niet gesproken totdat je in de belchat zat, daar had je wel een nice stem, daar krijg je nog wel pluspunten voor, als mdoerator denk ik dat je het wel probeert maar absoluut incapabel bent, maar daar zal ik geen punten voor aftrekken, het verdient een poging van je en niemand kan zeggen dat je je best niet doet. 7.3
Archer of Doom Sorry dat ik je een downie noemde, Koek, als ik had geweten wie er onder je stond had k geweten wat het perfecte voorbeeld van een ******* is, ik betwijfel of iemand lager gaat krijgen dan jij, god wat ben je een verspilling van lucht. Je loopt mee met mensen, denkt grappig te zijn, etc etc etc. 2.2
AriChibi MyLady, geen idee wat ik over je moet zeggen, als een van de weinige grepomeiden heb ik nog nooit echt een goed gesprek met je gevoerd, dat zal er ongetwijfeld mee te maken hebben dat je al een vriendje hebt en ik daarin enorm seksistisch ben, maar ik ga lekker Sammy blamen, door hem heb je een hekel aan me, dankjewel Sammy (Krijg je terug voor Regirock!). Je hebt vrij obvious een goed gevoel voor humor, makkelijk mee te praten, aardig, soms een beetje raar, maar daar hebben we onze psychologische bijstand voor. 7.4
Batbeetje45 Batsieflatsie, mijn ouwe trio buddy, ik ben blij jou ook nog steeds in dit lijstje te zien, ik geloof dat je op een gegeven moment hebt getracht een leven te vinden en toen binnen n maandje met hangende pootjes bent teruggekeerd, wel terecht natuurlijk, ik kan het je niet kwalijk nemen dat je niet zonder de kwaliteitsgrappen van Davy kon. Je bent altijd wel gezellig, hebben zo nu en dan lekker samen zitten stalken en lekker ****ed op gesprekken gehad, je minigolf skills zijn twijfelachtig, maar jullie laten me nog meedoen, ondanks dat ik vaak nogal inactief ben. 7.8
Crimson Chin Geen idee wie je bent, spreek me is aan op skype, gaan we n half uurtje lullen over shit en dan geef ik je wel een cijfer ofzo.
De Bezem Frank, ouwe ********, hoe gaat het jongen? Ik herinner me genoeg kwaliteitsnachten met jou, toen we lekker met Claya tot een uur of 5 zaten te bellen, dat waren wel de tijden. We moeten die Belg weer is dwingen om met ons te komen spelen ofzo, anders gebeurt het niet, nooit gedacht dat van ons drieën zij de eerste zou zijn die een leven zou vinden, je claimde heel even dat je een leven had, we wisten allebei dat het niet zo was, maar dat maakt je natuurlijk niet minder awesome. Ik moet nu even goed na gaan denken wat ik je ga geven, maar aangezien je een inactieveling zoals mwuah erbij hebt gezet, denk ik dat je wel tevreden kan zijn met je 9.2 (2x zo hoog als je cijfer voor Nederlands ;o)
Gekkootje Boeit me niet echt wat er met hem is, ik zag vroeger potentie in je, bleek onterecht te zijn, 4.
Genade
Genius
Heir of Carthago
Initia
Jaspenia
KingSpartacus
Mitchjol
Neusje
RabbidRobin
Rutger
Sanhal
SignLady
Tristiano
Wouterjs
Ydeger
 

