• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wat Vind Jij Van? #7

DeletedUser3865

Gast
Mijn geweldige (extra ingekorte) lijstje 8-)
Araluen:
De moderator van het spellenforum, heeft/had het daar ook erg lastig mee. Leek zijn taak eerst niet bepaald goed te doen. Maar heeft zijn methode of verandert, of heb ik verkeerd beoordeeld. Is duidelijk verbeterd sinds de eerste keer dat ik hem sprak (ongeveer 5 jaar geleden op Zeta). 7/10
Archer of Doom:
Geen idee wat ik van hem moet vinden. Hij is af en toe vooral erg irritant. Claimt gewoon sarcastisch te zijn, maar ik weet het niet. 6/10 dus maar.
AriChibi:
Een van de weinige meiden hier op het forum, en heeft daardoor dus ook erg veel volgertjes. Die volgertjes zijn vooral erg irritant. Vind Sammy helemaal geweldig, zoals zovelen hier. Kijkt anime, dus das sowieso een pluspuntje. Is zelf wel aardig geloof ik, maar ik spreek haar niet bepaald vaak. 7/10
Batbeetje45:
Bats! Kan heel erg vervelend zijn, en is vooral ontzettend lomp. Maar ik mag hem! 9,5/10
Crimson Chin:
Spreek ik ook niet zo vaak. Maakt ook niet zoveel indruk, wss omdat de meeste opmerkingen van hem gewoon beter te negeren zijn. Net zoals die van Archer of Doom. Maar hij doet ook nog wel serieus, dus: 6,5/10
De Bezem:
De Baard! Ken ik al heel lang, weet niet meer sinds wanneer, of van het AF/ingame. Is nog altijd een baas naar mijn mening, ook al spreek ik hem nauwelijks meer. 9/10
Genade:
Is een heel stuk verbeterd sinds de laatste keer dat ik hier actief was. Maar heb ik nog niet zo vaak gesproken eigenlijk. Dus maar een 6,5/10
Genius:
Een 14-jarige Belg die zijn naam niet altijd eer aan doet. Kan je wel mee lachen en is over het algemeen wel aardig. 7/10
Heir of Carthago:
Geen idee, is eigenlijk al geband sinds ik weer actief werd :p 7/10
Initia:
Tja, weet niet echt wat ik over hem moet zeggen. Is jong en gedraagd zich ook zo, ook al denkt hij van zichzelf dat hij best wel volwassen is geloof ik. Dit wordt toch wel mijn eerste onvoldoende, 5/10
Neusje:
Ken ik even lang als Araluen en ook van Zeta. Mag ik wel meer dan Araluen en is eigenlijk verder ook niet te vergelijken met hem. Gamed vooral veel met Tristan en spreek ik dan ook niet zo vaak. Maar hij is wel gezellig. 7,5/10
RabbidRobin:
De beste Belg van het forum. Sinds hij geen mod meer is klaagt hij vooral heel erg over/op de mods/Kroenuh. 8,5/10
Rutger:
Niet de subtielste, maar toch aardig als je het mij vraagt. Heb ik eigenlijk niks interessants over te vertellen. 9/10
Sammy95:
Ken ik al erg lang, geen idee hoe lang. Vond ik vroeger altijd een baas (vooral omdat hij ook uit 1995 is, het bazenjaar). Is wel erg irrittand (:p) als het op spelling aan komt. Veel mensen vinden hem tegenwoordig ook nog steeds een baas, maar zover zou ik niet meer willen gaan. Is wel aardig, en valt mee te lachen. 7,5/10
Sanhal:
Zie ik nauwelijks hier. Is een fan van Toothless, dus mag ik wel. Is ook aardig, en vooral erg rustig. 8/10
SignLady:
Heeft haar naam verandert, niet ten goede als je het mij vraagt. Heeft ook een beetje een leven gevonden en is daarom hier niet zo actief, wat wel jammer is. Heeft in tegenstelling tot de meeste meiden hier geen compleet gevolg, dat mag ik wel. Is meestal aardig en bij vlagen erg vervelend. 8,5/10
Tristiano:
Wou ik eigenlijk weglaten, maar daar heb ik bij hem niet echt een reden voor. Is af en toe namelijk nog wel online hier, en spreek ik op Skype ook nog wel eens. Is vooral druk met gamen met Neusje enzo.
Wouterjs:
Heeft hier een permaban geloof ik, dus spreek ik hier nooit. Vraag me af waarom hij er hier nog bij staat eerlijk gezegd. Is wel aardig als ik hem op het tw2 forum zo zie. 7,5/10
Ydeger:
Vindt mij blijkbaar saai, spreek ik duidelijk dus niet genoeg. Wat ook sowieso we blijkt, want ik spreek hem echt nooit :p 7/10
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Heir of Carthago: Geen idee, is eigenlijk al geband sinds ik weer actief werd 7/10
x)
 

DeletedUser23053

Gast
Mijn lijstje komt ook snel, of ooit, in ieder geval als ik de luiheid overwin en de oplader ga zoeken.
 
Bovenaan