• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolvan van Wakkerdam #160 - Invasion of Endor

Status
Niet open voor verdere reacties.

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
The Invasion of Endor
By RabbidRobin

latest

2ABY Luitenant Kiviett stapte uit zijn ruimtetuig. Achter hem deden 2 stormtroopers en 2 assistenten hetzelfde. Ze hadden alle lichten en geluid gedempt en hoopten nu opgemerkt op Endor te zijn aangekomen. Het was muisstil, hun stappen sneden door de stilte als een mes door boter. Elke stap deed pijn aan Kiviett's oren. Ze mochten niet opgemerkt worden, dat zou alles grondig verpesten. Een tweetal kilometer verder zagen ze de lichten al branden. Het geluid van het dorp bereikte hen niet, maar de lichten waren van mijlenver zichtbaar. Langzaam maar zeker slopen ze steeds dichterbij. Ze hadden geen voertuigen bij of andere zaken die alleen maar onnodig kabaal zouden maken. Ze liepen een dal in, verloren het dorp uit het oog. Gewoon rechtdoor dan maar zeker. Een plotseling kabaal recht voor hen deed hen plots stoppen. Het klonk als zware voetstappen van een of ander groot wezen. Ze keken rond zich, maar zagen niets dan bomen. De nacht was ondertussen helemaal gevallen en de duisternis compleet. Ze waren nu al een tweetal uur aan het stappen, en volledig de weg kwijt. Het terrein was ruw, hier en daar liepen ze bijna in vallen. Een van zijn assistenten was daar al aan gesneuveld en hadden ze moeten achterlaten. Ze zetten enkele stappen en hetzelfde geluid, deze keer kwam het van achteren. Ze draaiden zich om en zagen nog net een Ewok in de bossen springen. Het gezelschap pakte hun geweren en schoten wat in het wilde weg in de bossen, zonder resultaat. Het lawaai kwam dichter, hield aan en werd steeds harder. De expeditieleden schoten in het wilde weg tot Kiviett hen gebaarde te stoppen, maar hun geweer gereed te houden. Helemaal in de war bleven ze toch doorwandelen, in de richting die hen de juiste leek. Ze liepen nog een flink eind door toen ze opeens terug bergop begonnen te lopen. Achter deze berg zou het Ewok dorp moeten liggen. Toen ze op de top kwamen, viel Kiviett zijn mond open van verbazing. Voor hen stond het ruimtetuig waarmee ze op Endor geland waren, naast het schip lag het lichaam van zijn dode assistent, wapens en andere waardevolle spullen ontbraken. Hij draaide zich om, de lichten van Bright Tree Village brandden nog steeds waar ze hadden gebrand. Hij zou ze krijgen, de Ewoks. Maar niet nu. The Empire zou zich wreken. Weldra. Ze kwamen terug...
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Spelerslijst:

1. lightpolis -> Lynch Dag 1
2. labr
3. Heir -> Lunch Dag 1
4. Piet-za / Don -> Lynch Dag 3
5. Sanhal -> Lunch Dag 3
6. Ydeger
7. Heartlion -> Lynch Dag 4
8. Neus -> Lynch Dag 2
9. Jaspenia -> Griagh Dag 5
10. Bert -> Inactiviteit Dag 4
11. Kyraco -> Lunch Dag 2
12. Araluen -> Inactiviteit Dag 4
13. Imrahil -> Griagh Dag 5
14. Fireas -> Griagh Dag 5
15. Nissassa -> Griagh Dag 5
16. Stanjansen22
17. Alice
18. Gekko -> Lynch Dag 5


Overzicht posts:

De Eerste dag

De dag na de eerste dag
De dag voor de Dood
De Bevrijding
BM stemmen in het paars. Lynchstemmen in het oranje. Ewok haten rood. Rood = Slecht. Mensen die in rood posten = Slecht
 
Laatst bewerkt:

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Extra regels & Shizzle:

  • Wees actief. Niet actief betekent dat ik je mag doden. Op eender welke manier en welk moment dat ik verkies. En ik hou er van om mensen te *****n, dus vlak voor dl's ofzo, ik mag het allemaal.
  • Hou je aan de regels, anders mag ik je ook laten sterven, zie boven.
  • Verder mag je alles uit men pm kopiëren en doorgeven, wel mag je geen screens pakken of rechtstreeks doorsturen via forum. Hou het bij het principe: 'Als je het kan faken, is het legaal.' Bij twijfel altijd contact opnemen, hieronder enkele voorbeelden van legale zaken:
    • Plaatje verspreiden
    • Functie van de rol kopiëren en plakken
    • iedereen vertellen wat je kan
    • Een eigen plaatje maken en dat verspreiden
    • Een eigen rol maken en die verspreiden
    • Eender welk plaatje gebruiken en zeggen dat het hetgene van X is en je dat gezien hebt
  • Bij twijfel heeft spelleiding altijd gelijk.
  • Als je vragen hebt, stel ze dan. Indien dingen onduidelijk waren is dat jullie fout.
  • De spelleiding heeft altijd gelijk, discussie heeft geen zin.
  • Zwarte dood is afwezig, dit roepen heeft dan ook geen effect.
  • Ik kan je laten doodvallen voor het roepen van zwarte dood.
  • Ik kan je laten doodvallen omwille van spelbederf als het mij uitkomt.
  • Iedereen wordt geacht de regels te hebben gelezen. Zoniet, moet je ze toch volgen.

Hoe maakte Rabbid de plaatjes:
oftewel: hoe maak ik zo'n plaatjes?
1. Kies een afbeelding en vergroot/klein hem naar onderstaand formaat:
285 x 320 pixels.

2. Zet de foto in sepia-tinten.

3. Zet bovenaan de naam van je rol bijv: "Rayman"
Grootte: 28 (Bij te lange namen kleiner uiteraard)
Lettertype: Franklin Gothic Heavy
Kleur: Naar keuze
Vet

4. Voeg een kleine tekst toe aan je personage.
Kleine omschrijving. Niet te veel in-depth gaan,
eventueel een hint naar de rol. Niet meer.
Grootte: 14
Lettertype: Franklin Gothic Heavy
Kleur: Naar keuze
Vet en soms gecentreerd.

Welke info mogen jullie allemaal nog hebben
- Iedereen heeft pm. Daarin eerst een plaatje met personage en beetje uitleg, daaronder rol en daaronder wat je exact moet doen.
- Ewoks zijn goedjes.
- Slechtjes zijn slechtjes.
- Rabbid is spelleider
- 18 deelnemers betekent dat niet elk personage uit het main-verhaal erin zit.
- Wolven weten welke personages in het spel zitten en welke ze kunnen claimen.
- Meeste neutraaltjes weten welke personages in het spel zitten en welke ze kunnen claimen.
- Veel succes
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser21204

Gast
Succes iedereen!
Dat dit net zo'n mooi potje mag worden als het vorige Star-Wars potje :D
 

DeletedUser21575

Gast
Succes allen!

Imrahil (en Marc200) zijn wolf / Sith / Empire.
Fireas is een baas.

Wel stom dat Rabbid er gelijk een halve tutorial bij pleurt. Vorige ronde (#79) konden we nog leuk stiekem photoshoppen zonder dat iemand het door had.
 

DeletedUser21204

Gast
Imrahil, ik zie nog wel wat ik hiermee doe....
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan