• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Kaatsheuvel #217 - De Efteling deel 3

DeletedUser27427

Gast
Of ik nieuw ben boeit niet, geef eens een argument.
Ik heb eerder al kort uiteengezet waarom ik op jou stemde. Tegen Kyra's reactie dat je nieuw bent op dit forum kan ik me niet echt verdedigen, aangezien ik hier daadwerkelijk weinig rekening heb gehouden toen ik jouw gedrag beoordeelde. Dat maakt mijn argumentatie dus zwakker.
 

DeletedUser28076

Gast
Het gaat erom dat er de eerste nacht al een Bengel geluncht is. Genade opperde dat dat geen toeval hoeft te zijn, maar dat de wolven doorhadden dat Arichibi een speciaaltje was. Kyraco is iemand die dat soort dingen volgens Genade snel doorheeft en zou daarom één van de wolven kunnen zijn.

Dat maakt het duidelijker :)
 

DeletedUser28076

Gast
Omdat ik niet last-minute wil gaan stemmen: Kyraco

Waarom? Moet je maar ff naar boven scrollen staan genoeg redenen waarom ik haar niet 100% vertrouw..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser27427

Gast
Kyra is nog steeds geen man, hoe zeer je er ook van lijkt te zijn overtuigd. Bovendien mag je wat duidelijker zijn in jouw redenatie. Die stoelt volgens jou namelijk vooral op die van Genade. Genade is echter slecht volgens jou, dus wat blijft er dan volgens jou nog van over?
 

DeletedUser21356

Gast
Omdat ik niet last-minute wil gaan stemmen: Kyraco

Waarom? Moet je maar ff naar boven scrollen staan genoeg redenen waarom ik hem niet 100% vertrouw..
*haar
Voor nu ga ik op Hertog Takkie.
Kyraco vind ik persoonlijk niet verdacht genoeg, ondanks de redenen die Genade aanhaalt. Hertog daarentegen stemt op Kyra met de argumenten van Genade, máár voegt meteen toe dat die eigenlijk niet kunnen kloppen. Het enige argument dat hij zelf toevoegt, is haar stem op Weedish, maar in die stem van Kyra kan ik inkomen, gezien de omstandigheden.

Verder een randopmerking: 'iemand niet 100% vertrouwen' =/= die persoon is Wolf. Ik vertouw namelijk niemand voor 100%, maar maakt dat iedereen Wolf? Neen.
 

DeletedUser28076

Gast
Kyra is nog steeds geen man, hoe zeer je er ook van lijkt te zijn overtuigd. Bovendien mag je wat duidelijker zijn in jouw redenatie. Die stoelt volgens jou namelijk vooral op die van Genade. Genade is echter slecht volgens jou, dus wat blijft er dan volgens jou nog van over?
I don't assume gender, ben gewoon vergeet achtig... (of een idioot dat ik het niet onthou)

Ik heb nooit gezegd dat Genade slecht is, ik heb gezegd dat ik hem niet 100% vertrouw. Ik vertrouw hem nog steeds geen 100%, wel meer dan vanochtend.

Maar ik heb voor de rest niks beters gezien, dus ik moet toch wat en omdat ik toch nog iets wil horen van andere mensen zeg ik het vroeg.
En ja wss stemt nu iedereen tegen mij zoals altijd :) (zelfvertrouwen heb ik niet, niet in WvW als ik de eerste ben die gaat stemmen....)

Dus als iemand met betere theorieën komen, wil ik er zeker wel naar kijken. Maar nu blijf ik haken op Kyraco....
 

DeletedUser28076

Gast
*haar
Voor nu ga ik op Hertog Takkie.
Kyraco vind ik persoonlijk niet verdacht genoeg, ondanks de redenen die Genade aanhaalt. Hertog daarentegen stemt op Kyra met de argumenten van Genade, máár voegt meteen toe dat die eigenlijk niet kunnen kloppen. Het enige argument dat hij zelf toevoegt, is haar stem op Weedish, maar in die stem van Kyra kan ik inkomen, gezien de omstandigheden.

Ik kan weer eens goed voorspellen...
Er zit zeker wel wat in wat je zegt, maar je moet wat en die van Genade is de enige zinnige theorie, en als je Kyraco's stem op Weedish snapt, dan snap je mijn stem toch ook wel? Ik moet toch wat? En ook al vind ik Genade soms wat vaag, ik weet niet hoe die speelt, dus ik kijk kritisch, maar ik ga niet zeggen dat ie slecht is. (Het bericht van vanochtend was vooral op dat hij onze rol namen wou...)

Verder een randopmerking: 'iemand niet 100% vertrouwen' =/= die persoon is Wolf. Ik vertouw namelijk niemand voor 100%, maar maakt dat iedereen Wolf? Neen.

