• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakerdam 215 - Chaos

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Netwerken heeft het balans wellicht net wat verschoven, denk ik. Het maakte het vrij makkelijk door even kort te netwerken.

Hoezo exact? Behalve dan alle namen van de Goden uitwisselen, daar zat een klein hiaat, maar daar had ik Nissassa bij het begin van het spel ook naar gehint. Geen idee of de hint is aangekomen :p

Wellicht had je het infectie gedeelte moeten vervangen door iets anders en er 2 slechtjes ingedaan hebben? Wel een leuke insteek, maar moeilijk te balanceren zo. Wat zeer begrijpelijk is.
Zelfs met een lucky lynch hadden we kunnen winnen namelijk.

2 slechtjes op 7 spelers zou ook redelijk moeilijk zijn geweest. Goedje lunch + goedje lynch/lunch(=lucky lynch + 2 lunches die doorgaan) en het staat al 2 - 2 ;).

Dus dan moet je veel lunchblokkades tegen houden. En dat is ook weer jammer voor het spel, ook omdat de speculatie dan nog meer gestoord wordt door gebrek aan informatie.

Ik vond het systeem zelf goed, alleen zou de voorwaarde van 3 x chaos moeten veranderen in '2 of minder orde', want doordat Yde geen aura koos, beïnvloedde dat vrij veel. (hij had ook 1 keuze orde, 2 keuzes chaos)

Potjes met 7 spelers en verzonnen rollen zijn gewoon moeilijk te balanceren.

Ik blijf er bij dat al bij al het spel redelijk goed in balans was (ook al is het moeilijk te zeggen met zo'n kort einde). Maar met 7 spelers is een kort spel gewoon mogelijk, daarom is het spel niet per se uit balans. Het is gewoon iets korter/vreemder dan spellen met 10+ spelers.
 

DeletedUser18003

Gast
Thanks voor de onderbouwde stemmen hè x)
De discussie tussen jou en Roy was ontzettend vaag, zeker aangezien het voor iedereen duidelijk leek te zijn wat Roy bedoelde, maar jij er een punt van probeerde te maken, wat niet echt lukte.

Roy wist wel overigens wel meer, want hij had dezelde PM gehad als ik, dus die wist dat de koppeling van Gekko plaats had gevonden. Daarbij zei Alysha op een gegeven moment op Skype tegen mij dat zij ze gestuurd had en deelde ze jouw claim met mij, ten minste, ik kreeg het volgende:

Ik heb de kracht om elke dl iemand in te sturen en dan krijg ik 3 aura's te zien waaruit hij / zij kon kiezen.
Ik weet alleen nog niet echt hoe ik dit nuttig in moet gaan zetten x)

Dit klonk gewoonweg niet geloofwaardig en als iets dat je zelf verzonnen had aan de hand van dat je wist dat men aura's moest kiezen, wat iedereen in de pot wist. Dat gaf voor mij de doorslag om op je te stemmen.
 

DeletedUser21356

Gast
Dutch, ik heb Aeneas aan Ydeger gekoppeld, niet aan jou ofzo. :x
Of snap ik gewoon niet wat je zegt? x)
 

DeletedUser21575

Gast
De discussie tussen jou en Roy was ontzettend vaag, zeker aangezien het voor iedereen duidelijk leek te zijn wat Roy bedoelde, maar jij er een punt van probeerde te maken, wat niet echt lukte.

Roy wist wel overigens wel meer, want hij had dezelde PM gehad als ik, dus die wist dat de koppeling van Gekko plaats had gevonden. Daarbij zei Alysha op een gegeven moment op Skype tegen mij dat zij ze gestuurd had en deelde ze jouw claim met mij, ten minste, ik kreeg het volgende:



Dit klonk gewoonweg niet geloofwaardig en als iets dat je zelf verzonnen had aan de hand van dat je wist dat men aura's moest kiezen, wat iedereen in de pot wist. Dat gaf voor mij de doorslag om op je te stemmen.
Ik probeerde er geen punt van te maken? Ik vond zijn visie oprecht vergezocht, zeker aangezien ik zelf al wist dat het anders zat. Dus ik vroeg me af hoe hij daar bij kwam. Iets was ik als goedje ook gewoon gedaan had. Maargoed, verder kan ik me best voorstellen als jij mijn actie zo interpreteert dat je dan op me stemt :p

Vond het alleen jammer dat dat niet een uur eerder in het topic kon dat ik het nog kon weerleggen ofzo. Dit kwam redelijk uit het niets.
 
Bovenaan