• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakerdam 214 - De stilte

DeletedUser21575

Gast
We gaan toch echt niet Nissassa de VIP-behandeling geven omdat ie toevallig actiefste WvW-speler van het jaar heeft gewonnen.
Als ik niet meedoe staat er wel een andere speler bovenaan in het lijstje met actiefste speler, kijk eens verder dan alleen mijn naam en kijk nou naar waar we het werkelijk over hebben. Wvw gaat dood. Activiteit is daar een groot deel van. Jij geeft aan ik kill woe ik gevaarlijk vind. Sure als dat je reden is kan dat. Bedankt voor het compliment. Maar feit blijft is dat als je active mensen uit een spel met weinig activiteit haalt het spel al snel dood valt. Ik kom voor het spelplezier, niet voor de winst. En of ik dan goed of slecht ben, ik ga ook voor een leuk spel op de eerste plek, winst op een tweede. Als ik massaal spelletjes wil winnen door in mn eentje te spelen ga ik wel patience of mijnenveger spelen.
 

DeletedUser18363

Gast
Als ik niet meedoe staat er wel een andere speler bovenaan in het lijstje met actiefste speler, kijk eens verder dan alleen mijn naam en kijk nou naar waar we het werkelijk over hebben. Wvw gaat dood. Activiteit is daar een groot deel van. Jij geeft aan ik kill woe ik gevaarlijk vind. Sure als dat je reden is kan dat. Bedankt voor het compliment. Maar feit blijft is dat als je active mensen uit een spel met weinig activiteit haalt het spel al snel dood valt. Ik kom voor het spelplezier, niet voor de winst. En of ik dan goed of slecht ben, ik ga ook voor een leuk spel op de eerste plek, winst op een tweede. Als ik massaal spelletjes wil winnen door in mn eentje te spelen ga ik wel patience of mijnenveger spelen.

Als we compleet pussymode moeten spelen om 'het spel leuk te houden' kunnen we beter überhaupt geen WvW spelen.
De aard van WvW verzet zich teveel tegen passief spelen. Het probleem ligt volledig bij de inactieven, zij moeten gewoon stemmen en acties doen. WvW sterft omdat mensen zich inschrijven, maar vervolgens niks doen. Als je kleinschaliger gaat spelen met speedpotjes of potjes met 8 actieve mensen vermijd je het hele probleem. Weer mensen die vaak inactief zijn gewoon.
 

AriChibi

Hydra
Als we compleet pussymode moeten spelen om 'het spel leuk te houden' kunnen we beter überhaupt geen WvW spelen.
De aard van WvW verzet zich teveel tegen passief spelen. Het probleem ligt volledig bij de inactieven, zij moeten gewoon stemmen en acties doen. WvW sterft omdat mensen zich inschrijven, maar vervolgens niks doen. Als je kleinschaliger gaat spelen met speedpotjes of potjes met 8 actieve mensen vermijd je het hele probleem. Weer mensen die vaak inactief zijn gewoon.
Dat klopt, en dat is dus ook de reden dat er inderdaad wat opgeofferd worden om het spel in leven te houden. Such is life, kan er ook niks aan doen. Als het aan mij lag zou ik de standaard inactievelingen automatisch uitschrijven, maar dat mag dan weer niet van onze almachtige banmannen.
 

DeletedUser26715

Gast
Als we compleet pussymode moeten spelen om 'het spel leuk te houden' kunnen we beter überhaupt geen WvW spelen.
De aard van WvW verzet zich teveel tegen passief spelen. Het probleem ligt volledig bij de inactieven, zij moeten gewoon stemmen en acties doen. WvW sterft omdat mensen zich inschrijven, maar vervolgens niks doen. Als je kleinschaliger gaat spelen met speedpotjes of potjes met 8 actieve mensen vermijd je het hele probleem. Weer mensen die vaak inactief zijn gewoon.

Het probleem is dat je inactieve niet kan weren omdat ze een keer inactief zijn geweest. Je hebt heel veel redenen waarom je plots een dag niet kan. En het gaat helemaal niet om als wolven de hele tijd de inactieve eruit moeten halen maar als je ziet dat het zo slecht gaat met WvW dan moet je wel een duidelijke keuze maken of je wilt winnen en het spel wilt verkloten of dat je de de eerste lunch een inactieve wilt pakken de tweede lunch kun je dan gewoon actieve eruit focussen maar als je elk potje ftw nissa en dutch er meteen uitflikkerd is het klaar met wvw. Vroeger was de eerste lunch meestal een inactieve of een slechte speler en dat was prima. Verder kun je het probleem wel bij de inactieve leggen maar zoals je zelf al zegt die zijn inactief. Als je de kans krijgt om het op te lossen moet je dat doen.
 