DeletedUser9104

Gast
Araluen
Koekje :)
Ik was even bang dat je je gezonde verstand verloren was, maar eventjes vakantie heeft je goed gedaan. Gelukkig maar, want we willen graag nog forummodjes overhouden ;) {7/10}
Archer of Doom
Ik heb geen idee wat er met jou gebeurt is, maar het is niet echt om vrolijk van te worden. Jammer. Je was best een prima gast. {5/10}
AriChibi
Het wordt gewoon tijd dat we elkaar een keer langer zien dan een paar awkward minuten op Utrecht Centraal o_O
Verder al veel leuke gesprekken met je gehad, over leuke en helaas ook over minder leuke onderwerpen. Gelukkig doet dat niets af aan het feit dat je een leuke meid bent :)
{9/10}
Batbeetje45
Het duurde eigenlijk veel te lang voordat ik doorhad dat je naam niet batbeertje, maar Bat beet je was x)
Verder mag ik je wel, je bent meestal wel hard, maar ach. Dat word je vanzelf op dit forum. {8/10}
Crimson Chin
Geen idee wat ik van je moet vinden... Denk dat ik het maar houd op dat je best prima bent {6/10}
De Bezem
Tja... Heb je eigenlijk lang niet meer echt gesproken, maar het bellen laatst was best gezellig :) {7/10}
Gekkootje
Ken je eigenlijk niet zo goed, ik weet wel dat ik je mag. {7/10}
Genade
Vind je de laatste tijd alleen maar toffer worden. {7/10}
Genius
Ik had niet verwacht dat je 14 zou zijn. Steek dat maar als een compliment in je zak ;) {7/10}
Heir of Carthago
Jammer dat je een ban hebt, je was namelijk een prima wvw-speler :( {8/10}
Initia
Tja... Je hebt een beetje rare acties af en toe. {4/10}
Jaspenia
Ook iemand met wie ik graag een potje wvw speel. {8/10}
KingSpartacus
Beetje rare dude. Woont waarschijnlijk veel te dichtbij. Stiekem best oké, maar nu weer foetsie? {6/10}
Mitchjol
Ik ga hier maar niet teveel worden aan vuil maken, maar wat mij betreft behoor je tot de selecte groep mensen die ik liever niet zie op een forum. {0/10}
Neusje
Al sinds ergens op Epsilon een super coole neus :p
{9/10}
RabbidRobin
Ik mis je wel als forummod, maar ik snap je keuze. Echter mag je wel weer iets positiever worden over het forum, we willen niet een kerkhof creëren? {7/10}
Rutger
<3
Ik zal jullie verdere details besparen ;)
Oja, voordat ik het vergeet. Je bent een stiekeme Alpha :p
{10/10}
Sammy95
Je blijft ontzettend kjoet met je roze armbandje ;3
Het word ook gewoon echt tijd dat we een keer gaan meeten, want ik weet zeker dat het wel moet lukken om een gesprek te houden. Daarnaast ook een taalliefhebber :D
{9/10}
Sanhal
Voordat je mod werd sprak ik je vrij weinig, maar je hebt eigenlijk sinds je geen mod meer bent je weten op te werken tot iemand die ik mag. Verder ben je schattig en hou je van lieve films (Big Hero 6)
{8/10}
SignLady
Owh nee, ik ga niet iets positiefs hier over mezelf schrijven. Dat wordt hem niet :(
{-/-}
Tristiano
Ik weet niet in hoeverre het positief is, maar als je een vrouw was geweest, zou menig forumganger je **** oid noemen :x
Maar verder ben je aardig, iemand van de oude garde die ondanks een lange perma toch gebleven is. {8/10}
Wouterjs
Eerder kende ik je niet echt, maar ik moet zeggen sinds je een ban hebt ik je meer en meer spreek en ik me ook meer en meer afvraag waarom je een ban hebt :(
Gelukkig kunnen we bij TW2 nog samen spammen :O
{8/10}
Ydeger
Yde, ik moet eerlijk zijn dat iedere dag veranderd hoe ik over je denk, maar over het algemeen is het positief. {7/10}
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Crimsons Hoge Punten

Araluen is een mod die een burn-out lijkt te hebben. Zijn gebruik van de Nederlandse taal is soms ondermaats. 6/10

Archer of Doom houdt net zoals mij van voetbal. Hij is wel meestal de persoon die (onbewust?) grappen verstoort. Verder merk ik ook dat hij (onbewust?) nogal veel verlinkt. Tot nu toe was hij toch altijd aardig tegen mij, dus vandaar een welverdiende 8/10

AriChibi is mijn vragentopicspammaatje x) Een intelligente, jonge vrouw die weet wat ze wil. Ze is een beetje onzeker maar die onzekerheid weet ze zeer goed te camoufleren. Ik heb je gebruikersnaam trouwens ontleed en ben tot de conclusie gekomen dat die uit twee delen bestaat :p 9/10

Ik heb het gevoel dat batbeetje45 de laatste tijd minder actief is op het forum x)

C-Hero post vaak in nachtwaker. Neutrale 7/10

Crimson Chin is superheld met een vrije geest en een overvloed aan nuance. We begrijpen elkaar. 9/11

Tot nu toe is De Bezem een vriendelijke, behulpzame jongeman. 8/10

Geen idee wie Gekkootje is.

Genade organiseert verschillende forumspellen en doet dat goed. 8/10

In de meeste posts van Genius bemerk ik een negatieve ondertoon, maar dat kan ook aan mij liggen. Hij noemt mensen die hij niet kent graag noob. Misschien is hij wel tof als je hem beter kent. 7/10

Heir of Carthago is een leuke en slimme kerel. Soms nogal impulsief, maar hij zegt waar het op staat. Een gezonde deugniet. 9/10

Initia, hij is net zoals Dora een nieuwsgierige meid met veel fantasie. 7/10

Jaspenia krijgt een 7/10.

KingSpartacus is de ideale burger. Als er iets misloopt is het zijn schuld niet, maar de schuld van de gemene buitenwereld. Hij leeft zeker niet op de rand van de samenleving en is zeer intelligent. 3/10

Mitchjol is de verrijzenis van Jezus Christus himself. Hij verspreidt het woord van de Heer en maakt van de wereld een betere plek. Hij kan zelfs vier gedaantes aannemen: Danny, Mitchjol, Jezus en God. Danny zou graag priester worden, op die manier wil hij in contact komen met kinderen en vrouwen, die hij graag op een persoonlijke manier helpt. Jezus mag zijn haar wel wat vaker wassen en zijn stinkende adem ruik je door je scherm. ∞/10

Neusje zie ik soms posten in een Skype-chat. 7/10

RabbidRobin geeft altijd een zeer goed onderbouwde mening. 7,5/10

Rutger is een tsundere. Hij is best aardig als je hem een beetje kent, nors en afbrekend als je hem niet kent en is een slimme jongen. Hij is een bastard. 8,5/10

Sammy95 is een kerel met een fantastisch gevoel voor humor. Ik ben fan van zijn schrijfstijl. Graftak. 9/10

Sanhal is altijd aardig. 8/10

SignLady is ook altijd aardig. 8/10

Tristiano krijgt van mij een 7,5/10 na een halfuurtje lullen.

Wouterjs is meestal vriendelijk. 7,5/10

Ydeger ken ik niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Araluen Ik vond koek altijd tof en hij heeft een geweldige stem, maar blijkbaar zijn zijn modereerzaakjes niet helemaal op orde ofzo, weet ik het, ben niet zo gek actief lol. 7/10 ofzo.
Archer of Doom STINKNOOB LOL 0.5/10
AriChibi ArieKippie vond ik altijd dat je naam was, wel tof denk ik 7.5/10
Batbeetje45 Bart is eindbaas 9/10
Crimson Chin Toffe nieuwerd 7.2/10
De Bezem Arrogante zak maar wel terecht dat hij zo arrogant is want hij is best wel heel erg geweldig 69/10
Gekkootje Was wel cool, maar weet niet waarom ik m in de lijst heb gelaten want inactief 6.5/1
Genade Had altijd gedoe met deze man, maar valt nu wel weer mee 6
Genius Wel oke denk ik, broekieboy zeurpiet 7/10
Heir of Carthago Ja wel een geinig ventje hoor! 7.2/10
Initia Ikdurfniksoverhemtezeggenuitangstvooreenvunzigeopmerking/10
Jaspenia Jas*****/10
KingSpartacus Nog steeds rare praat ondanks dat hij er niet meer is. 6/10
Mitchjol Ja, nee. 3/10
Neusje Mien moat. Al vele gamesessies met deze man en Riptan gehad, altijd feest. 10/10
RabbidRobin Cool konijn, niks over te zeggen though. 9.5/10
Rutger Ook baas joh lachen 9.5/10
Sammy95 NIEUWERD (LOL NO SARCASM TOP KEK) aangezien ik hoger heb krijg jij dat nu ook lol kek 9.5/10
Sanhal Sandaal my man, lollig persoon 7/10
SignLady Iljavelissa is een coolere naam, gr. 2389357345783783/10
Tristiano My man Riptan, met JOEL een van mijn 2 main mannen. 10/10
Wouterjs Kan ermee door/10
Ydeger Veel te slim joch. 7/10

IK BEN TE LUI VOOR LANG COMMENTAAR GROETEN.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser22575

Gast
Araluen: Was wel leuke forumganger. 7/10
AriChibi: ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ????/10
Batbeetje45: Bah. 1/10
Crimson Chin: Wel leuk mee gepraat in NW :). 8/10
De Bezem: Bah, goud****. 2/10
Gekkootje: Nooit problemen mee gehad :). 8/10
Genade: Geen idee wat ik hierover moet zeggen. 6/10
Genius: Grepo noob. 7/10
Heir of Carthago: Tja, gaat beter tussen ons :O. 6,5/10
Initia: Uhm. 5/10
Jaspenia: Beetje verdwenen, staat altijd open voor discussie. 6/10
KingSpartacus: Wel aardige gast. 7/10
Mitchjol: -10/10
Neusje: Bah. 1/10
RabbidRobin: Zelfde als Jaspenia. 6/10
Rutger: 7/10
Sammy95: Iets minder bah nu we alliantiegenoten zijn. 4/10
Sanhal: Zie ik af en toe op skype :). 7/10
SignLady: Heb ik nooit echt contact mee gehad volgens mij. 5,5/10
Tristiano: Bah. 3/10
Wouterjs: 10/10
Ydeger: Geniaal. 7/10
 
Bovenaan