• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Kaatsheuvel #217 - De Efteling deel 3

DeletedUser28459

Gast
Waarom zo hard vissen naar bm?

e: waar staan de rollen:O
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser28458

Gast
Efteling habitant salutem ,

Est post plura saecula solum latentis periculi inauditum. Aut tam inaudita est. Haec mala facta maiorum et nunc urgeri ad officium consummare. Infortunatus satis est malum et nidificas in co-incolae Efteling. Et ideo ferre cogimur haec figura ad malum finem. Hoc slechtjes daemones mali profundo inferni interficerentur omnes vivere volumus xliv.
Ad finem huius bring est calamitatem, in tantum partium Efteling placuit operari pro commodis plebis ageret. Occumbo album est sto, Weedish. Haec victoria gratias gratis dux ascendit supellectilem dabit tibi ad suffragium ad hoc guy. Id est, ut ego sumo a pars quaedam network ludum, nos have a valde dolendum defectubus. Quis scit, cum non stabit in me in album, id eris altera maior, quod valde dolendum non superesse quod potui praedixerint.

Geachte mede-inwoners van de Efteling,

Er ligt, na een aantal generaties rust te hebben gehad, een ongekend gevaar op de loer. Of nou ja, ongekend ook weer niet. Dit kwaad heeft onze voorouders lastiggevallen en is nu terug om het karwei af te maken. Onfortuinlijk genoeg heeft dit kwaad zich genesteld bij onze mede-inwoners van de Efteling. Hierdoor zijn we gedwongen erachter te komen wie deze omstandigheden tot een slecht einde willen brengen. Deze slechtjes, demonen, het kwaad uit het diepst van de hel, moeten allemaal uitgeroeid worden zouden we deze catastrofe willen overleven.
Om een einde te brengen aan deze rampspoed heeft de enige politieke partij van de Efteling besloten zich actief in te zetten voor het welzijn van het plebs. Bovenaan de lijst sta ik, Weedish. Deze charismatische leider zal de goedjes de overwinning bezorgen als JIJ op deze snuiter stemt als burgemeester. Aangezien dit een netwerkpotje is zal ik ook partijleden aannemen, we hebben helaas een tekort. Wie weet sta jij straks onder mij op de lijst, wat betekent dat je de volgende burgemeester wordt, mocht ik ongelukkig genoeg dit onheil niet overleven.

Stem een veilige Efteling, stem Weedish
 

DeletedUser27427

Gast
Ik stem op Genade. Ik geloof dat hij meestal wel goed doordachte beslissingen neemt en dat is toch één van de belangrijkste kwaliteiten voor een bm. Een aantal spelers zijn nieuw voor mij, dus bij hen wil ik eerst zien hoe ze spelen voor ik ze eventueel kies als bm.
 

DeletedUser28458

Gast
Ik stem op Genade. Ik geloof dat hij meestal wel goed doordachte beslissingen neemt en dat is toch één van de belangrijkste kwaliteiten voor een bm. Een aantal spelers zijn nieuw voor mij, dus bij hen wil ik eerst zien hoe ze spelen voor ik ze eventueel kies als bm.

"Ik geloof", klinkt twijfelachtig. Speel je hier niet vaker?
 

DeletedUser27427

Gast
Dat wel, alleen speelde Genade hier het afgelopen jaar niet vaak. Toch heb ik door mijn ervaringen met hem voldoende reden om op zijn beslissingen te vertrouwen.
 

AriChibi

Hydra
Beste mensen, er is niemand binnen de muren van de Efteling die de regels van het leiderschap beter kent dan ondergetekende, doch als jullie het paleis van de directie willen bezoeken, mogen jullie uiteraard bij mij op audiëntie komen. Dit is mits jullie je volgens de regels kunnen gedragen. Stem op AriChibi voor een ordelijk en eerlijk verloop van dit potje, dank jullie wel.
 

DeletedUser21356

Gast
Genade
Sorry Ari, maar met deze spelers hebben we meer aan Genade dan aan jou. :O
 

DeletedUser28076

Gast
Genade
Sorry Ari, maar met deze spelers hebben we meer aan Genade dan aan jou. :O

Helemaal met je eens, alleen omdat ik heb gehoord dat soms de rollen niet 100% random worden verdeeld, denk ik dat er nog best wel een kans kan zijn dat Genade een wolf (hoe noem je ze ook al weer in de Efteling?) is. Toch kies ik voor hem als BM, maar ik ben wel super benieuwd wat hij gaat doen.

Genade
 

DeletedUser25006

Gast
080117spread.png

Beste inwoners,

Welkom bij de officiële vergadering en benoeming van de nieuwe parkmanager, welkom in Raveleijn!
Niets is beter dan dit prachtige decor om de stemming te laten plaats vinden.

En zo gingen alle inwoners naar de stemhokjes die stonden opgesteld voor het grote klokkengebouw. Na dat alle inwoners hadden gestemd haalde de parkdirectie de stemmen op en werden deze in het kantoor geteld. De parkmanager stond na 10 minuten terug boven op het bordes van het grote klokken gebouw en sprak:

Beste inwoners,

een warm welkom en een hartelijk applaus voor Genade, de nieuwe parkmanager!

Vier feest, eet en drink en dans er is genoeg voor iedereen!

Hulde aan de nieuwe parkmanager!
 
Bovenaan