• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Kaatsheuvel #217 - De Efteling deel 3

DeletedUser28076

Gast
Bekijk het eens uit een ander perspectief. Het zou niet netjes zijn als het achter je rug om word gezegd...

Dus als je het uit dit perspectief bekijkt, zou ik hem geen barbaar noemen, maar een gentlevrouw :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser27427

Gast
Misschien stem ik vanavond niet. Ik ben een dagje weg en ik weet niet of ik op tijd terug ben.
 

DeletedUser21204

Gast
Bekijk het eens uit een ander perspectief. Het zou niet netjes zijn als het achter je rug om word gezegd...

Dus als je het uit dit perspectief bekijkt, zou ik hem geen barbaar noemen, maar een gentleman :p

Moet het per se een van die 2 zijn? :(
Ik prefereer iets.... minder mannelijks.
 

DeletedUser

Gast
Excuses voor mijn gebrek aan posts tot nu toe. Ik moet weer helemaal inkomen in Weerwolven van Wakkerdam!

In ieder geval: In verband met een onderzoek van de parkdirectie wordt jullie allen verzocht om de naam van jullie rol in een persoonlijk bericht aan de parkmanager (mij) te sturen. Bij voorbaat dank!
 

DeletedUser28459

Gast
Moet je hier een lynch uithalen ja, enigste wat er nog gezegd wordt is succes. Waar zijn die uitlokkingen voor info etc.
 

DeletedUser

Gast
Ik heb AriChibi op Skype gevraagd of ze de naam van haar rol wou geven. Ze weigerde, maar zei dat ze haar rol had 'geroleplayed' en zei dat het 'obvious' zou moeten zijn welke rol ze had. Nou, ik vind het niet obvious.

Als ze goedje is, kan ik haar gedrag niet helemaal verklaren. Immers, als er slechtjes zijn die misbruik kunnen maken van de kennis van rollennamen, zou ze zichzelf toch al in de vingers snijden door te roleplayen. Bij mij de naam van haar rol claimen zou er dan ook nog wel bij moeten kunnen.
Als ze wolf is, kan ik haar gedrag beter verklaren. Het is heel gevaarlijk om nu een naam te claimen, want misschien is de naam niet logisch en val je door de mand. Je prefereert om te wachten totdat er wat mensen dood zijn, zodat je beter kunt inschatten welke claims logisch zijn. Door echter een bepaalde rol of rollen een beetje te roleplayen, houd je de optie over, indien de rol of rollen die je hebt geroleplayed logisch lijkt/lijken, om later te beweren dat je een bepaalde rol altijd al hebt geroleplayed en je claim dus geloofwaardiger over te doen komen.

Voorlopig AriChibi.
 

AriChibi

Hydra
Ik claim geen exacte namen omdat saraceen/welp een optie is, vooral met deze hoeveelheid spelers. Überhaupt claim ik de eerste lunchnacht nog niet, bij niemand niet, zoals ik ook in alle voorgaande potjes heb gedaan. Als iemand gaat lopen manipuleren in mijn privé door te zeggen dat ik dan vast wel een wolf ben, om daar dan een naam mee los te peuteren, geeft dat mij ook niet meer motivatie om dat wel te doen. Dat bezorgt me echter veel meer verdenkingen x).

