• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wat zit er onder jouw ctrl + v ?

DeletedUser

Gast
[13:49] <marcoknight> Achja, ik probeer wvw.chat soms, maar tristan heeft mij daar geband omdat ik hem niet baas vond
[13:49] <C-hero> marcoknight: Wat?! :O
[13:49] <C-hero> Vond jij Tristan niet baas?!?!
 

DeletedUser3865

Gast
[13:49] <marcoknight> Achja, ik probeer wvw.chat soms, maar tristan heeft mij daar geband omdat ik hem niet baas vond
[13:49] <C-hero> marcoknight: Wat?! :O
[13:49] <C-hero> Vond jij Tristan niet baas?!?!
Het is niet de bedoeling dat je speciaal voor dit topic die dingen kopieert hè ;)

C-hero schijnt op het ogenblik somber te zijn: 16.7% regels bevatte sombere gezichten. :(
 

DeletedUser

Gast
De stengel van deze 60-120 cm hoge plant is niet of nauwelijks gevleugeld, en niet sterk vertakt. De stengel is in het bovenste deel niet gevleugeld. De plant heeft meestal meer dan vier bloemhoofdjes. De stengel groeit vanuit een wortelstok. De aan de bovenzijde donkergroene bladeren kunnen aan de onderzijde zilverig wit zijn. Aan de bovenzijde zijn ze kaal en glanzend[1]. De lancetvormige bladeren zijn gestekeld, en of veerspletig en gekroesd, of plat en ongedeeld. De bloemhoofdjes zijn langgesteeld in schermvormige pluimen, al is het schermvormige hiervan niet altijd even goed te herkennen. De bloemhoofdjes bloeien in een lichtpaarse, soms bijna witte kleur van juni tot en met september. De plant is vaak tweehuizig, waarbij de mannelijke bloemhoofdjes iets groter zijn dan de vrouwelijke bloemhoofdjes.[2] Het haar van de pappus is evenals bij andere vederdistels geveerd, dat wil zeggen van zijhaartjes voorzien. Hiervoor is wel een sterke loep nodig[2]. De omwindselbladen van het bloemhoofdje zijn afstaand maar niet teruggeslagen[2].
 

DeletedUser3865

Gast
[16:31] <@Rubinho> w00t
[16:31] <@Rubinho> 2.000.001 volgers
[16:31] <@Rubinho> !!!!!!!!!!
[16:31] <@Rubinho> ik miste net de 2 miljoen :(
[16:31] <Janiculus> Rubinho --'
[16:31] <Janiculus> Je lijkt wel zo'n fucking Belieber
[16:32] <Janiculus> maar dan van Ariana Grande
[16:32] <@Rubinho> <3
[16:32] <@Rubinho> maar ik had al 3 uur niet gekeken :O
[16:32] <@Rubinho> wat een bazentiming van mij
[16:32] <Janiculus> Omg
[16:32] <@Rubinho> <3
[16:32] <Janiculus> 'al' 3 uur
[16:33] <Janiculus> S-T-A-L-K-E-R
[16:33] <Janiculus> :|
[16:34] <@Rubinho> Ja
[16:34] <@Rubinho> meestal kijk ik om de 10 minuten
[16:34] <@Rubinho> :$
 

DeletedUser

Gast
public boolean acceptabel(String voorstel) {
return voorstel.length() >= 6 && !voorstel.contains(" ");
}
 

DeletedUser

Gast
Onderzoeksvraag:
Welk verband bestaat er tussen stromen, spanningen en vermogens in een serieschakeling, parallelschakeling en een combinatie van een serie- en parallelschakeling?

Natuurkunde verslag :)
 

DeletedUser

Gast
wieckse_witte.jpg
 
Bovenaan