• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Kaatsheuvel #217 - De Efteling deel 3

DeletedUser27427

Gast
Je zegt dat je Hertog Takkie meer vertrouwt dan alle andere spelers, exclusief jezelf, inclusief enkele spelers waarover je nog niets of weinig hebt gezegd. Waarom vind je hem zo'n betrouwbare speler? Ik zie namelijk niet waarom hij per se goed zou zijn. Komt het door zijn burgerclaim? Zijn reactie op de stemmen die hij gisteren ontving lijkt enigszins authentiek, maar Hertog Takkie speelt al lang genoeg mee om zoiets te kunnen faken, of denk jij van niet?
 

DeletedUser28076

Gast
Je zegt dat je Hertog Takkie meer vertrouwt dan alle andere spelers, exclusief jezelf, inclusief enkele spelers waarover je nog niets of weinig hebt gezegd. Waarom vind je hem zo'n betrouwbare speler? Ik zie namelijk niet waarom hij per se goed zou zijn. Komt het door zijn burgerclaim? Zijn reactie op de stemmen die hij gisteren ontving lijkt enigszins authentiek, maar Hertog Takkie speelt al lang genoeg mee om zoiets te kunnen faken, of denk jij van niet?

Even tussen haakjes, ik ben best wel een domme speler soms. Ik kreeg steeds meer het gevoel hoe ik slimmer kan spelen enzo. Dit potje ben ik toch al verdacht. Maar toen ik een keer een wolf was, toen deed ik ook al domme dingen en was ik ook bijna dood... Maar toen redde de wolven mij gewoon... Ik zie dat nu niet gebeuren... En tot nu toe ben ik altijd een goedje die word gelyncht. Nou dat zegt niet veel, want ik kan het idd faken, maar meer dan dit kan ik ook niet doen. En als ik vandaag niet dood ga, ga ik morgen wss wel dood so be it......
 

DeletedUser25006

Gast
@Genade Je hebt tot 12u vanmiddag om een keuze door te geven anders besluit de parkdirectie. We gaan hier niet zitten vertragen for no good reason. Daarnaast heb je een overzicht van je keuze in je PMbox op het forum ontvangen.

Verder een mededeling van de parkdirectie: Er komt geen overzicht bij deadlines. Geen discussie mogelijk.
 

DeletedUser21204

Gast
Maar toen redde de wolven mij gewoon... Ik zie dat nu niet gebeuren...

Genade is je anders flink aan het proberen te redden, of niet dan?
(Ik bedoel hiermee niet dat jullie 2 meteen automatisch wolf zijn nu, maar meer dat dit argument nu niet opgaat.)
 

DeletedUser21204

Gast
@Genade Je hebt tot 12u vanmiddag om een keuze door te geven anders besluit de parkdirectie. We gaan hier niet zitten vertragen for no good reason. Daarnaast heb je een overzicht van je keuze in je PMbox op het forum ontvangen.

Verder een mededeling van de parkdirectie: Er komt geen overzicht bij deadlines. Geen discussie mogelijk.

Jo het is Genade.... Die dude is wss hartstikke afwezig tot 12 uur. En zelfs al was het geen Genade... Je geeft hem 1 uur...
Zeg hem gewoon dat hij het moet beslissen op het moment dat hij online komt, ipv dit.
 

DeletedUser25006

Gast
Jo het is Genade.... Die dude is wss hartstikke afwezig tot 12 uur. En zelfs al was het geen Genade... Je geeft hem 1 uur...
Zeg hem gewoon dat hij het moet beslissen op het moment dat hij online komt, ipv dit.

Gisteren na de deadline is die pm naar zijn inbox verstuurt, die staat er al ruim 12u.
 

DeletedUser28076

Gast
Genade is je anders flink aan het proberen te redden, of niet dan?
(Ik bedoel hiermee niet dat jullie 2 meteen automatisch wolf zijn nu, maar meer dat dit argument nu niet opgaat.)

Dan had hij of gewoon gestemd of meteen jou naam gezegd...
Want nu maakt hij er een punt van en valt het alleen maar op. Toen had hij kunnen zeggen, ik koos Kyraco omdat ik al mijn twijfels bij haar had...
 

DeletedUser10470

Gast
Ik wil ook even opmerken dat DonFrank zich uitermate verdacht gedraagt. Hij countert op mij met belachelijke redenen. Waarschijnlijk gaat mijn volgende lynchstem uit naar hem.

Ten eerste counter ik je niet: Je hebt deze DL namelijk niet op mij gestemd.
Ten tweede: Jij hebt al genoeg goedjes eruit gemept.

Genade, mocht de uitslag positief zijn en een slechtje betreffen dan zal ik mijn stem heroverwegen.

Nogmaals: We blijven waarschijnlijk met 8 mensen over, tenzij de wolven inactief zijn. Minus een inactiviteitsdode, dan wint Genade direct als ik lynch ben, omdat de BM dan in de meerderheid is met de slechtjes. Hij probeert al meerdere dagen goedjes verdacht te maken en omdat hij weet dat ik het vermoeden heb dat hij wolf is, zal hij mij eruit willen werken en het zo wéér omdraaien.

Ik roep dan ook op om onze BM te lynchen.
 

DeletedUser

Gast
Artifex, het feit dat ik pas de volgende dag online kom vind ik wel een goede reden om de deadline uit te stellen.
Anyway, ik heb je mijn keuze opgestuurd.
 

DeletedUser

Gast
Ten tweede: Jij hebt al genoeg goedjes eruit gemept.
Oh, ja? Zit je hier niet een beetje te jokkebrokken? Er is dit potje nog helemaal niemand door mijn toedoen doodgegaan, dus ook geen goedje. Proberen jij en je wolvenvriendjes niet een false narrative te creëren?
Ik heb het vermoeden dat wie ik ook zou uitkiezen, er een goedje zou sterven, en de wolven dit zouden aanwenden om mij de volgende dag gelyncht te krijgen. Maar dan zullen ze flink op hun neus kijken.
 

DeletedUser25006

Gast
070416dagweek.jpg

Beste inwoners,

Op verzoek van BM Genius is de stemming vandaag wat opgeleukt. Iedereen mag plaats nemen in een keteltje en ziet daar papier en een pen liggen, daarop kun je je stem schrijven. Neemt allen plaats (Ik adviseer met klem het liedje aan te zetten).

Iedereen neemt plaats in een ketel en de attractie wordt gestart. Lalala lala lal lalala lalala

Iedereen doet na afloop zijn stem in de stembox en Genade vertrekt met de box naar de controle kamer.

Komt allen maar met mij naar de ingang zegt Genade, dan gaan we eens een paar mensen uit het park sturen.

Eens aangekomen bij de ingang begint Genade zijn speech.

Tangowiskey en Wouterjs jullie verlaten wegens inactiviteit de Efteling, paspoort inleveren en weglopen aub!

Als Laatste zal Ik zelf, Genade, het park verlaten, men vertrouwt mij niet en daarmee kan ik niet managen, ik geef mijn functie door aan Hertog Takkie.


En zo gebeurde het dat 3 inwoners de Efteling verlaten..

Toen alle inwoners naar weer naar huis waren en vele bezig waren met de schoonmaak, de kook of met luieren werd er bij Luffy Gets Mad op de deur geklopt. Niets vermoedend deed hij open maar voor hij wat zag kreeg hij een zak over zijn hoofd en werd hij gegrepen.

Eens hij weer kon zien zat hij in het verdwijnselkarretje in de baron. Nog een laatste woord Luffy werd er opgeroepen? NEEaaaaaaaaaaahhhhhhh en hij verdwijnselde zo de afgrond in.


Roc de vogel = Reiziger

Koning Pardulfus = Burger

Lange Jan = Burger

Assepoester = Burger

Indien je wenst een afscheidsbrief te sturen, dan graag in rijm via PM naar de parkdirectie. Danku.
 

DeletedUser21204

Gast
6 spelers.
Wss 3 wolven.
Dan zou BM goed moeten zijn, maar daar ben ik hoe dan ook van overtuigd.

Voor mij is dit een duidelijke DonFrank.
 
Bovenaan