• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Kaatsheuvel #217 - De Efteling deel 3

DeletedUser27427

Gast
En waarom? Je geeft geen reden voor de eerdere stem op Donfrank. Dat begrijp ik omdat er de afgelopen twee dagen al argumenten tegen hem geopperd waren en hij in mijn ogen ook een slechtje lijkt. Nu verander je die stem zonder enige toelichting in een stem op mij. Ik wil graag iets zien waartegen ik me kan verdedigen. Alvast bedankt.
 

DeletedUser21204

Gast
Hertog dude heeft t verpest, we zouden op Dasios stemmen samen, doet ie plots niet meer. Terwijl ik op hem zou stemmen en in de efteling zit dus ofc niet ging wijzigen.

Genade, had m gewoon dood laten vallen x) Hier heb je niets aan.
 

DeletedUser25006

Gast
baron5roll110315.jpg

Niets vermoedend liepen alle inwoners naar Baron 1898, ze wisten niet beter dan dat hier de nieuwe stemming zou plaats vinden. Eenmaal aangekomen kwam DonFrank met het idee om in groepjes van drie in de karretjes te stemmen tijdens de rit, wat leuk!!!!!

Iedereen stemde in en zoals het lot (echt niet, het was pure slechtheid) besliste zaten Hertog Takkie, Kyraco en LittleTiger voorin in het eerste karretje.

Eenmaal vast en net vertrokken klonk het gelach van Frank, Gekko en Dasios, want bovengenoemde zaten niet in een gewoon karretje, ze zaten in het verdwijnselkarretje!

Met een laatste shit en oeps verdween het karretje in de afgrond en weg waren ze.

De Efteling werd ditmaal gewoon door het team van slechtjes!

Hertog Takkie = Roodkapje = Burger
Kyraco = Anton Pieck = Goede heks met levensdrankje voor de lynch
Littletiger = Joris (van Joris en de draak) = Beul V2

Frank = Monsieur Cannibale = Wolf
Gekko = Kapitein Maen = Wolf
Dasios = Olaf Grafhart = Wolf


Gefeliciteerd Wolven!

Graag bedank ik @Jaspenia voor zijn hulp met het balanceren en verhelderen van de rollen!
 

DeletedUser21356

Gast
Jammer van de inactiviteit, anders had het potje er heel anders uitgezien.
Maar het was leuk om nog eens WvW te spelen (en te winnen). :D
 

DeletedUser27427

Gast
Het was een leuk potje inderdaad. Er waren al best vroeg in het spel serieuze verdenkingen, ten opzichte van de afgelopen, vaak vrij inactieve potjes. Daardoor werd het al op dag twee een beetje spannend en interessant. Voor de balans was het echter wel jammer dat alle inactieven goedjes waren. Daardoor hadden wij als wolven een te groot voordeel vond ik, maar toch goed gespeeld, en goed geleid.
 

DeletedUser28076

Gast
Hertog dude heeft t verpest, we zouden op Dasios stemmen samen, doet ie plots niet meer. Terwijl ik op hem zou stemmen en in de efteling zit dus ofc niet ging wijzigen.

Genade, had m gewoon dood laten vallen x) Hier heb je niets aan.

Voor dat iedereen boos word op mij :)
Er waren 3 wolven en 2 actieve goedjes, ik had te laat door dat de inactieve een goedje was.. Daarom stemde ik op gekko (en hopend dat donfrank nog kwam of dasios toch een goedje was.), maar toen ik donfrank zijn stem las wist ik dat we verloren hadden en heb toen niet meer mij stem veranderd..
Dus ja ik lijk misschien "slecht" (Qua speelstijl niet qua rol :p) omdat ik niet op ons afgesproken doelwit had gestemd...
 
Bovenaan