Ik heb dat niet zo gezegd, idk wat Donfrank is, ik weet eigenlijk niks van hem dus ik vertrouw hem niet 100%, eerder 50%(was de eerste in het rijtje van de levende dus daarom koos ik hem ff snel), maar dat betekend niet dat ie wolf is..
 

DeletedUser10470

Gast
Mijn gevoel zegt dat Genade niet goed is. Omdat hij alle rolnamen wilt hebben, maar daardoor ook direct een opening heeft om door te vragen (wat ook gedaan is). Aangezien we met 10 spelers zijn, na vanavond met 8, er waarschijnlijk 2 of 3 wolven zijn, de BM na morgen makkelijk kan winnen als hij wolf is, stem ik op Genade.
 

DeletedUser27427

Gast
Oké, van Luffy gets mad heb ik vandaag te weinig gehoord om argumenten aan mijn redenatie toe te kunnen voegen. Van zowel Kyra als Genade is voor mij nog moeilijk te zeggen of ze slechtje zijn. Ik begrijp Kyra's stem op Weedish, daar ik me zijn redenatie tegen Arichibi nogal bijzonder vond. Ik kan op Genade stemmen omdat hij beweert dat Weedish een goede redenatielijn had en Kyra dus onterecht op hem stemde, maar idat Genade het anders ziet zegt hier denk ik niets over goed of slecht. Ik ga nu voor Hertog takkie.
 

DeletedUser27427

Gast
Mijn gevoel zegt dat Genade niet goed is. Omdat hij alle rolnamen wilt hebben, maar daardoor ook direct een opening heeft om door te vragen (wat ook gedaan is). Aangezien we met 10 spelers zijn, na vanavond met 8, er waarschijnlijk 2 of 3 wolven zijn, de BM na morgen makkelijk kan winnen als hij wolf is, stem ik op Genade.
Vergeet niet dat als hij goedje is, hij de informatie ten goede kan aanwenden.
 

DeletedUser28076

Gast
jammer dit...
Nu gaat een burger dood
ik vertrouw jullie niet..
maar goedjes pak de wolven aan!!!
 

DeletedUser25006

Gast
271116teens2.jpg

Beste inwoners,

Omdat we moeten wachten op de keuze van onze parkmanager wordt de uitslag van de deadline pas later bekend gemaakt.

Kijk vooral naar deze vrolijke foto van Pardoes en Pardijn en geniet van de wachtmuziek.

Met vriendelijke groet,

De Parkdirectie

image.png
 

DeletedUser28076

Gast
Je kan mij er op zetten genade stemt echt nooit op zich zelf. Begrijpelijk hoor, zou het zelf wss ook niet doen...
 

DeletedUser28459

Gast
Ik werk in ploegen en ben net klaar met werken.

Je bent voor mij nog steeds wolf maar aangezien ik hier als nieuwe speler word gezien die nooit wvw gedaan heeft heb ik niet echt zin meer om te spelen.
 

DeletedUser21204

Gast
Al die 'nieuwe' spelers komen van TribalWars en zijn dus wel nieuw met de Weerwolven van Wakkerdam hier, maar niet met Weerwolven van Wakkerdam in het algemeen.

Enfin, ik zal op Kyraco reageren.

In punt 1 beweert ze dat, als ik wolf zou zijn, informatie wat betreft de namen van de rollen van andere spelers ook nuttig zou kunnen zijn voor mij. Dat klopt en ik heb ook nooit het tegendeel beweert, dus ik zie niet direct waarom ze het aanhaalt.

Met punt 2 geeft ze een verklaring voor haar gedrag die mogelijk kan kloppen; het is aan ons om te beslissen hoe waarschijnlijk we het vinden dat die verklaring klopt. Met punt 4 doe je het ook, maar de lunch op AriChibi vind ik nog steeds verdacht. Waarom denk jij dat de wolven haar hebben geluncht? Is het niet iets voor jou om AriChibi te lunchen?

Je verdediging op punt 3 vind ik erg zwak.



Je hebt totaal niet uit kunnen leggen waarom je op Weedish hebt gestemd. Het enige wat ik lees, is dat je hem niet snapte in zijn redenaties. Sinds wanneer vergroot het niet snappen van iemands redenaties de kans dat deze persoon wolf is? En Weedish was degene die de meeste redenaties op het forum zette. Hoe vaak is de persoon die dat doet een wolf? Verder beweer je dat 'juist omdat hij nieuw is', je er 'niet veel achter zocht'? Wel, juist als iemand nieuw is, kun je het hem toch wel vergeven als hij wat onnavolgbare dingen zegt, niet? En hoezo was het alternatief om random op een inactieverd te stemmen? Het was echt niet alsof de rest inactief was en er helemaal niks was gebeurd. En zelfs als dat was, dan is het niet jouw stijl om meteen de enige die niet inactief is te lynchen. Zeker niet om dat te doen met een lynchstem op de deadline waar hij zich niet op kan verdedigen.

