• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Kaatsheuvel #207 - De Efteling deel 2

DeletedUser26715

Gast
zozo jullie hebben het niet echt goed gedaan begrijp ik.
eerste keer wolf en nu al flawless dat belooft wat voor de toekomst :D:D:D
 

DeletedUser27931

Gast
gg
iedereen

Ik vond het wel een leuke eerste pot als wolf :)
Alleen ik heb wel 3 keer gedacht dat ik dood zou zijn :p
 

DeletedUser18363

Gast
Denk dat dit potje ook wel weer bewijst dat zonder netwerken niemand überhaupt moeite doet om iets te doen x)

WVW is a dead game.
 

DeletedUser26715

Gast
vorig potje is niet gewonnen door wolven en netwerk stond uit
 

DeletedUser27931

Gast
wat het is met netwerken. Het is leuk, maar het word ook wel iets te makkelijk. (denk ik)
 

DeletedUser21575

Gast
Denk dat dit potje ook wel weer bewijst dat zonder netwerken niemand überhaupt moeite doet om iets te doen x)

WVW is a dead game.
Ik had zelf ook niet goed gekeken van te voren. Niet netwerk potten zijn doodsaai. En dan was er nu in de klaagmuur ook niet echt veel optie om je visoenen te communiceren x)
 

AriChibi

Hydra
Aangezien niemand m post.
Dit was mijn afscheidsbrief en meme:

Hoi ik ben Billy en dit is mijn spreekbeurt
୧( ಠ Д ಠ )୨ AAAAAAAA ୧( ಠ Д ಠ )୨
 

DeletedUser27931

Gast
Rollen:


Het Wit Wief is een geest bekend van Baron 1898 als enge geest die alles saboteert en kan elke DL de speciale acties van iemand laten mislukken. Als je bv voor DL 1 instuurt om een speler te saboteren, dan zal de speler tijdens DL 1 en op dag 2 geen speciale acties meer kunnen doen. Stuur dus naar de spelleiding wie je wil saboteren. Spelers krijgen niet te weten waarom hun acties mislukken als daar meerdere mogelijkheden voor zijn, en sommige speciaaltjes, zoals het orakel, hoeven niet eens te merken dat hun acties mislukken. De sabotagewolf kan niet twee keer achter elkaar dezelfde speler saboteren.
Als hij een burger probeert te saboteren, komt deze achter de identiteit van de sabotageweerwolf!


Ik vond deze rol wel heel erg moeilijk, want ik heb hem uit eindelijk niet gebruikt. Je weet eigenlijk nooit wie wie is, dus dat maakt het heel erg lastig. Maar voor de rest was het een leuke pot, op de inactiviteit na dan....
 

DeletedUser25006

Gast
Klaagmuur

Hoi ik ben Billy en dit is mijn spreekbeurt
୧( ಠ Д ಠ )୨ AAAAAAAA ୧( ಠ Д ಠ )୨

Wist je dat bij het bestuderen van meer dan 20.000 struisvogel gedurende de laatste 80 jaar, er geen enkel geval is vastgesteld dat een struisvogel zijn kop in het zand stak?

Wist je dat wereldwijd, 23% van de defecten aan fotokopietoestellen te wijten zijn aan mensen die hun achterwerk probeerden te kopiëren?

Wist je dat als je 8 jaar, 7 maanden en 6 dagen zou schreeuwen, je genoeg geluidsenergie geproduceerd hebt om 1 kop koffie te verwarmen?

Wist je dat als je 6 jaar en 9 maanden scheten zou laten, je genoeg gas hebt geproduceerd de energie van een atoombom te evenaren?

Wist je dat een mier slechts één keer per 1 à 2 minuten ademhaalt?