DeletedUser18363

Gast
Het probleem is dat je inactieve niet kan weren omdat ze een keer inactief zijn geweest. Je hebt heel veel redenen waarom je plots een dag niet kan. En het gaat helemaal niet om als wolven de hele tijd de inactieve eruit moeten halen maar als je ziet dat het zo slecht gaat met WvW dan moet je wel een duidelijke keuze maken of je wilt winnen en het spel wilt verkloten of dat je de de eerste lunch een inactieve wilt pakken de tweede lunch kun je dan gewoon actieve eruit focussen maar als je elk potje ftw nissa en dutch er meteen uitflikkerd is het klaar met wvw. Vroeger was de eerste lunch meestal een inactieve of een slechte speler en dat was prima. Verder kun je het probleem wel bij de inactieve leggen maar zoals je zelf al zegt die zijn inactief. Als je de kans krijgt om het op te lossen moet je dat doen.

Kan jij even stoppen met doen alsof jij een Wvw veteraan bent? 'Vroeger' moest je je nog snel inschrijven omdat er een maximaal aantal spelers van 20 oid was. WvW is al een lange tijd aan het sterven, al voor jij er überhaupt was. Daarbij heb ik het over de mensen die systematisch inactief zijn zoals Ilja. Een enkele keer inactief zijn is oke, maar om de hele pot niks te doen is wat anders.
 

DeletedUser26715

Gast
Kan jij even stoppen met doen alsof jij een Wvw veteraan bent? 'Vroeger' moest je je nog snel inschrijven omdat er een maximaal aantal spelers van 20 oid was. WvW is al een lange tijd aan het sterven, al voor jij er überhaupt was. Daarbij heb ik het over de mensen die systematisch inactief zijn zoals Ilja. Een enkele keer inactief zijn is oke, maar om de hele pot niks te doen is wat anders.

#triggered

Ik haal nergens aan dat ik een veteraan ben. Wat voor mij vroeger was is voor jou misschien net. Ik zie dat er toen gewoon veel meer activiteit was dan nu.
 

DeletedUser21356

Gast
Als je dat actief vond, dan heb je nog nooit een WvW-pot met activiteit gezien.
 

DeletedUser28076

Gast
Ah, de goede oude tijden met KiP enzo :p

Ik ben daar nu heel erg benieuwd naar.
Maar kunnen we niet met elkaar afspreken om wvw in leven te houden door gewoon actief te reageren. En als je weet dat je niet kan, dat je dan gewoon even past? En dat spelleiders kleinere potjes maken (qua spelers) of is dit een te simpele oplossing? (Het enige is dat je je daar wel aan moet houden, we kunnen het eventueel zelfs in de regels zetten. Als die aan te passen zijn dan)
 

DeletedUser21575

Gast
Nissassa, ben je niet een klein beetje hypocriet? ;)



np hoor. :p
En was die specifieke pot zo inactief als deze? Je moet echt letterlijk terug naar een pot van 10 maanden geleden, waar we 4 deadlines gespeeld hadden op 10 man. Dat klinkt redelijk met lynch + lunch. Hier waren het wat? 2 deadlines op 14 man. Ik heb het over activiteit lunchen in een periode waarin de activiteit om te huilen is. Dat je een bijdrage wilt leveren vind ik hartstikke mooi. Maar deze bijdrage slaat echt kant nog wal Martijn ;)

Maar bedankt voor je bijdrage hoor.
 

DeletedUser27427

Gast
Zal ik er toch maar op inhaken. Reden waarom dit gewoon 'onsportief' lunchen is omdat de gemiddelde activiteit in een potje lachwekkend laag is. Je zag wel naderhand hoeveel 'goedjes' een actie in hadden gestuurd. Wetende dat ik wel altijd actief instuur en reageer maakt het voor slechtjes het spel makkelijker. Lunch de 3 actiefste spelers er uit (maakt niet uit of ze oud of nieuw zijn!) En je wint het spel. Je wint, op een ontzettend laffe manier. En iedere wolf heeft daar inspraak in, dus ik spreek daar ook alle meespelende wolven hierin op aan. We hadden bijna 2 weken geen wvw pot bij gebrek aan spelleider, en komt er eens eindelijk een pot willen jullie die al in 3 nachten afronden door de activiteit eruit te moorden. Dat is gewoon oprecht sneu. En ik vraag me dan echt af of jullie dat nou leuk spelen vinden? Paar keer om je eigen posts heen draaien. Actiefjes bashen en een auto-win krijgen. Hoe haal je dan nog plezier uit het spel?

Maargoed, hoe zien jullie dat zelf? @neusje. @latdekat @Dasios @Solarwolf ?

Want ik kon halverwege al direct zien dat Solar het gedrag al goed begon te praten. Dus dat die niet obvious geluncht werd.. maargoed. Ik hoor het graag van jullie! Het kan ook gewoon aan mij liggen. Maar de trend is er al een tijdje. Jullie droegen er nu weer aan bij.
Ik ben het op zich wel met je eens en lunch aan het begin van een potje het liefst sportief. Ik had echter de eerste twee dagen niet naar de lunch gekeken omdat ik het extreem druk had. Achteraf was een keer niet meedoen dan toch beter geweest. Ik begrijp verder wel dat sommigen sportief lunchen nogal gekunsteld vinden, maar het spel is toch echt leuker als de meest actieve spelers langer dan een dag blijven leven.
 
Bovenaan