Samenvatting: Het enige argument tegen Weedish dat je geeft, is dat je hem niet zou begrijpen, maar dit is geen argument dat hij wolf zou zijn. Verder past het niet bij jou om een nieuwe speler, juist eentje die meteen actief meedoet, op zo'n manier ter dood te brengen als je nu hebt gedaan.

Ik had idd best Ari geluncht kunnen hebben ja, maar dan toch niet vanwege die post die ik kennelijk niet door had :p Ik zeg dan ook niet "ik zou Ari nooit lunchen".

Mijn argumentatie tegen Weedish was niet sterk, dat heb ik ook nergens beweerd. Het was dag 1, en ik heb ervan gemaakt wat ik ervan kón maken; niet veel soeps.
Dus ja, die stem is zwak. Vind je dat genoeg reden tot lynch? Oke, stem maar op me. Ik heb niet meer redenen te geven. Dus dan accepteer ik de stem(men).
 

DeletedUser21204

Gast
Omdat ik niet last-minute wil gaan stemmen: Kyraco

Waarom? Moet je maar ff naar boven scrollen staan genoeg redenen waarom ik haar niet 100% vertrouw..

Valt samen te vatten in "ik volg Genade"?

Verder excuses dat ik niet stemde... Je zou zeggen dat men meer tijd heeft in vakanties, maar in mijn geval blijkt niets minder waar... Oh well, zou er morgen (/vandaag) weer gewoon prima moeten zijn.
 

DeletedUser27427

Gast
Ik merkte dat ik meer tijd voor mijn laatste post nodig had dan ik dacht. Vandaar dat de argumentatie voor mijn stem grotendeels ontbrak en ik die wederom achteraf geef:

De manier waarop Hertog Takkie zijn stem onderbouwde, lijkt op een makkelijke meeloopstem, zo een als vaak bij wolven wordt gezien. Wel vind ik het in dat geval vreemd dat hij degene met wie hij meeloopt, Genade, een slechtje noemt. Dit bracht me ernstig aan het twijfelen, vandaar dat ik erg aan de late kant stemde. De reden waarom ik dan toch op Hertog Takkie heb gestemd is dat ik de rest van de spelers minder verdenk. Dat laatste heb ik in een eerdere post zeer beknopt proberen toe te lichten.
 

DeletedUser

Gast
Oh ja, dat was het probleem met Genade burgemeester maken in potjes met een late deadline. Ik ben er dan nooit tijdens de deadline. :p

@Artifex Nogmaals, als er elke deadline een overzicht geplaatst wordt waarin staat wie op wie heeft gestemd, wordt dat erg gewaardeerd. Oh, en inactiviteitsdoden zouden misschien ook eens moeten gaan vallen. Ik ben wel benieuwd wat voor soort rollen er tussen zitten.

Omdat ik nu al zo laat ben met het doorgeven van mijn beslissing, neem ik aan dat er vanavond geen lynchdeadline is? (Anders hebben we maar een halve dag om te spelen...) Dus dan kan ik nog wel wat langer wachten met mijn beslissing nemen, nietwaar? :p

Welnu, ik zit in een klein dilemma wat betreft mijn beslissing. Uiteraard vertrouw ik mezelf (goh). Op mezelf na is Hertog Takkie de speler die ik het meeste vertrouw dit potje, dus ik vind het enigszins teleurstellend om lynchstemmen op hem te zien. Op Kyra heb ik zelf gestemd, maar ik moet hierbij opmerken dat als Kyra wolf was, ze er waarschijnlijk wel voor gezorgd zou hebben dat iemand anders dan zij meer dan 2 stemmen had gehad. Dat zou namelijk helemaal niet moeilijk zijn geweest, gezien het feit dat drie mensen twee stemmen hadden. Natuurlijk kan het zijn dat haar afwezigheid bij de deadline haar hierin heeft verhinderd. Maar enfin, het zou goed kunnen dat het de keuze is tussen drie goedjes. Ik ga eerst nog wat netwerken voordat ik een beslissing neem, als het toch niet stante pede moet.

Ik wil ook even opmerken dat DonFrank zich uitermate verdacht gedraagt. Hij countert op mij met belachelijke redenen. Waarschijnlijk gaat mijn volgende lynchstem uit naar hem.
 
Bovenaan