Ik claim inderdaad (altijd) subtiel of indirect, gewoon voor de keks, ik weet niet of dat bij mensen opvalt.
Enkele oudere voorbeelden van toen ik martelaar met zieke als bijrol was:
[16-1-2017 20:45:15] Roy: Dus, bijrol? :p
[16-1-2017 20:45:21] Roy: Gedachtelezer?
[16-1-2017 20:45:29] Roy: want zo speciaal ben ik
[16-1-2017 20:45:34] xǝɹ-snɯopuᴉ snsʞǝʞ: Misselijkmakend
[16-1-2017 20:45:35] xǝɹ-snɯopuᴉ snsʞǝʞ: Ofc
[16-1-2017 20:45:39] xǝɹ-snɯopuᴉ snsʞǝʞ: Misselijkmakend goed
[15-1-2017 17:35:37] xǝɹ-snɯopuᴉ snsʞǝʞ: Ik ben jihad
[15-1-2017 17:35:41] Thomas: x)
[15-1-2017 17:35:46] xǝɹ-snɯopuᴉ snsʞǝʞ: x)
[15-1-2017 17:35:49] Thomas: Leuke rol. :p
[15-1-2017 17:36:03] xǝɹ-snɯopuᴉ snsʞǝʞ: Mwa niet letterlijk maar ik interpreteer het maar zo :p
[15-1-2017 17:36:16] Thomas: Bedoel je Beul? :^)
[15-1-2017 17:36:23] xǝɹ-snɯopuᴉ snsʞǝʞ: Nee :O
[15-1-2017 17:36:24] Thomas: Oid
[15-1-2017 17:36:54] xǝɹ-snɯopuᴉ snsʞǝʞ: Ik bescherm en nou ja benadeel wolven
[15-1-2017 17:36:56] xǝɹ-snɯopuᴉ snsʞǝʞ: (cool)
[15-1-2017 17:37:04] xǝɹ-snɯopuᴉ snsʞǝʞ: Basically allahu akbar
En vast nog meer, maar Skype kan tijdreizen niet aan. Ondanks deze manier van claimen bij meerdere mensen ben ik toentertijd pas door de saraceen gepakt nadat ik haar direct alles vertelde, dus ik zie niet waarom dit geen werkende tactiek is. Uiteindelijk lieg ik ook niet, maar als ik dan toch mijn rol echt tegen iemand vertel en ik dan de volgende nacht opeens dood ben, heb ik die nacht de dader natuurlijk al aan een vertrouwenspersoon doorverklapt.

Ik speel gewoon safe, denk niet dat dit een reden is om full autismo op mij te gaan. Ik denk dat mensen meer aan mij hebben als ik nog leef, just saying. Als dat niet goed genoeg is, zouden de slechteriken ook wel duidelijk moeten zijn.
 

DeletedUser

Gast
DonFrank.

Helaas is dit niet de gebruikelijke, uitgebreid beargumenteerde stem. Ik heb gewoon over de rest een beter gevoel. En DonFranks BM-post op mij deed een beetje slijmerig en daarmee onecht overkomen.
 

DeletedUser28458

Gast
Om dan toch nog maar wat argumenten tegen Dasios te geven, zodat hij zich tenminste nog ergens tegen kan verdedigen:

Ik stem op Genade. Ik geloof dat hij meestal wel goed doordachte beslissingen neemt en dat is toch één van de belangrijkste kwaliteiten voor een bm. Een aantal spelers zijn nieuw voor mij, dus bij hen wil ik eerst zien hoe ze spelen voor ik ze eventueel kies als bm.

Ik vind deze post zeer twijfelachtig overkomen. Let bijvoorbeeld op het woordgebruik: "Ik geloof" komt over als iemand die twijfelt bij zijn stem, maar toch geforceerd een reden zoekt om op Genade te stemmen. Daarbij geeft hij aan wat extra aandacht te bieden aan de nieuwere spelers, wat in mijn ogen vrij overbodige inhoud is en dus vooral is om af te leiden van de verdere inhoud van de post of om de post wat meer 'body' te geven.

Vervolgens spreekt ik hem hierop aan:
"Ik geloof", klinkt twijfelachtig. Speel je hier niet vaker?

Hij zegt hier voldoende redenen te hebben om in Genade te vertrouwen. Waarom dan eerst zo twijfelachtig posten en nu ineens zo zeker zijn van je zaak, nadat je erop aangesproken wordt? Ari wilde best graag BM worden, waarom geef je haar dan niet je stem? Ik denk dat dit komt doordat Dasios dus geforceerd op Genade wilde stemmen en zo een wit voetje wilde halen bij iemand die hier bekend staat als een sterke speler.

Dat wel, alleen speelde Genade hier het afgelopen jaar niet vaak. Toch heb ik door mijn ervaringen met hem voldoende reden om op zijn beslissingen te vertrouwen.

Vervolgens geeft hij in onderstaande post al aan vandaag niet actief te zijn en misschien zelfs niet te stemmen. Waarom zou je niet op z'n minst gewoon een stem plaatsen, angst om er een goedje uit te stemmen?

Misschien stem ik vanavond niet. Ik ben een dagje weg en ik weet niet of ik op tijd terug ben.

Dit zijn dus een aantal dingen die mij zo snel opvielen en welke leiden tot een slecht gevoel bij Dasios. Verder heb ik helaas weinig interessante dingen gezien en ik lynch niet graag op basis van (in)activiteit.
 
Bovenaan