Wist je dat De langste plaatsnaam 168 letters lang is? De langste plaatsnaam ter wereld is ‘Krung Thep Mahanakhon Amon Rattanakosin Mahinthara Ayuthaya Mahadilok Phop Noppharat Ratchathani Burirom Udomratchaniwet Mahasathan Amon Piman Awatan Sathit Sakkathattiya Witsanukam Prasit’. Dit is de officiële naam voor de stad Bangkok in Thailand.

Wist je dat travestie voorkomt onder inktvissen?

Wist je dat mannelijk okselzweet vrouwen kalmeert?

Wist je dat als je met je hoofd tegen de muur slaat, je 150 calorieën per uur verbruikt?

Wist je dat er niet één normaal Nederlands woord rijmt op het woord “twaalf”?

Wist je dat het onmogelijk is om aan je elleboog te likken (voor normale mensen)?

Wist je dat het orgasme van een varken 30 minuten duurt?

Wist je dat een mier 50 maal zijn eigen gewicht kan tillen, 30 maal zijn eigen gewicht slepen en altijd op zijn rechterzijde valt als hij vergiftigd is?

Wist je dat 60% van de mensen naar het toiletpapier kijken na het vegen?

Wist je dat 50% van de bankovervallen op vrijdag gepleegd worden?

Wist je dat het in Californië verboden is om sinaasappels te eten terwijl je aan het zwemmen bent?

Wist je dat maar 55% van de Fransen deo draagt?

Wist je dat een vliegveld in Engeland de muziek van Tina Turner gebruikt om vogels van de landingsbaan te jagen?

Wist je dat je lijdt aan arachibutyrofobie als je bang bent dat er pindakaas tegen je gehemelte blijft plakken?

Wist je dat de meeste koeien meer melk geven als ze naar muziek luisteren?

Wist je dat er jaarlijks 17 Amerikanen overleiden door onkundig gebruik van een föhn?

Wist je dat je konthaar in verbinding staat met je ogen?

Wist je dat meer dan 50% van de wereldbevolking nooit een telefoongesprek heeft gehouden?

Wist je dat er gemiddeld 100 mensen per jaar stikken in een balpen?

Wist je dat vrouwen twee keer zo vaak met hun ogen knipperen als mannen?

Wist je dat de meeste mensen banger zijn voor spinnen dan voor de dood?

Wist je dat je ogen altijd even groot blijven, terwijl je neus en oren doorgroeien?

Wist je dat de totale lengte van je bloedvaten 100.000 kilometer is? dat is te vergelijken met een dubbele reis om de wereld.

Wist je dat een vrouw gemiddeld 2,2 jaar van haar leven in de badkamer doorbrengt?

Wist je dat olifanten de enige dieren zijn die niet kunnen springen.

Wist je dat 80% na het lezen van deze klaagmuur geprobeerd heeft aan zijn of haar elleboog te likken?

Wist je dat duizend stampende mensen in de Efteling een aardbeving met een kracht van 1,2 op de schaal van Richter kunnen veroorzaken?

Wist je dat Amerikanen gemiddeld één hectare pizza per dag eten?

Wist je dat het ‘peace-teken’ dat in de jaren ’60 zoveel gebruikt is van oorsprong een teken voor de dood is?

Wist je dat slechts één op de miljard mensen 116 of ouder wordt?

Wist je dat in 207 potjes wvw op het grepolisforum; Nissassa, Dutchgirl Kalgar en Voetbalp10 de enige wolven zijn die een winst behaalden in een potje van 15 of meer spelers, zonder dat er een slechtje stierf?
 

DeletedUser21575

Gast
de goedjes, je kan gewoon zeggen wat je bent. Dan moet je die personen wel vertrouwen, maar uiteindelijk kom je er samen wel uit...
Ja maar als ik jouw vertrouwen win als wolf, netwerk met de ziener en zo alle speciaaltjes leer kennen.. Kunnen we met de wolven de perfecte targets lunchen en infecteren? :p
En met het netwerk zo de lynches sturen dat de wolven niet doodgaan =)
 
Bovenaan