DeletedUser23442
Gast
En wanneer word die uitslag bekend gemaakt?
Vandaag
http://forum.nl.grepolis.com/showth...ate-Mei-2015&p=1064069&viewfull=1#post1064069
En wanneer word die uitslag bekend gemaakt?
Het is duidelijk dat het grootste deel van de spelers een snellere wereld wilt, die is momenteel niet beschikbaar! Alle werelden die open zijn hebben snelheid 1-2..
Ook ben ik van mening dat men naar het ally-limiet had mogen vragen, alle werelden die nu nog open zijn voor registratie hebben een ally-limiet van 100-200. Dit is voor mij al een reden om deze werelden niet te betreden.
Ik wacht met hoop op een ideale wereld, vooral belangrijk hier is dat de snelheid hoog ligt en dat het ally-limiet niet boven de 50 ligt (+ liefst nieuw veroveringssysteem), ik hoop dat Inno eens naar de spelers gaat luisteren!
Resultaten zijn naar wens. Behalve de nachtbonus, die valt mij tegen. Maar als het aan mij zou liggen zou die hele nachtbonus afgeschaft worden.
Kun je mij even bijpraten over dat xerxes. Of bedoel je gewoon die speler?Wat een geweldig initiatief.
Kan je ook de optie erbij zetten met of zonder wereld wonderen?
Of eventueel een wereld waarbij Xerxes weer terug komt.
Met xerxes werd we iig gevochten ipv dat je met de wereld wonderen alleen maar met GS bezig bent
Ik ben het met alles eens, behalve die NB...
Zorg gewoon voor een tweede Corinthe, daar heb je de perfecte instellingen
01:00-08:00 leek mij wel wat hahaha.
Ik ben het met alles eens, behalve die NB...
Zorg gewoon voor een tweede Corinthe, daar heb je de perfecte instellingen